Asya'nın Ağzından;
"Oturanı yakarım!!O defileye yetişilecek!!!"diye bağırdığımda ikiside yerinde sıçradı Murat hemen odaya koştu.
"Hadi hemen kalkın kalkın Derya bir yere kaçmayı aklından geçirme olmaz Barış sen kesinlikle geliyorsun. Murat senin itiraz hakkın bile yok ayrıca git Selen'i al Nihal hanımın gelinlikçisine getir. Cüneyt'ide Ümit'lere götür."diye emirler yağdırdım. Ama hepsi bana şaşkın bir şekilde bakıyordu ve bu benim sinirimi bozuyordu.
"Ne bakıyorsunuz be özellikle sen angut eğer ben bu projeyi yetiştirwmezsem sen evliliği falan unut"diye konuştuğumda Barış hemen yerinden kalktı.
"Hadi be ne duruyorsunuz dediklerini yapın ve eğer yetiştiremeź ve ben bu kızla evlenemezsem hepinizi öldürürüm" dediğinde kıkırdadım.
"Ne gülüyorsun hatun hemen gidiyoruz Derya sende bizle geliyırsun"dedi ve kapıya doğru gitti. Ben ve Derya'da yavaşça arkasından giderken kulağıma yaklaşıp fısıldadı.
"Seninki de varya evlilik lafını duyunca daha gaza geliyor"dedi ve ikimiz bşrden kıkırdadık. Barış bizi kaptığı gibi teyzesine götürdü. İşyerine geldikten sonra olayı Nihal hanıma anlattık ve atölyeye gelip çalışmaya başladık. Selende geldiğinde onunda ölçülerini alıp hemen kumaşları kesmeye başladık Allah'tan kalıplar ve modeller önceden belliydi.
1 Hafta Sonra;
Kıyafetler bitmişti ve sadece son rütuşları vardı. Defile yarındı ve tam bir haftadır çalışıyorduk. Barış arada kayboluyordu. Nereye gittiğini sorduğumda şirkete uğraması gerektiğini söylüyordu. Önümdeki gelinliğe bir kez daha baktım tam hayalimdeki gelinlikti ve düğünümdede bunu giymek istiyordum. Annemlerde defileyi izlemek için erken dönmüşlerdi. Barış'a dağ evi için söz vermiştim ama annemler gelince iş bozuldu tabi ama bu benim için böyleydi Barış annemler ile konuştuğunu ve hafta sonu gidebileceğimizi söylüyordu.
"Ne düşünüyorsun kızım harika oldular valla uğraştığımıza değdi"dedi Derya ona dçnüp sarıldım.
"Çok teşekkür ederim siz olmasanız asla yetiştiremezdim"dedim. O da bana sarılıp sırtımı sıvazladı.
"Ama biz kıskanırız"diye bir ses duyduğumda karşımda Eda duruyordu. Hemen koşup ona sarıldı.Çok özlemiştim en son kaçırıldığımda görüşmüştük sonra okul için gitmesi gerekiyordu. O da bana sıkıca sarıldı.
"Çok özledim nerden çıktın sen"dedim.
"Derya aradı ve defilenin olucağını söyledi biricik arkadaşımın ilk defilesini kaçıramazdım"dedi ve benden ayrıldı. Sonra arkamdaki gelinliğe bakıp gözleri ışıldadı.
"Asya bak benimkinide sen yapmazsan ümünü sıkarım senin"dediğin hepimiz kahkaha attık içeri beyler girdiğinde hala gülüyorduk. Barış gelip belime sarıldı ve yanağıma bir öpücük kondurup konuşmaya başladı.
"Hanımlar keyfiniz yerinde bakıyorum bitti galiba proje"dedi.
"Evet hayatım bitti sonunda bak"dediğimde kızlar hemen gelinliğin önüne geçip kapattılar onlara anlamsız bir şekilde bakıyordum. Barış arkamdan kıkırdayarak kızlara baktı ve tekrar konuştu.
"Boşver hayatım yarın görürüm hadi artık alın kıyafetleri de eve gidelim hepiniz bir güzel dinlenin"dediğinde başımla onayladım. Hepimiz kıyafetleri özenle paketledik ve arabalara yerleştirdik.Ben ,Derya ve Cüneyt Barış'ın arabasına bindik. Cüneyt ile Ümit artık çok iyiydiler ama hala Ümit ve Selen'e Barış'tan izin çıkmadı.
"Güzelim yarın sizi alırım ben babanlar sonra gelecekler"dediğin başımla onayladım. Başımı koltuğa koyduğumda gözüm dikiz aynasına takıldı. Derya baçını Cüneyt'in omzuna koymuş uyuyordu. Bende artık dayanamayıp gözlerimi yumdum. Ne kadar geçti bilmiyorum ama sarsıldığımı hissettim gözlerimi hafif araladığımda Barış'ın sesini duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf,Aşk ve Huzur#Wattys2017
AcakBelkide hayatım da yaptığım en güzel şeydi onunla karşılaşmak... "Öküz önüne baksana" tabi bunu söylerken baya herifi süzmüştüm. Yaklaşık 1.85 boyların kumral kahverengi gözlü kaslı biriydi şimdi Allah'ı var yakışıklıydı hatta baya bildi...