Asya'nın Ağzından;
Barış ile yola çıktıktan sonra beni kültürparka getirdi. Bir süre yürüdükten sonra tam göletin yanına geldiğimizde aklıma gelen şey ile Barış a döndüm.O da ona baktığımı farkedince bana baktı.Tek kaşı havada bir şekilde bana bakarken bir şey söylemek için ağzımı araladim ama sonra vazgeçip kafamı yere doğru egdim.O da bir elini çeneme koyup kafamı yukarı kaldırdı. Cenemdeki eliyle yanımı okşayarak konuşmaya başladı.
"Güzelim ne oldu?Neden benden cekiniyorsun?"dedi.Hala bir eli yanagimi oksuyordu.Nasıl söyleyeceğimi bilemiyordum.Yine eskisi gibi olmaktan korkuyordum.
"Şey....Ben..."dedim ama devamı gelmedi.Barış diğer yanagima bir öpücük kondurup bana güven verici bir şekilde baktı.
"Söyle güzelim çekinme"dedi.
"Şey...Ben hani yarın okul varya benim eğer gitmemi istemezsen yine izin alırım ama bu hafta gitmem gerek sinavlarim başlıyor o yüzden gitmem gerek"dedim.Ama aldığım cevap bir adet kahkaha atan meteor.
"Güzelim benim.Yarın okuluna gidiyorsun ama benim kurallarima uydugun surece"dedi.
"Kurallar mi?"dedim şaşkın bir şekilde o da bu halime yine kahkahalar ile gülmeye devam etti hain evlat.
"Güzelim şu anki ifaden o kadar tatlı ki.Neyse konumuza dönersek evet kurallar o okulda Sarp denilen it olduğu sürece evet benim kurallarim dahilinde olucaksin"dedi sert bir şekilde.
"Peki bu kurallar neler?"dedim.Aslında tahmin ediyorum ama neyse bir duyalim bakalım.
"1.si seni okula ben ya da benim söylediğim adamla gidip geleceksin.
2.si bana her nereye gidiyorsan haber vereceksin.
3.sü etrafında korumalar olacak.Her yere onlarla gidip geleceksin.
4.sü Sarp denilen itle samimi olmuyacak ama bizim iliskimizdende bahsetmeyeceksin.
Ve 5.si okuldan direk teyzemin yanına anlaşıldı mi?"diye sordu."4. kural hariç evet de ben niye Sarp'a iliskimizden bahsetmiyorum"diye sordum.
"Çünkü güzelim eğer soylersen sana zarar vereceğinden endişeliyim"dedi.
"Peki samimi olmadan davranacam zaten sınavlardan sonra proje için izin süresi alabilirim"dedim ve o an kafama dank etti ve çığlık attım."Ah!!Şimdi sıçtım ışte!"dedim.
"Ne oldu güzelim?"diye sordu.
"Proje ben baslamadim bile nasıl yetişecek teyzenlede konuşmadım ne yapacağımızı ve benim sadece üç haftam kaldi"dedim.
"Güzelim sakin olur musun lütfen?"dedi.Ama ben bir türlü sakin olamıyordum.
"Olamam.Eğer o projeyi zamanında teslim edemezsem biterim."dedim.
"Tamam güzelim anladım onuda biraz sakin ol istersen ha hem merak etme teyzem ve Derya'da sana yardım eder"dedi.
Belkide haklıydı hem daha üç haftam var yani hallederim."Ederler demi"diye çok masum bir şekilde sordum.Barış ise bu durumdan gayet eylenir vaziyetteydi.Beni kendine çekip sarıldı güven vermek istercesine sirtimi sivazliyordu.
"Ederler tabi güzelim.Hem sen artık teyzemin gelinisin bence sana bir torpil gecebilir"dedi ve bu dediğine kendi bile inanmıyordu.
"Buna gerçekten inanıyor musun?"diye sordum."Tamam son söylediğim kesinlikle yalandi"dedi ve ben o anda kahkahalarla gülmeye başladım.Barış bana tuhaf bir şekilde bakıyordu.
"Niye bana öyle bakıyorsun"dedi.
"Seni hep bu şekilde gülerken görmek istiyorum.Gülüşünün bir saniye bile solmasini istemiyorum özellikle benim yuzumden"dedi.
"Merak etme sen yanımda olduğun surece solmaz beni yine bırakma olur mu?"diye sordum.Bana daha sıkı sarıldı.
"Merak etme güzelim bundan sonra sadece öldügum zaman kurtulacaksin"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf,Aşk ve Huzur#Wattys2017
LosoweBelkide hayatım da yaptığım en güzel şeydi onunla karşılaşmak... "Öküz önüne baksana" tabi bunu söylerken baya herifi süzmüştüm. Yaklaşık 1.85 boyların kumral kahverengi gözlü kaslı biriydi şimdi Allah'ı var yakışıklıydı hatta baya bildi...