Kaybetmek

150 17 0
                                    

Evet arkadaşlar bu bölüm Barış'ın ağızından olucak lütfen oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin

İyi okumalar:))

Bir anda kayboldu ortadan o evden çıktıktan sonra adete toz olup kayboldu hemde benim yüzümden iki gündür her yerde onu arıyordum evine gidip gizlice olanları bile izledim ama en sonunda Cüneyt Asya'nın en yakın arkadaşı olan Derya'nın numarasını aldı ve bana verdi hemen arayıp Asya'nın yerini öğrenmeye çalışacaktım amacım buydu en yakın arkadaşı nerede olduğunu bilirdi değil mi? Telefon bir iki dakika sonra açıldı.

"Alo siz kimsiniz" dedi tiz bir ses.

"Derya ben Barış sana bir şey sormam lazım"dedim dediğim gibi kulağımda bağırma sesiyle bir ne olduğunu anlamadım.

"Bana bak hıyar herif senin yüzünden Asya çekip gitti ailesine bile yalan söyledi ve büyük ihtimal bir süre dönmeyecek bu yüzden onu aramaktan vazgeç ve bir daha ona yaklaşma hepsi senin yüzünden ne bok vardı da Asya'yı kendine aşık ettin tekrar acı çekmesini sağladın ki"dedi ve telefonu suratıma kapattı ama benim aklımda sadece en son söylediği cümle aklımda tekrarlanıp duruyordu 'ne bok vardı da Asya'yı kendine aşık ettin' 

'Aşık ettin' 

'Aşık'  

Kafamda devamlı bunlar tekrarlanıyordu ne yani Asya bana aşık olduğu için mi gitmişti iyide niye madem bana aşık neden dağ evinde bana öyle davrandı ki ve ne acısı Asya daha öncede mi birine aşık olmuştu belkide bu yüzden kalbi herkese kapalı ben bunları düşünürken birden arabamın kapası tıklatıldı. Gelen Murat'tı kuzenim polis memuru bu yüzden ondan yardım istedim Asya'nın yerini bulması için ve umarım bulmuştur  büyük umutla arabadan çıktım ve Murat'ın gözlerine umutlu birşekilde bakıp konuşmaya başladım.

"Ne oldu bulabildin mi? Lütfen bana bulduğunu söyle ne olur "dedim adeta yalvarıyordum.

"Lütfen sakin ol çünkü yengemizin yerini buldum"dedi o kadar mutlu olmuştum ki sonunda nefes alabilecektim. O yokken sanki biri boğazımı sıkıyor ve gün geçtikçe her saat her dakika her saniye sanki boğazımdaki elini daha çok sıkıyor ve nefes almamı engelliyor gibiydi Murat'ın bu sözüyle biraz rahatlasam da onu kollarımın arasına alamadan daha fazla rahatlayamazdım. Özellikle Derya ile konuştuktan sonra bunu asla yapamazdım.

1 Gün Önce 

O söylediklerinden sonra Derya'yı yine aradım ve onu bir kafeye çağırıp her şeyi anlatmasını belki o zaman onun peşini bırakabileceğimi söyledim. Tabi bunu söyleyince hemen kabul etti sonuçta peşini bırakacağımı söyledim tabi bu tamamen yalandı belki uzak durabilirdim bir süre ama daha fazlası olamazdı.Çünkü ben onsuz bir hiçtim ilk defa bir kız hayatımdan çekip gitmeye çalıştığı için korkuyordum onu kaybetmekten tekrar benim olamamasından onun o güzel dudaklarından uzak kalmaktan ölesiye korkuyordum.Bir saat sonra Derya kafeye geldiğinde önce bana ters ters baktı ve sonra hemen konuşmaya başladı.

"Evet ne istiyorsun"dedi umursamaz bir tavırla.

"Sadece Asya'nın neden bana aşık olduğu için gittiğini ve onun neden bu kadar aşık olmaktan korktuğunu anlamanı istiyorum ama gerçekleri" dedim ciddi bir tavırla.

"Peki  bana söyler misin neden Asya'ya bu kadar çok taktın alt tarafı ayakkabını kirletti diye mi?" diye sordu bu soruya biraz sinirlendim ve biraz tıslayarak" Hayır ona aşık oldum ama bunu itiraf ettiğimden beri benden kaçıyor yüzüme bile bakmıyor"dedim.

"Normal çünkü Asya birine aşık olmaktan değil birine bağlanmaktan korkuyor bundan 2 yıl önce daha üniversiteye başlamadan önce lise son sınıfta çıktığı bir çocuk vardı Asya'yla yaklaşık 2 yıl çıktılar ama çocuk Asya'nın mezuniyet günü okulun en üst katına çağırdı ve ona tecavüz etmeye kalktı Asya o günden sonra bir süre kimseyle konuşmadı sadece benimle ve annesiyle konuştu evden dahi dışarı çıkmadı daha sonra bir gün çalışmaya karar verdi ve Nihal hanımın yanında ve Güzelyalı sahilinde bir kafede çalışmaya başladı. Bu sayede biraz da olsun kendine geldi ama bu sırada kalbine herkese kapadım herkese karşı umursamaz ve kaba oldu karşısındaki ne düşünürse düşünsün o gerçekleri hep yüzlerine vurmaya başladı bir gün bunu neden yaptığını sorduğum da sadece başkasına bağlanıp yine kalbinin kırılmasına izin veremeyeceğini söyledi.Bu şimdiye kadar hep böyle devam etti ama sen onun kalbinde ki kilidi kırmayı başardın.Zaten ancak bu şekilde Asya'nın kaçmasına sebep olabilirdin"dedi anlattıkları karşısında hem o pislik herife kızıyor hemde Asya'nın kırılan kalbi için üzülüyordum.Bu yüzden onun yerini öğrenmeli ve onu  bir daha asla bırakamazdım.

"Bana hemen onun nerede olduğunu söylüyorsun yoksa sana yapacaklarımdan ben sorumlu değilim" diye resmen tısladım gözlerimde öfke dolu bakışlarla Derya'ya bakıyordum o da korkmuştu yüzden belliydi.

"Başka bir arkadaşımız daha var o Asya'yla benden daha eski arkadaşlar Asya büyük ihtimal onun yanına gitmiştir ama onun nereden kaldığını bilmiyorum"dedi korkuyla.

"Adı ne bu kızın" diye yine tısladım gerçekten sinirlenmiştim.

"Eda adı Eda Kara"dedi.Hemen yanında kalkıp karakola geldim burada kuzenim vardı ona hemen kızın adını ve İzmir'de olduğunu ve okuduğu üniversitenin adına verdim oda  hemen işe başladı bende burada beklemeye karar verdim.Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu ama hala haber yoktu ona bu kadar yaklaşmışken haber olmaması beni çıldırtıyordu. Bir iki saat sonra arabanın camı çalındı cam döndüğümde Murat karşımdaydı umutla ona baktı ve bulduğunu söylemişti İzmir o kızın evinde kalıyordu hemen Murat'tan adresi alıp İzmir'e doğru yola çıktım 3-4 saat sonra sonunda İzmir tabelasını görmüştüm. Hemen elimde ki adrese sürdüm.Saat 17.00 civarı evin önüne geldim ve kapıyı çaldım ve karşımda gördüğüm kişiyle şok oldum...

Tesadüf,Aşk ve Huzur#Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin