İtiraf ve İnkar

142 18 1
                                    

Barış'ın ağzından;


"Sadece sana deli gibi aşık bir adam"dedim bir dakika ben ona ne dedim...

Asya yüzüme o kadar şaşkın bir şekilde bakıyordu ki bir an içimden az önce söylediğimi inkar edesim geliyordu ama artık vazgeçemem eğer bunu yaparsam bana yine öfkelenir ve bu sefer sırf bana inat o Sarp denen herifle birlikte olur bu düşünce bile beni çıldırtıyordu ve o bir süre konuşmayınca bende devam ettim.

"İşte ne hakla karıştığımı sormuştum sana aşık bir adamın senin üzerinde ne kadar hakkı varsa o kadar işte bu yüzden bir daha asla o şerefsizle konuşup görüşmeyeceksin.Anladın mı beni?!" diye bir nefeste söyleyi verdim işte oh vallahi rahatlıyormuş insan ama kabul Asya'nın hala konuşmaması sinirlerimi bozuyordu ama şu an hiç bir şey söyleyemezdim.


Asya'nın Ağzından;

Bana ne dedi o az önce beni sevdiğini söyledi demi bu angut ama bu nasıl olur ben ona karşı bir şey hissetmiyorum ki ya da hissediyorum mu? 

"Tabi ki hissediyorsun aptal sende ona aşıksın" bende diyorum iç sesim nerede hoşgeldin süper zamanla ama ben ona aşık falan değilim tamam mı? 

"ha ha anlıyorum canım değilsin canım o yanına gelince hiç heyecanlanıp sevinmiyorsun nasılsa demi veya o bir gün gözükmesin merak etmiyorsun tabi canım kesinlikle aşık değilsin değil mi?" ya sen neden bu kadar uzun konuşuyorsun ve peki kabul ben ona aşığım ama onunla asla birlikte olmam o bir angut sonuçta hayvan sevgisi de bir yere kadar değil mi ama? 

"Sen öyle san" Tamam ya sus ve git hadi naş naş . Ama doğru aşığım ama asla ona söyleyemem asla yapamam ben bu düşüncelere dalmışken onu sesi beni kendime getirdi.

"Cevap ver Asya çıldıracağım cevap ver artık" diye resmen bağırıyordu ama ben ne diyeceğimi bilemiyordum.

"Üzgünüm ama ben sana karşı asla  o tür duygular beslemiyorum aksine senden nefret ediyorum ve benden artık uzak durmanı ve bir daha karşıma çıkmanı istemiyorum"dedim sakin bir şekilde ama onun yüzündeki öfke her halinden belliydi.

"Peki ama neden söylesene yoksa o şerefsize mi aşıksın"dedi ve yine bağırıyordu.

"Hayır Sarp benim sadece arkadaşım ayrıca aşık olsam evet ona aşık olurdum"dedim bu sefer ben bağırıyordum.

"Hayır asla o herife yaklaşamazsın ben hayatta olduğum sürece buna izin vermem anladın mı asla" dedi bağırarak artık çok daha fazla bağırıyordum boynundaki damarlar bile belli oluyordu.

"Hayır anlamadım sen bundan sonra hayatımda olmayacağın için kime yaklaşıp yaklaşmadığım beni ilgilendirir seni değil anladın mı?" dedi bağırarak ve salondan çıkıp kapıya yönelmiştim ki birinin beni kolumdan tutup kendine çevirmesiyle tekrar arkama döndüm.Evet bu Barış'tı ve o kadar yakındık ki neredeyse nefesim kesildi diyebilirim sonra o tekrar bağırmaya başlayınca ufaktan bir tırsmadım değil hani.

"Ne sen beni hayatından çıkarabilirsin nede ben seni sevmekten vazgeçip senden uzaklaşırım anladım mı"dedi ve dudaklarıma gömüldü. O kadar sert öpüyordu ki bu kadar kaba bir şekilde nasıl öpebilir diye düşünmeden edemedim ve bir dakika bu benim ilk öpücüğümdü. Hayır o benim ilk öpücüğüm ve neden ona karşılık vermek istediğimi anlayamıyordum ama şu an farkındayım ki karşılık vermediğim için çıldırmak üzere ve onun sesi duydum sadece bir kaç saniye "Karşılık ver" demişti ama ben hala kendimde değildim ama bir süre sonra dudaklarım farkında olmadan istemsizce aralandı ve ona karşılık vermeye baladım. Bunu neden yaptım bilmiyordum amma kabul etmeliyim ilk öpücüğümü ona verdiğim için çok mutluyum ama şunu da biliyorum ki bu öpücük benim ilk ve son öpücüğümdü.Bir süre daha öptükten sonra bende ayrıldım ikimizde nefes nefeseydik ama daha çok tecrübeli olduğu için kendi hemen toparladı  angut ne olacak bense hala nefes nefese onu dinliyordum.

"Hala bana karşı duygularının olmadığını mı söyleyeceksin Asya"dedi ve devam etti "Seni seviyorum kim ne derse desin kim ne yaparsa yapsın seni deli gibi seviyorum ama seninde beni sevdiğini biliyorum neden inkar ettiğini anlamıyorum sen şu anda burada ne dersen de ama ben asla senin hayatından çıkıp gitmeyeceğim anladın mı?" dedi ve beni nefesim biraz olsun düzene girince cevap verdim .

"Asla kararım değişmeyecek anladın mı beni"dedim ve kollarından kurtulup evden çıkıp yürümeye başladım az ileride taksi olduğunu görünce hemen gidip taksiye atladım ve merkeze gittim ve onun yüzünden bir ton para ödedim.Daha sonra iş yerine gidip önce Nihal hanımdan bir hafta izin aldım daha sonra hastaneye gidip rapor aldım yine bir hafta mağlum bursluyum ve devamsızlık yapamıyordum bu yüzden devamsızlığımı bildirmem gerekiyordu ancak böyle bir şey demiyorlardı. Daha sonra hemen eve gidip annemlere bu akşam İzmir'e gideceğimi söyledim okul gezisi olduğunu söyledim. Hemen çanta mı hazırlayıp annemler ile vedalaştıktan sonra hemen terminale gidip İzmir'e doğru yola çıktım oradan üniversite yüzünden ayrıldığımız en yakın arkadaşım vardı hemen onun  yanına gitmeyi düşündüm onu aradığımda evde tek kaldığını istediğim kadar kalabileceğimi söyledi.


Tesadüf,Aşk ve Huzur#Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin