GİRİŞ

21 4 2
                                    


0545**:  Neredesiniz Komutanım?

Siz: Anlamadım? Siz kimsiniz?

0545: Pardon yanlış numara sanırım. İyi günler.

   Bu kişinin kim olduğunu çok merak etsem de  önemsemedim ve Kardelen'im ile yediğimiz yemeğe devam ettim bir yandan Kardelen adliyede yaşadığı olayı anlatırken bir yandan da yemek yeme çabalarındaydı. Ama ben bu kişinin kim olduğunu çok merak ettiğimden dolayı onu dinlememiştim bile o sırada kardelen sol elini gözümün önünde sağa sola sallayarak konuştu.

"Miray! Beni dinliyor musun?"

 "Pardon dalmışım anlatmaya devam et dinliyorum." dedim harfleri uzatarak neşeyle 

"Hayır Miray biri mi mesaj attı ne oluyor sen  çok fazla dalmazsın ki hatta hiç dalmazsın..."

  Hemen mesajları gösterdim ve konuşmaya başladım. "Kim olduğunu çok merak ettim. ayrıca şuan onu kaydedip profiline bakacağım. " Diyerek konuşmamamı tamamladım. Hızlıca kaydettim.  

                  0545 *** ** ** numarasını  'Neredesiniz Komutanım' olarak kaydettiniz...



KARTAL TİMİ 

      {YAZARDAN}

  Başını telefondan kaldırarak karşısındaki kardeşine baktı Kıdemli Üsteğmen  Savaş  Songur sonrasında konuşmaya başladı. "Ya kardeşim Ececiğim bu kaçıncı be kızım bir insan hep mi kavga eder?" dedi karşısındaki kardeşi ona çenesini kaldırarak baktı. "Abi ne yapsaydım o da bana çarpmasaydı."  Savaş sinirle nefesini verdi ve sert bir şekilde konuşmaya başladı. "Sana çarptı diye hastanelik edene kadar mı dövmen gerekiyordu uyaramıyor muydun bak biliyorum temas sevmiyorsun ama adamı getirdiğin hale bak mahkemelik oldun mutlu musun? Şimdi gözümün önünden kaybol ve  kendine bir avukat bul yoksa en sinirli halime denk geleceksin." 

   Kız odadan çıktı  ardından savaş telefonunu tekrar çıkardığında az önce yanlışlıkla mesaj attığı kişinin profil fotoğrafıyla karşılaştı avukattı cübbesiyle çekilmiş bir fotoğrafı vardı.  Kadındı ve yüzü ona bir yerden tanıdık geliyordu. Ama emin değildi...

   



ayyy yeni kurguuuu 

nasıldı bölüm? 

 yazım yanlışlarını boş verir misiniz kontrol etmeden atacağım çünküüü

Savaş?

Miray?

Kardelen Nisa?

Ece?

hadi ben sizi kocam öptüm 😘

YILDIZA BASMADAN GEÇENİN EN SEVDİĞİ OKUMA KİTABI YIRTILSIN {BU ARALAR BU OLAY TRAVMAM DA}


 YILDIZAAA BASSS GEÇÇÇ ÖPTÜMMM 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 YILDIZAAA BASSS GEÇÇÇ ÖPTÜMMM 

Neredesiniz Komutanım? [texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin