Eve Dönüş

138 14 3
                                    

Onun söylenmesinden kurtulmak için onun gözünde hala açık olabilecek ama bana gayet tesettürlü bir kıyafet giyip çıktım.Valla bahane bulmazsa onun için daha iyi olur çünkü hava gerçekten sıcak ve benim angut sonunda beni gördü ve yine yüzünü buruşturdu."Olmamış ama hadi neyse" dedi vay be görmezden geldi Allah razı olsun yani ne diyim gidip yanına oturdum ve anında beni kendisine doğru çekip sarıldı."Eee hayatım bu gün dönmeyi planlıyor musun geri çünkü seni bırakıp gitmeye niyetim yok"dedi ve tam ben cevap verecekken  Eda araya girdi"Ya banane ya bir yere gidemez köstebeğim hiç bir yere"diye söyledi ve evet bana köstebek diyordu neden mi ben söyliyeyim küçük biraz saklanmayı severdim ve hep yerin altındaki bodrumda saklanırdım kimsede beni bulamazdı tabi benim biricik arkadaşım hariç.Ben düşüncelere dalmışken bana seslenen Barış'a döndüm."Asya! Gerçekten dönmeyecek misin?"diye o kadar masum bir şekilde sordu ki anlatamam o anda onu öpesim geldi ama sonra isteğimi geriye atıp cevap verdim."Ben...Bilmiyorum hem dönsem bile eve gidemem bir hafta burada olmam gerekiyor aileme okul gezisi olduğunu söyledim"diye açıkladım.Çünkü şu an dönsem bile kalacak bir yerim yoktu.

"Asya benim yüzümden buraya geldiğini biliyorum ama bak her şey düzeldi biz birlikteyiz hem dönsekte sen bende kalırsın ya da bir otelde kalırsın ne bileyim"dedi.

"Barış ben emin değilim hem sende de kalamam tamam her şey düzeldi ama burada kalsam daha iyi olur biraz dinlenmiş olurum iki yıldır hiç tatil yapmadan yaşıyorum bana da iyi gelir hem"dedim.

"Peki güzelim seni zorlamayacağım ama bana söz ver bir sorun olduğunda hemen beni arayacaksın tamam mı?" diye sordu ne yani burada kalmayacak mıydı.

"Burada kalmayacak mısın?"diye oldukça masum şekilde sordum.O da bana biraz daha sıkı sarılarak konuşmaya başladı.

"Malesef birtanem.Burada kalamam.Bu aralar işlerim fazla yoğun ve büyük bir projem var bu yüzden işleri aksatamam yani gitmek zorundayım."dedi ve yüzüme baktıktan sonra devam etti.Evet yüzümü asmıştım burada onunla tatil yapmak istiyordum."Birtanem  benim asma o güzel yüzünü dayanamıyorum seni böyle görmeye.Hem bende istiyorum burada  kalmak olmuyor işte. Hem sende hafta sonu geri geleceksin zaten rahat rahat kafanı dinle tamam mı?" diye sordu. bense ona daha sıkı sarılarak sadece kafamı salladım.Bir süre böyle oturup sohbet ettikten sonra Eda'yla birlikte yemek hazırlamak için mutfağa geçtik gerçi Eda hanım ben varım diye sadece salatayla meşgul oldu ama neyse. İki saat sonra her şey hazır olduğunda Barış ile Ahmet'i çağırdık.Güzel bir akşam yemeğinden sonra malesef ki Barış akşam gitmek için evden çıktı.Arada dört saat sonra evde olduğuna dair mesaj attı büyük ihtimal uyuduğumu düşündüğü içindi ama geri cevap attığımda anında geri beni aradı.

'Asya! sen hala uyumadın mı saat neredeyse 3' diye oldukça sinirli bir şekilde söyledi.

'Sadece seni merak ettiğim için uyuyamadım hepsi bu' diye gayet masum bir şekilde cevap verdim.

'Demek merak ediyorsun ha beni' diye gayet alaycı bir şekilde söyledi.

'Evet ne var bunda sevgilimi merak etmiş olamaz mıyım yani?'yani diye gayet ciddi bir ses tonuyla  sordum ama içten içe onula dalga geçiyordum.

'Şu an yanımda olman için her şeyi yapabilirdim.Seni o kadar çok özledim ki şimdiden.Şu bende kalma işini yeniden düşünsen diyorum.'diye sordu tabi anında cevabını aldı.

'Hayır! bu konu burada kapandı hem sende yat artık zaten bütün gece yoldaydın yorulmuşsundur.Hem bende yatayım yoksa yarın sabah sahilde uyuklayacağım'diye dalga geçerek konuştum denize gideceğimi duyunca ne tepki verecek acaba diye aslında öyle bir şey yok bile.

'Tamam sevgilim.Bir dakika sen ne dedin az önce ne sahili yok sahil mahil unut ben yanında yok öyle sahile mahile gidemezsin' diye celallendi benim kıskanç angutum.Yalnız tam beklediğim tepkiyi verdi.

Tesadüf,Aşk ve Huzur#Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin