Aralık olan perdemden yüzüme vuran sıcacık güneş ışığıyla, dışarıdaki çocukların sevinç sesleriyle ve telefonumun çalma sesiyle uyandım. Gözlerimi açar açmaz tüy kadar hafif hissettiğimi fark ettim. Olan her şeye rağmen bu gece çok güzel uyumuştum. Ne bir yerim ağrıyordu, ne de uykusuz hissediyordum. Tamamıyla çok enerjiktim ve çok huzurlu
hissediyordum.Yattığım yerden doğrularak gözlerimi ovuşturdum. Daha sonra yatağımın yanındaki komodine uzandım ve telefonumu aldım. Arayan Jisoo'ydu.
"Alo?"
"Günaydın Chaeyoung. Bugün için hazır mısın?"
"Bugün ne vardı ki?
"Sana'nın doğum günü. Unuttun mu?"
Bugün Sana'nın doğum günüydü. Dün sabah Nayeon taburcu olduktan sonra bize söylemişti ve bir plan yapmıştık. Yakınlarda güzel bir yerde kutlama yapacaktık.
"Doğru ya! Nasıl unuturum!"
"Hemen hatırladığına göre unutmamışsın demek ki. Zaten daha birkaç saat var. Hediyeni aldın mı?"
Bir dakika,
Hediyeyi de unutmuştum!
"Hediye almayı da unutmuşum. Bugün ne kadar salağım! Ama sorun değil, yakınlarda bir yer var. Oradan gidip alabilirim."
"Ne alacaksın?"
"Sana polisiye kitapları seviyor. Belki öyle bir şey alırım. Veya bir fırça seti. Resim yapmayı de sevdiğini söylemişti."
"Fırça setini ben almıştım dün. Sen kitabı al istersen."
"Olur"
"O zaman sonra görüşürüz! Bayan Marie ile seni almaya geleceğiz."
"Tamam, görüşürüz!"
Telefonu kapatıp tekrar komodinin üzerine bıraktım ve yataktan kalktım. Evimizin yakınında bir kırtasiye vardı ve oraya gidecektim. Saçlarıma dağınık bir topuz yaptım. Üzerime basit bir tişört ve şort geçirdikten sonra eşyalarımı yanıma alıp dışarı çıktım.
☀︎︎
Kırtasiyeye geldiğimde saat erken olduğu için neredeyse kimse yoktu. Hemen gidip konusunu Sana'nın beğenebileceğini düşündüğüm bir kitap serisi aldım. Kasaya geldiğimde genç bir kız ödeme yapıyordu. O ödemesini yaptıktan sonra ben geçtim. Hediye paketi yaptırdım ve kırtasiyeden çıkım.
Kırtasiyeden çıkarken yine o kızı gördüm. Benden biraz uzaktı. Ama benim gideceğim yöne doğru gidiyordu. Evim o yoldaydı. Acaba aynı sitede mi oturuyorduk ki?
Hep ne zaman başka yöne döneceğini düşündüm ama kız asla yön değiştirmiyordu. Kızı takip ediyormuş gibi hissediyordum.
Lanet olsun, lütfen farklı yöne git!
Bir süre daha bu şekilde devam ettik. Kız sanırım benim olduğum siteye doğru gidiyordu. Bunu kesinleştirmenin tek yolu site kapısından geçip geçmeyeceğiydi. Ve sonunda site kapısının önündeydik.
Peki kız ne yaptı?
Site kapısından girdi.
Adımlarını hızlandırıp kıza yetişmeye çalıştım, ve başardım da. Son anda gidip kapıyı tuttum ve içeri girip kızı takip etmeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who? || Chaelisa
RandomHayatı hep şansızlıklarla geçmiş, eski neşesi ve enerjisinin eksikliğini uzun süredir hisseden Chaeyoung, bir yandan eskisi gibi olmaya çabalıyor, bir yandan da zorluklarla savaşıyordu. Hayatının bu noktasında onu tanıyacak olan Lisa, Chaeyoun...