Ssssssseeeellllaaaaammm
Yıldızı parlatıp bol bol yorum yapmayı unutmayınn ..
Keyifli okumalar dilerimm.
⋆
Kapıdan çıktığım anda belime sarılan elle duraksadım.
Açılın ulan, kocam gelmiş!!
Kafasını boynuma gömüp kokumu içine çektikten sonra mahvolmuş gözlerle gözlerime baktı. Elleri elimdeydi.
"Benim yüzümden, Amore mio..." (Sevgilim.)
Başımı olumsuz anlamda salladım ve konuşmasına müsaade etmeden kapının önünde duran arabasına ilerledim. Onu da peşimden sürüklüyordum.
Ne olduysa benim güzelliğimin suçuydu.
Hemen arabaya bindik ve gaza basıp sümüklünün fakirhanesinden uzaklaştık. "Nasıl kurtuldun?" dediğinde gülmeye başladım.
Soran bakışlar attığında, "Gülerek." dedim. Kaşlarını çattı. "Gülüşümden korkuyor. Hayır yani, anlamıyorum ben çirkin mi gülüy-"
Sözümü kesip içtenlikle gülümsedi. "Lascia che diventi vittima del tuo sorriso, tesoro." (O senin gülüşüne kurban olsun, bebeğim.)
Adam haklı.
Gülümsedim. Uzun süre sessizce yolculuk yapmamızın ardından Diego'nun evinin önüne gelmiştik.
O an yeni yeni fark ettiğim detayla şoka girdim. Lan bu sümüklü İtalya da ne arıyor?
Ayrıca annemler nerede?
Kapımı açıp elimden tutarak inmeme yardımcı oldu kibar kocam. Beraber evine yürüdüğümüz sırada, "Annemler nerede? diye sordum.
"Bizi Türkiye de bekliyorlar. Önce istemek seni, evlenmek sonra."
Türkçe gitti.
Başımı salladım. Hadi isteyin beni o zaman. Of ulan of.
"İste beni o zaman." dedim sakince. Bu sakinlik şaka mı?"İsteyelim. Ama sen olmak yorgun, dinlen önce o zaman, öyle istemek seni. Hem istemek nasıl ben bilmiyor."
Türkçe daha da gitti.
Güldüm. "İstemek öğretir ben sana." Hevesle başını salladı. Eve girince direkt üst kata çıktık. "Alia'ya ne oldu?" diye sorduğumda, "Toprak." diyerek geçiştirdi.
O odasına, ben kendi odama girdim. Dolaptan beyaz bir crop ve siyah dizi yırtık bol bir pantolon alıp banyoda giyindim. Saçımı topuz yapıp kurdele taktım. Çocuk gibiyim ha.
Beyaz topuklu ayakkabımı giyip, hafif bir makyaj yapınca da hazır olmuştum. Hemen odamdan çıkıp Diego'nun odasına girdim. Üstüne siyah bir t-shirt, altına da beyaz bir kot giymişti.
Uyumlu giyiniyoruz haaaaa.
Kocamda gözü olanlar kışt kışt.
"Niye hazırlandın?" diye sordum. Hadi ben annemlere gitmeyi düşünüyordum, sevgili kocam niye hazırlandı?
"Ben evlenmek senle, ondan gitmek Türkiye."
⋆
12. Bölümü nasıl buldunuz?
On üçüncü bölümde görüşmek dileğiyle, hoşçakalın. ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalyan Mafya || texting
Teen FictionSiz: *fotoğraf* Siz: Gerçekten mağarada mı doğdun? İlkel İnsan: Kimsiniz? Siz: Gelecekteki karın Siz: Aynı zamanda mutasyonlu çocuklarının annesi Siz: Birde, şey... İlkel mağara kadının .. ⋆ 19/06/2024