BUK!
Crystal membuka matanya kembali apabila terasa tubuh Rais tidak lagi berada diatasnya.
"Haura!" Tangannya diraih agar bangun dan dipeluk kemas.
"Abang Anas!" Crystal terkejut. Anas melihat Crystal dengan riak bimbang. Lagi lagi apabila ada lebam di pipi adiknya itu.
"Are you okay?"
"Dia.."
"Bawa Haura keluar."
Mereka berdua menoleh ke pintu. Kelihatan Noah bersandar di pintu sambil mata melihat Rais yang baru sahaja ditumbuk oleh Anas.
"Jom." Anas menarik Crystal keluar.
"Tapi abang.."
"We'll meet Noah later." Potong Anas. Crystal keluar dan dia sempat menoleh ke belakang, melihat Noah yang masuk ke bilik Rais sebelum pintu bilik itu ditutup.
Noah tersenyum nipis.
"Seronok sentuh isteri aku?" Soal Noah sambil menutup pintu bilik. Rais mengelap darah yang mengalir di bibirnya.
Noah mencengkam leher Rais dan dirapatkan wajah mereka.
"Kau. Memang nak mati." Noah mengetap gigi apabila menyuarakan ayat itu.
Rais menolak tangan Noah di lehernya namun cengkaman itu terasa sangat kuat.
"Lepas.. argh!" Rais terjatuh apabila tumbukan Noah hinggap di pipinya. Noah kembali mendekati Rais sebelum berkali kali wajah itu ditumbuk sehingga hidung dan bibir Rais mengeluarkan darah pekat.
Rais terlentang dengan nafas yang laju.
"Fuck." Noah meraup wajah. Terbayang bayang wajah isterinya yang lebam akibat Rais. Juga terbayang Rais yang melihat aurat isterinya.
"Ha ha.. ini sahaja ke kau mampu?" Soal Rais sambil tersengih. Giginya yang bewarna merah diselaputi darah kelihatan.
"Ya, itu yang aku mampu. Ini kemampuan aku." Rambut Rais dicengkam dan dia kembali menumbuk wajah Rais.
"Aku dah sentuh isteri kau. Badan dia.. bibir dia aku dah cium. Tapi aku tak sempat nak rogol dia.. sikit lagi." Rais tergelak kuat seolah olah baru memenangi trofi.
BUK! BUK!
Noah semakin menggila menumbuk wajah Rais yang sudah berdarah. Dia bangun sebelum kakinya menendang tubuh Rais pula. Rais terperosok ke dinding.
Noah mencangkung lalu rambut Rais dicengkam, mendongakkan wajah itu.
"Sialan." Noah meludah wajah Rais sebelum wajah di dihentak ke dinding berkali kali. Bunyi tulang patah kedengaran. Mungkin hidung Rais sudah patah kerana darah merembes dengan sangat banyak, seperti air paip.
"Kau tahu apa yang aku buat pada orang yang lihat wajah isteri aku?" Soal Noah. Rais hanya diam kerana dia sudah diambang kematian. Nafasnya juga semakin laju.
"Aku buat ini." Jari Noah menekan masuk ke dalam mata Rais sebelum mata itu diragut kasar. Habis keluar bebola mata Rais yang lembik ke lantai.
"Argh!" Rais menjerit sakit apabila bebola matanya terkeluar dari soket. Noah mengeluarkan pisau kecil.
"Bibir ni, cium isteri aku."
Bibir Rais disiat dan darah memancut keluar. Terserlah gigi dan tulang tengkorak mulut apabila bibir Rais sudah disiat dari mukanya.
"Sa..k..kit.." Rais cuba bersuara.
"Sakit? Sakit?!" Jerkah Noah sebelum bangun dan menendang kuat wajah Rais yang tiada mata dan bibir itu.
YOU ARE READING
5 | The Dzhalim [C]
Romantik"A tale of royal.. Who trained a king, to bow to his lady." . . . TOLONG BACA BUKU IKUT TURUTAN NOMBOR DKT TAJUK TU TAU