Barış'ın Ağzından;
Dışarıdan Ümit'in sesini duyar duymaz sakin bir şekilde dışarı çıktım.Cüneyti yerde görmemle hemen yanına gittim çok kan kaybediyordu.O sırada Derya'nın bağırışını duydum. Hemen Ümit'le beraber Cüneyt'i arabaya taşıdık Asya ve Derya benim arabaya bindik.Derya arkada Cüneyt'e uyanması için yalvarıyordu.Asya ise tedirgin bir şekilde hem bana hemde Cüneyt'e bakıyordu.Hızlı bir şekilde hemen hastaneye geldik.İçeriye doğru bağırdım hemen sedye getirdiler Cüneyt'i arabadan dikkatli bir şekilde indirdiler o sırada Ümitlerde geldi. Hepimiz hızla Cüneyt'in pesinden gidiyorduk.Derya Cüneyt'in elini hiç bırak mıyordu.Ameliyathane kapısına geldiğimizde Cüneyti ameliyata aldilar.Derya Cüneytin elini bırakır bırakmaz kenardaki sadalyelerden birine çöktü.O sırada Asya'nın telefonu çalmaya basladı.Asya telefonu açtı.
"Alo"dedi ve karşi tarafı dinledikten sonra yüzü benbeyaz oldu.Hemen telefonu elinden kulağima goturdum.
"Kimsin lan sen"dedim.Karşıdan Burak itinin sesini duyunca vücudum kasıldi sinirden.
"Ooo Barıs bey nasıl hediye mi begendin mi? Ama merak etme beğenmediysende daha çok süprizim var."dedi.
"Ulan seni elime gecirdigim anda maf edecem.Anladın mi kardesime herhangi birsey olsun seni işkence ederek öldurecem!!!"dedi.
"Aa ama Barış bey biraz sakin ol.Emin ol daha devami gelecek ama yinede bu oyunu eğlenceli hale getirmek için sana bir ip ucu sırada sevgilinin en değer verdiği arkadası var"dedi ve telefonu suratıma kapattı.
Asya bana korkarak bakıyordu bir yandanda Derya'yı sakinleştirmeye çalışıyordu.Ona zorla gülümsemeye çalıştım. Daha yeni korkularını yenmeye başlamışken birde bu yüzden korkmasın.Ama Derya'yı gözümden sakınmam lazım o bana Cüneyt'in emaneti ve uyandığında Derya'yı iyi görmezse kıyameti kopartır.
Derya'nın Ağzından;
Cüneyt'i öyle yerde gördüğümde sanki biri kalbimi sıkıp bırakmıyormuş gibiydi. Boğazımı sanki 10 kisi birden sıkıyormuş gibi olmuştum. Şimdiyse onun o kapıdan çıkıp her zaman ki gibi beni kızdırması için dua ediyordum. Ama olmuyordu. Asya yanımda beni sakinlestirmeye çalışıyordu ama bir türlü başarılı olamıyordu zaten olamazda. Ben o kapıdan onun sağ salim çıktığını görmeden sakinleşemezdim.
Yaklaşık 3 saat sonra doktor kapıda göründü.Hemen kalkıp yanına gittim.
"Cüneyt nasıl?"diye sordum hemen.
"Sakin olun hanımefendi Cüneyt beyin ameliyatı zorlu geçti ama şansımıza gayet başarılı bir ameliyat oldu.Cüneyt beyi şimdilik yoğun bakıma alıcaz ama uyandıktan sonra normal odaya alabilir yinede uyandıktan sonra 1 hafta burda kalması gerekiyor."dedi.
"Peki ne zaman uyanır"dedim.
"Bunu söyleyemem ama tahminen 24 saat içerisinde uyanır"dedi ve "Geçmiş olsun"diye ekleyerek yanımızdan ayrıldı.
Doktor gittikten sonra hemen Asya'ya sarıldım ve tabiki ağlayarak.
"Tamam canım bak Cüneyt iyi uyanınca yine gıcık edicek bence enerjini ona sakla"dedi Asya ama onunda şu anda hüngür hüngür aglamak istediğini biliyordum.
Yoğun bakım odasının önünde onun uyanmasını bekliyordum. Onu özleyeceğim aklıma dahi gelmezdi ama şu anda beni sinir etmesini bile özlemiştim. Hangi ara ona bu kadar bağlandım bilmiyorum ama onu kaybetmek istemiyorum. Doktorlar bir anda odaya girince hemen camın önüne geçtim. İçeriye baktığımda Cüneyt'in uyanmıs olduğunu gördüm.Doktarlar bir kaç bir sey yaptıktan sonra dışarıya çıktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf,Aşk ve Huzur#Wattys2017
RandomBelkide hayatım da yaptığım en güzel şeydi onunla karşılaşmak... "Öküz önüne baksana" tabi bunu söylerken baya herifi süzmüştüm. Yaklaşık 1.85 boyların kumral kahverengi gözlü kaslı biriydi şimdi Allah'ı var yakışıklıydı hatta baya bildi...