Barış'ın ağzından;
Ona doğru giderken Ateş abi beni durdurdu ve kulağıma "Eğer kardeşimle benim artı babamın izni alarak görüşmek istiyorsan ciddiyetini kanıtla ve bir daha sakın kardeşimi terk etme yoksa kötü olur al şimdi.İçinde yüzük var"dedi.
Bende dediğini yapıp Asya'ma evlenme teklifi ettim.Ama beni asıl şaşırtan onun cevap vermesiydi.Bir süre herkes gibi bende duraksadım ama sonra kendime geldiğim gibi yüzüğü takıp dudaklarına yapıştım.O kadar özlemiştim ki onu bırakmak istemiyordum.Asya onu öptüğümde biraz gerildi ve tepki vermedi.Bende geri çekildim aklımı başımdan alan bir görüntüyle karşılaştım.Yanakları kızarmış tam elbisesine uyan bir şekilde karşımda duruyordu.Ama bana kaşları çatık bakıyordu.
"Ne oldu hayatım"dedim
"Anguttttttt!"diye çemkirdiğimde ne olduğunu anlamadım.Arkadan omzuma dokunan elle ona döndüm ama döndüğüm gibi suratıma yumruk yedim.
"Ulan ben sana kardeşimi ye mi dedim ha alt tarafı git ciddi olduğunu belli et dedim"dedi Ateş abi şu an beni öldürebilir.Asya'ya olayın şokuyla oturmuş yanında ağlıyordu.Hemen ona sarıldım ama ağlaması daha da şiddetlendi.
Asya'nın Ağzından;
Abim Barış'a yumruk attığında resmen şok geçirdim.Zaten henüz tam olarak o işkenceden kalma bir korku vardı içimde ve ne zaman etrafımda bir şiddet eğilimi görsem hemen korkup ağlamaya başlıyordum.Abimde Barış'a vurduğunu görünce bir an orada yaşadığım görüntüler gözümün önüne geldi ve olduğum yere çökerek ağlamaya başladım.Hele Barış bana bir an sarılınca daha da korkup ağlamaya başladım.Daha sonra onun olduğunu anlayınca biraz sakinleştim.Barış bana bakıp neden ağladığımı anlamaya çalışır vaziyette baktığını gördüm.
"Tam güzelim geçti bitanem ağlama artık"dedi.Bende biraz daha sakinleştikten sonra kızlar gelip beni bir odaya götürdüler.Tabi hemen akan makyajımı silip yeniden yaparken merak içerisinde neden öyle ağladığımı soruyorlardı ama ben bilerek sadece ufak duygu karışıklığı olduğunu söyledim.Eğer onlara gerçeği söylesem kesinlikle bana hasta muamelesi yapmaya başlayacaklardı.Dışarı çıktığımızda Barış,Ahmet,Cüneyt ve Ateş abimin kapıda beklediğini gördüm.
"Neden burada bekliyorsunuz?"diye sordum.Kızlarda onların yanına geçti ve abim hariç hepsi bana hem mutlu hemde kızgın bakışlar atıyordu.
"Nasıl bize yalan söylersin?Senin için ne kadar endişelendik haberin var mı?"diye Eda ile Derya resmen canımı okumaya kararlıydılar.Erkeklerse bana haklılar bakışları atıyordu.Barış'a baktığım bakışları sanki beni hem öldürmek ister gibi hemde büyük bir aşkla bakıyordu.Bakışlarımı abime çevirdiğim de gıcık gıcık gülüyordu.
"Şey ben gerçekten özür dilerim.Ben sadece biraz korkuyordum.Bu yüzden iyice kendime gelmeden konuşmak istemedim."dedim.Sonra Barış'a dönerek kızgın bakışlarımı ona çevirdim."Sen hiç bana haklıymış gibi bakma yarın ben sana soracağım hem az önce yaptığın şeyi hemde beni bırakıp gitmenin hesabını "dedim.Barış bana şok olmuş bir ifadeyle bakıyordu.
Daha sonra gidip koluna girip onu ilerlettim.Hala bana şaşkın şaşkın bakıyordu."Ne bakıyorsun öyle be"diye çemkirdim.Onun tek yaptığıysa ben kendine çekip sıkıca sarılmak oldu.Bende ona aynı şekilde sarıldım.
"Hala hesap vermek zorunda mıyım?"diye sordu.Biraz geri çekilerek gülen gözlerle baktım.
