14

35 9 7
                                    

Dışarıdan gelen araba sesleriyle karışan telefonumun çalma sesine uyandığım bir sabahtı. Gözlerimi açtığımda güneş tam gözümün hizzasında olduğu için gözlerim kamaşmıştı. Gözlerimi kapattım ve ovuşturdum. Yattığım yerden doğruldum ve komodinde duran telefonuma uzandım. Arayan Sana'ydı.

"Alo? Günaydın."

"Günaydın ? Kızım saatten haberin var senin?"

Çok uyumuş olmalıydım. Ama ne kadar fazla uyumuş olabilirdim ki? Dün saat gece 02.00 gibi uyumuştum. Saatin en geç 10 olması lazımdı.Telefonumun ana ekranına geldiğimde saatin 14.00 olduğunu görmemle şaşırmam bir oldu.

"Vay anasını satayım! Saat öğlen 2 olmuş be!"

"Defalarca seni aradık. Anlaşılan dün yorulmuşsun."

Derin bir nefes verdim ve yavaşça yataktan kalktım.

"Olabilir. Ee ne oldu peki?"

"Bayan Marie grupça çok yorulduğumuzu fark ettiğini, o yüzden bize konser gününden 2 gün öncesine kadar izinli olduğumuzu söyledi. Biz de şöyle güzel bir plan yapalım diyoruz ama grupta tek aktif olmayan kişi sensin. Gel hadi!"

"Tamam geliyorum. Hadi görüşürüz!"

"Görüşürüz!"

Sana telefonu kapattıktan sonra mutfağa doğru ilerledim ve mesajlara girdim. Bir elimde telefonla kendime bir şeyler hazırlamaya çalışıyordum.

Jisoo
Chaeyoung geldin mi?

Chaeyoung
Buradayım!

Jennie
1 hafta boyunca iznimiz var. Beraber ne yapabiliriz? Aklında bir şey var ?

Biraz düşündüm. Ne yapabilirdik? Fikir üretme konusunda bazen çok kötü olabiliyordum.

Chaeyoung
Galiba hala tam ayılamadım kızlar. Aklıma hiçbir şey gelmiyor.

Sana
Zaten ben aramasam sen bi beş saat daha rahat uyurdun salak kız.

Chaeyoung
Ahahahh orası doğru

Nayeon
OHA

BULDUM

BİRKAÇ GÜN

BİRİMİZİN EVİNDE YATIYA

KALABİLİRİZ

Who? || ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin