Ssssssseeeellllaaaaammm
Yıldızı parlatıp bol bol yorum yapmayı unutmayınn ..
Keyifli okumalar dilerimm.
⋆
(Bir hafta sonra)
"Allah'ın emri, Peygamberin kavliyle kızınızı oğlumuza istiyoruz." dedi Diego'nun babası Nicolas.
Ayol bir saniye!
Adamın avucundaki kağıt da neyin nesi?
Sanırım alışık olmadığı için kağıttan okuyor. Sessizce güldüm. Adam, güldüğümü görünce renkten renge girdi. Devam et, Nicolas baba.
"Verdim gitti!" dedi babam gönülsüzce. Beni pis sümüklüyle evlendirmek istiyordu hâlâ. Olayları bilmediği için böyle düşünmesi birazcık normaldi.
Teyzem bana uyaran bakışlar atınca kahveyi servis etmem gerektiğini anladım. Ayağa kalkıp müsaade istedikten sonra koşarak mutfağa girdim.
Kahve makinesinde kahveyi yaptıktan sonra bardaklara doldurdum. Bu sırada teyzem de peşimden gelmişti.
"Kız tuz at kocanın kahvesine." dedi eğlenerek. Başımı olumsuz anlamda salladım. Kıyamazdım ulan ben ona.
Teyzem beni ittire ittire sonunda ikna etti. Tuzu küçücük attığım sırada kaptaki tüm tuzu kahveye döktü.
"Aaaa yeter ama teyze! İntikamını alacağım senden." dediğimde benden dört yaş büyük olan teyzem dil çıkardı. Kahveleri tepsiye dizdikten sonra mutfaktan çıktım.
Oturma odasına ilerleyip herkese kahvesini dağıtmaya başladım. Soldaki kocamındı. Annem kahvesini alıp teşekkür ettikten sonra hemen bir yudum aldı. Bende babama kahvesini uzattım. Sağdaki mi kocamındı, soldaki mi?
Of!
Galiba sağdaki.
Sağdaki kahveyi kocama uzatıp soldakini de teyzeme verdim. Kocamın tepkilerini izlemek için diğerlerinin kahvelerini de dağıtıp oturdum.
Kahvesinden bir yudum aldı.
Yüzünde mimik oynamadı. Tuza alışık galiba. Uzun süre onu izlememe rağmen tepkileri hep neşeliydi. Acaba belli etmiyor mu?Yoksa...
Yoksa kahve başkasına mı gitti, diye düşünürken teyzem bir anda küfrederek ağzındaki kahvenin tamamını püskürttü.
Bir anda kahkaha atmaya başladım. Kendi kuyusunu kazmıştı.
O an aklıma kahvenin istemeden önce dağıtıldığı geldi. Aman neyse.
Hemen kalkıp kahvesini masaya bıraktı ve koşarak oturma odasından çıktı.
⋆
On üçüncü bölümü nasıl buldunuz?
On dördüncü bölümde görüşmek dileğiyle, hoşçakalın. ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalyan Mafya || texting
Teen FictionSiz: *fotoğraf* Siz: Gerçekten mağarada mı doğdun? İlkel İnsan: Kimsiniz? Siz: Gelecekteki karın Siz: Aynı zamanda mutasyonlu çocuklarının annesi Siz: Birde, şey... İlkel mağara kadının .. ⋆ 19/06/2024