16.BÖLÜM

1.4K 97 63
                                    

Ssssssseeeellllaaaaammm

Yıldızı parlatıp bol bol yorum yapmayı unutmayınn ..

Keyifli okumalar dilerimm.

'Ula hayat' diyerek gökyüzüne baktığım sırada binadan gelen müzik sesine içimden sövüyordum. Kendi düğünümden nefret etmeye başlamıştım. Ben düşünce seline dalmışken, kulağıma konan papatya ile irkildim.

Yanıma oturan Diego'nun aşk dolu gözleriyle bir anda hayatı sorgulamaya başladım. Bu adam bana ne zaman aşık oldu ulan?

Elini çimlerin üzerinde duran elime koyduğunda diğer elimle papatyayı alıp ağzıma attım. "Ne yapmak sen?" diye sordu şaşkınlıkla. "Ben olmak defozor." diyip ağzımdaki papatyayı çimlere doğru tükürdüm. "Şimdi lama olmak sen?"

Türkçe bizi terk etti.

"He he ondan." Başım ağrıyordu. Ayrıca söylediğim yalan yüzünden de karnıma ağrılar giriyordu. Ağlayacağım şimdi. "Diego." diyerek bakışlarımı kaçırdım. Söylesem terk eder mi beni? Yoksa kocasız mı kalırım? 

"Efendim la mia luce?" derken yanağımdan makas aldı. "Ben...Ben hamile değilim."

Önce yumuşak yüz hatları gerildi, sonra kaşları çatıldı. Net kocasız kaldım. Yakışıklı çehresini yüzüme yaklaştırırken, buz gibi bir sesle, "Ne?" diye fısıldadı. Ilık nefesinin altında titremeye başlayacaktım az sonra. "Yalan mı söyledin?"

Ben sessiz kalınca, sinirle elimi bırakıp ayağa kalktı. "Elimino le persone che mentono dalla mia vita, anche quelle che stimo di più! Non me lo aspetterei da te, quindi buona fortuna per la tua vita futura!" (Yalan söyleyen insanları hayatımdan silerim, en değer verdiklerimi bile! Senden beklemezdim, bundan sonra ki hayatında başarılar öyleyse!)

Arkasına bile bakmadan binaya yürüdüğünde arkada eman eman çalıyordu. Ne duruyorum ben oğlum? Hep bu sakinliğimin suçu.

Hemen ayağa kalkıp peşinden koşmaya başladım. Ona yetiştiğimde, kolunu sıkıca tuttum fakat hızla kolunu çekti. "Defol!" dedi sadece, 'defol' dedi... Beni hayatından bu kadar kısa bir sürede mi atacaktı? Düğünümde terk edilmem şaka mı?

"Lanet zürafa bir dur!" uzun boyuna gönderme yaparak tekrar adımlarını takip etmeye başladım. "Haklı nedenlerim var ulan, bu kadar çabuk beni nasıl silersin hayatından?" Arkasına dönmeden durdu. Sert sesiyle, "Söyle!" diye gürledi. 

Durmasından faydalanarak önüne geçtim ve karşısında dikilmeye başladım. "Annem.." derken bakışlarımı kaçırdım. "Seninle evlenmem için güçlü bir nedenim olması gerektiğini söyledi, hamile olmak gibi... Bende yalan söylemek zorunda kaldım!" 

Pişman olmuş gibi görünüyordu. Erkeklerin dinlemeden peşin hüküm verme olayına hayranım! Sağ eli hüzünle yanağıma dokunduğunda üçüncü bir ses duyuldu. Annem...

"Dur bakalım orada damat! Demek Defne yalan söyledi? Hemen boşanma davası açıyoruz ve bu adamdan boşanıyorsun Defne!"


17. Bölümde görüşmek dileğiyle, hoşçakalın. ♡


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İtalyan Mafya || textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin