Multimedya Asya'nin tanışmaya giderken giydiği takım
Vote ve yorumları bekliyorum:))
İYİ OKUMALAROdamda kafayı yemek üzereydim.Yarın gerçekten annesiyle tanışıcaktık.Tamamen kabul kardeşleriyle tanışıyordum ama annesi beni sevmezse bittim demektir.Off!Ben ne yapacaktım yaa.
Seni öldürecem Barış!!ÖLDÜRECEM!!
BARIS'ın Ağzından;
Asya'ma kapıdan çıkarken söylediğim şeyle suratını hali görülmeye değerdi.Onlardan çıkıp eve geldiğimde annem evdeydi.Bu kadın kendi evindense benim evimde daha çok vakit geçiriyordu.Hayır bende suç neden kendi bekar evinin anahtarını anne ne verirsin mal misin sen?
'Evet yeni mi anladın?'de di iç sesim ona cevap vermeyip anneme sarıldım.Direk sorduğu soru gelinim nerde oldu ya. İnsan hemen mi satarken oğlunu."Ne zaman gelecek benim gelinim vallahi ölecek meraktan annemde çok iyi kız deyip duruyor herkez tanışmış bi benim kaldım"dedi dargın bir şekilde annem.
"Annem merak etmek yarın geliyor.Bugün ailesiyle ilgili problemi çözmeye çalıştı o yüzden gelmedi.Gelmeden söyledim yarın getirecem gelin ini merak etme" dedim anneme sonra biraz oturup sohbet ettik.Annem biraz oturduktan sonra evine gitti.Bende odama çıkıp üzerimi değiştirip hemen yatağa uzandım ve bu gün Asya'nın bu 4 ayda neler yaşadıklarını düşündü.
O it herifi keşke oldurmeseydi de Asya'ya yaptığının aynısını yapsaydı.Dusundukleriyle kendisini tutmaktan zorluk çekiyordu.Ama biliyordu artık Asya yavaş yavaş onun olacaktır hemde tüm ömrü boyunca beraber bir bütün olacaklardı.
....Sabah uyandığında içinde bir heyecan vardı. Evet belki annesi hariç herkez Asya'yı sevmişti ama en sevmesi gereken kişinin henüz fikirlerini bilmiyordu. Yataktan kalkarken Asya'yı aramaya karar verdi. Telefonu eline alıp Asya'yı aradı.4.çalıştan sonra açtı ve uykulu sesi geldi kulaklarına anlaşılan küçük sevgilisi hala uyuyordu. Halbuki onun bütün gece uyumadigini düşünüyordu.
'Alo güzelim hala yatakta mısın sen!?'dedim biraz uğraşmak fena olmaz.
'Aradığınız Asya'ya şu anda ulaşılamıyor.Lütfen tanışma fikrinden vazgectikten sonra tekrar deneyiniz!'dediğinde kahkahami tutamadım.
'Guzelim hemen yataktan kalkıyor ve hazirlaniyosun.Ben bir saat sonra seni alacak ve hazır olup olmamanla ilgilenmiyorum.'dedim.Tabi asyanin hemen isyan sesi ve yataktan düştüğüne dair ufak küfürler duydu.
'Ya aşkım bak saçmalama ben nasıl bir saatte hazirlaniyim... ah!!..Hayır ben senin gibi yorganın agizina edeyim emi... Bak aşkım gelen iki de anlaşalım.'de di.Tabi ben hala yatagimda onu gülerek dinliyordu.
'55 dakikanın kaldı güzelim.'dedim.
'AY!! Sen ciddisin kapa kapa' deyip suratıma kapattı.O sırada gülerek banyoya gidiyordu ki telefonun mesaj sesiyle geri döndü.Mesajı açtığında güzel cadısından geldiğini gördü açtığında 'Hayatim kusura bakma ama biz bu günü atlatalım bak sen bana bir hafta dokunabiliyor musun?'diyordu.Güzel sevgilisi çok kızmıştı anlaşılan. Tam o sırada annesi aradı.
'Alo oğlum nerdesin? Geliyor musunuz?'diye sordu.
'Yok anne daha yeni uyandım Asya'yı bir saat sonra alıp gelecek şimdi dusa giriyorum.Gelirken ararım.'dedim.
'Tamam oglum'dedi annem. Bende hemen banyoya girip hemen dusumu aldım. Çıktığımda telefona yine mesaj gelmişti ve güzel cadısından dı.
'Aşkım sen gelirken postaneden birşeyler alır misin?Benim vaktim yok bir işe yara bari'diye atarini yapıştı.Geri mesaj olarak 'Tamam ama sadece yarım saatin kaldı güzelim yoldayim.'yazdim.Maksat gıcıklık olsun tek amacım buydu.Sonra hemen üzerime gömlek ve kot pantolonunu giydi. Saçlarına şeklini düzeltirken sonra telefonun cüzdanını ve araba anahtarını alarak evden çıktı.Arabasına bindiğinde annesine yola çıktığına dair mesaj attı.Aynı mesajı Asya'ya da attıktan sonra yola çıktı.Yolda giderken Asya'nın isteği aklına gelince arabayı bir pastahaneye çekip indi.Annesinin en sevdiği tatlılardan alıp tekrar arabaya bindi.20 dakika sonra Asya'lara gelmişti.Kapıyı çalıp açılmasını bekledi.
Kapı açıldıktan sonra içeri geçti.Ama Asya'nin aceleyle hareket ettiğini görünce daha fazla gülesi geldi.Ama gülersem bana neler yapabileceğini düşünmek dahi istemiyorum.Ben annesine ve babasına selam verdikten sonra Ateş abi yanıma gelip kolunu omzuma attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf,Aşk ve Huzur#Wattys2017
RandomBelkide hayatım da yaptığım en güzel şeydi onunla karşılaşmak... "Öküz önüne baksana" tabi bunu söylerken baya herifi süzmüştüm. Yaklaşık 1.85 boyların kumral kahverengi gözlü kaslı biriydi şimdi Allah'ı var yakışıklıydı hatta baya bildi...