"Az önce iki hesap verecektin şimdiyse tek hesap vereceksin"dedim.Bana masum çocuklar gibi bakıp "Hiç şansım yok mu yani?"diye sordu.Ona kaşlarımı çatarak "Şansını zorlama bence"dedim.Bir şey söylemek yerine beni kendine çekip sarıldı ardından elimi tutup içeri ilerletti.
İçeriye girdiğimizde herkes kendi halinde eğleniyordu.Arka fonda canlı bir müzik vardı ve bütün gençler dans ediyorlardı.Bir süre sonra gözlerim babamlara takıldığında annemin mutlu ama babamın bizi öldürecekmiş gibi bakışları vardı ve bunu görünce bir anda duraksadım.Abim tam yanımdan geçerken kulağıma "İşte şimdi boku yedin cadı"dediğin aynı düşünceler nedense benimde aklımdan geçiyordu.Yanlarına doğru gittiğimizde annem hemen bana sarıldı bende ona sarıldım.Bir süre sonra ayrıldık konuşmamasının sebebini yarınki sorgumda olacağını anlayınca pek şaşırmadım.Babama baktığımda bana değil daha çok Barış'a baktığını gördüm.Annemde babama bakınca kulağına eğilip bir şeyler söyledi ve her ne söylediyse babamın yüzüne bir nur indi hemen kalkıp bana sarıldı ve bende ona bir süre öyle kaldık sonra ayrıldık.
Daha sonra Barış annemler den izin isteyerek beni birinin yanına götürmeye başladı.Yanına geldiğimiz kişilere bakınca 60'lı yaşlarda bir kadın ve 23 24 yaşlarında bir erkek ve kız vardı.Barış'a anlamayan gözlerle bakınca hemen gülümseyip tanıtmaya başladı.
"Hayatım bu güzel bayan benim ananem Gülsüm"dedi hafif gülümseyerek eğilip elini öptüm hemen sonra da"Memnun oldum efendim"dedim.Kadın bana gülümseyip "Bende memnum oldu güzel kızım"dedi.Daha sonra Barış yandaki erkekle kızı tanıştırmaya başladı.
"Hayatım bunlarda ben kardeşlerim Selen ve Savaş ikizlerdir"dedi.Bende Selen'le sarılıp Savaşla tokalaştıktan sonra "Memnun oldum"dedim.Savaş aynı şekilde karşılık verirken Selen heyecanlı bir şekilde "Ah bende çok memnun oldum açıkçası merak ediyordum abim gibi bir odunu nasıl böyle mecnuna çeviren kızı"dedi.Bende ona utangaç bir gülümsemeyle karşılık verdim.
"Annem gelmedi mi?"dedi Barış.
"Yok annem teyzem rahatsızlanmış onun yanına gitmişti dün yarın dönecek"diye cevap verdi Savaş.
"Hmm tamam o zaman bize müsaade daha pasta keseceğiz mağlum"diye söyledi Barış ve yanlarından ayrıldık.Ayrıldığımız gibi derin bir nefes verdim.Resmen gerim gerim gerildim bu ne be Allah'tan annesi yoktu yoksa ben eşek cennetini boylardım.
Daha sonra kızlarla sohbet ederken müzik kesildi ve pastayı ortaya getirdiler.Kızlar beni itekleye itekleye hızlı bir şekildi pastanın yanına getirdiler.Ben dilek tutup mumları üfledim ve pastayı kestim.İşte o andan sonra ne oldu hatırlamıyorum çünkü her şey çok hızlı oldu.Ben kimden tebrik aldım.Kimle vedalaştım,kimle dans ettim bende hiçbiri yok en son Barış'ın Gülsüm hanımları eve bırakmak için gittiğini ve yarın arayacağını söylediğini hatırlıyorum.
Sonra eve geldik ve ben kimsenin yüzüne dahi bakmadan gidip yatağıma gömüldüm ve anında uyudum.Bir süre sonra üstümün çıkarıldığını hatırlıyorum.Bunu fark ettiğim gibi korkup geri kaçmaya başladım ama annem olduğunu anlayınca üzerimi değiştirmesine izin verdim.Sonra o alnıma ufak bir öpücük bırakıp odadan çıktı ve bende uykuma kaldığım yerden devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf,Aşk ve Huzur#Wattys2017
RandomBelkide hayatım da yaptığım en güzel şeydi onunla karşılaşmak... "Öküz önüne baksana" tabi bunu söylerken baya herifi süzmüştüm. Yaklaşık 1.85 boyların kumral kahverengi gözlü kaslı biriydi şimdi Allah'ı var yakışıklıydı hatta baya bildi...