İlk Karşılaşma

432 27 2
                                    

Bugün her zamanki sıkıcı rutin hayatıma bir kez daha uyanmıştım. Tabi başıma bugün neler geleceğini bilmeden.

Bugün her zamanki gibi annemin sesiyle açtım gözlerimi ''Asya hadi uyan artık okula geç kalacaksın saat 8 buçuk oldu'' bunu duyduğum gibi fırlayıp ayağa kalkmıştım ki bir anda alarm çalmaya başladı tabi saatte daha yeni 7 ye geliyordu.Hayır yani gerek var mı beni bu kadar strese sokmasına sabah sabah neye uğradığımı şaşırıyorum ama tabi ben de hata her sabah aynı şeyi yapıyor ve bende balık gibi hemen oltaya geliyorum.

...

Uyandıktan sonra normal hazırlıklarımı yapıp evden çıktım tabi kahvaltı okulda güzel olur diyerek her gün kafeteryaya yatırım yapıyorum.Tabi benimle uğraşmayı bir hobi haline getiren Derya da benimle birlikte yapıyordu.Derken iyi insan lafın üstüne denk gelirmiş beni gördüğü gibi yanağıma yapıştı.

Beni uyuz etmenin en kolay yolu bir insanın gelip beni sulu sulu öpmesi Derya da bunu bildiği için her gün aynı eziyeti bana yaşatıyordu sağolsun.Ve sonunda okuldan çıktık diye sevinen Derya ya bakıp uflaya puflaya işin yollarını tutuyorum hayır aksi gibi bugün doktor kontrolüm var ama ne yalan söyleyeyim işime de gelmiyor değil. Sonunda iş başı yapabilmiştim her günüm aynı okul-iş-iş-ev hayatım hep böyle geçiyordu fakat bende kafayı yemeğe başlamıştım tabi ayda birde olsa doktor kontrolüm sayesinde iki saat kendime ayırabiliyordum.

sonunda işten izin aldığım için çıkabilmiştim ama doktordan sonra tekrar işi dönüp teslimat yapmam gerekiyordu. Daha sonra trene binip kulaklıklarımı takıp yola odaklandım sonra trenden inip Fsm yolları taştan diyerek yürümeye başladım. Bir süre sonra resmen bir şeye tosladım yani baya çarptım ve bir anda "OHA!!" diye bağırdım ve devam ettim

"Öküz önüne baksana" tabi bunu söylerken baya herifi süzmüştüm. Yaklaşık 1.85 boyların kumral kahverengi gözlü kaslı biriydi şimdi Allah'ı var yakışıklıydı hatta baya bildiğin taş şimdi günahını almayayım.Derken onun sesiyle düşüncelerimi bir kenara bırakıp ona döndüm.

"Ne dedin az önce sen bana ufaklık"dedi.

" Öküz dedim zoruna mı gitti" dedim.

"Bana bak kızım sen bu ayakkabıları kendini satsan alamazsın hatta yedi sülaleni satsan yine alamazsın"dedi.

Bana dedi demi bunu bu öküz lan ben bunu öldürürüm neyse Asya kızım sakin ol. Ama haksız değildim alt tarafı çarpışınca yanlışlıkla ayakkabısına basıp toz yapmışım görende parçaladık sanır.

"Bana bak Angut!! sen önce laflarına dikkat et sonra da vazgeç bu tavırlardan. Alt tarafı azcık tozlanmış"dedim.

"Tamam kızım uğraşamam seninle özür dile ve git hadi"dedi ukala bir şekilde.

"Kiiim ben senden özür dileyeceğim ha hiç güleceğim yoktu"deyip eyvallahı çekip gidiyordum ki kolumdan tutup çevirdi.

"Tamam o halde temizle kendi elinle o zaman gitmene izin veririm" dedi ağzının kenarıyla sırıtarak.

Ben tabi boş durur muyum hiç gözüme o sıra çarpan ayakkabı boyacısı küçük bir çocuğu hemen yanıma çağırıp ona doğru eğildim. Sonra da ona "bak koçum şimdi bu abinin ayakkabıları güzelce temizliyorsun anlaştık mı?" dedim çocukta hemen anlaştık deyip işine başladı ben de parasını eline verip birazdan fazlada verip yanlarından hafif sırıtarak ayrıldım tabi bu sırada zavallım angut neye uğradığını şaşırıp öylece arkamdan baka kaldı. Bende zafer almış gibi seviniyordum ama aynı zaman da sinirden gebermek üzereydim.




Evet arkadaşlar daha ilk hikayem o yüzden yorumlarınızı bekliyorum.


Tesadüf,Aşk ve Huzur#Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin