Barış'ın ağzından;
Arabadan inip tam kafeye doğru ilerlerken bir şey bana çarptı ne olduğunu fark edemedim bile birden oha diye bağırınca aklım başıma geldi ve hararetli bir tartışmaya girdik tabi benim pek sevgili can dostumda benim arabaya yaslanmış sırıtarak bizi izliyor sonra bir anda kız kalkıp da o küçük çocuğu çağırınca neye uğradığımı şaşırdım. Ama kabul etmeliyim asıl şaşkınlığım ilk defa bir kız bana çarptığında 'ayyy çok özür dilerim' kapsamında bana asılma girişimde bulunmamış aksine bide bana kapak yapıp yoluna gitmişti. Tabi şimdi şu da bir gerçek kız gerçekten güzeldi benim gibi kumral gözleri benimki gibi kahverengi ama onun ki daha açık renkliydi biraz uzun boylu çok güzel bir kızdı ama cadıydı işte birden arkamdan gelen sesle irkilip ona döndüm bu sesin sahibi benim pek sevgili arkadaşım Cüneyt'di.
"Kardeşim hayırdır daldın gittin kızın arkasından yoksa aşık mı oldun" dedi gülerek.
"Ya ne demezsin resmen canavar bu kız hayır eline bir süpürge versek tam cadı"dedim asabi bir şekilde.
"Aaa öyle deme bak çok güzel kapak yaptı sana valla bu ilk ben bile şaşkınım" dedi yine pis pis gülerek.
"Hadi abi boşver onuda geçelim içeri" dedim.
Önümde duran çocuğu son dakikada fark edip bende bir miktar para verdim.Çocuk gülümseyerek gitti bizde içeri girdik ama benim aklım hala o kızdaydı. Belkide sadece ilk defa bir kız bana böyle davrandığı için böyleydim kim bilir. Daha sonra tekrar Cüneyt'in sesiyle düşüncelerimden ayrılıp ona döndüm.
"Ya abi ne düşünüyorsun böyle kara kara yoksa hala o kızı mı düşünüyorsun"dedi gülerek.
"Evet. Yok oğlum sindiremiyorum bir kızın bana bu şekilde davranmasını" dedim ciddi bir sesle.
"Boşver abi ya onu mu taktın şimdi boşşşver biz önümüze bakalım baksana şu yan masadakilere"dedi pis pis sırıtarak.
"Ya oğlum hiç bulaştırma hiç havamda değilim şu an hadi kalkalım sıkıldım" dedim ama tam kalkarken Ümit'le karşılaştım hemen selam verdim Ümit,Cüneyt kadar yakındı bana.
"Vayyy! Kardeşim ne yapıyorsun burda ya."dedim
"Valla kardeşim iyi işte iş güç çalışıyoruz işte asıl sen ne yapıyorsun yoksun ortalarda ne zamandır"dedi gülerek. Tam cevap verecektim ki Ümit bir dakika deyip dışarı fırladı. Dur biraz bu kız az önce benim kavga ettiğim kız nasıl yani Ümit'le tanışıyor mu? Yoksa sadece okuldan falan mı? diye kafamda sorular dönerken bir anda kızla göz göze geldik beni umursamadan Ümit'le konuşmaya devam etti sonra da gitti. Ümit gelince hemen ona sordum.
"Ümit abi sen bu kızı tanıyor musun?" diye sordum hızlıca.
"Evet kardeşim Asya benim çocukluk arkadaşım" dedi ve bende şaşkın bir ifadele ile ona bakmaya başladım tabi haliyle o da şaşırdı.
"Hayırdır abi niye sordun sen Asya'yı yoksa tanıyor musun?"diye sordu tam cevaplıyacak iken Cüneyt lafa girip bildiğin dalga geçti benle.
"Abicim bu Asya dediğin kız var ya az önce öyle bir kapak yaptı ki Barış'a inanamazsın"dedi tabi gülerek söyledi.
"Hadi ya Asya yaptıysa inanırım demek o yüzden o kadar sinirliydi ve bahsettiğin angut sendin ha "dedi tabi sonundaki angut kısmını gülerek söyledi.
"Offf! tamam be size de eğlence çıktı."dedim sonra Ümit'le vedalaşıp arabaya bindik tabi ben iyice sinirlenmiştim. Sonra dayanamayıp Cüneyt'e döndüm ve "Bana bu kızın ne yiyip içtiğine ne zaman uyuyup uyandığına kadar hepsini araştırıp bana getiriyorsun dedim. Tabi bu lafım üzerine bir ara Cüneyt baya afalladı ama sonra ciddi olduğumu anlayınca tamam demek zorunda kaldı. Ertesi gün Cüneyt elinde bir dosyayla ofisin kapısından girdi ve bana dosyayı uzatıp"Valla abi kızla ilgili ne kadar bilgi bulduysam getirdim kısaca özetlersem kız Bursa 94 doğumlu ilk yıl üniversiteyi kanamamış bu yüzden ikinci yıl yine girmiş ve şu an özel okulda burslu olarak okuyor aynı zaman da bir gelinlikçide ve geceleri de bir kafede çalışıyor. Mudanya'da ailesiyle birlikte yaşıyor. Çalıştığı kafede zaten hemen evinin aşağısında kızın hayatı genel olarak okul iş ev arasında geçiyor ay da bir de diş kontrolü için Fsm'ye doktora geliyor.Şu anda son senesin bu yıl mezun olacak. Bu kadar bilgi yeter herhalde sana."dedi.
"Yeter kardeşim eyvallah sende olmasan "dedim.
"Ne demek kardeşim her zaman da sen şimdi ne yapacaksın bu bilgilerle onu anlamadım"dedi.
"Bakalım bu kızı tavlayabilecek miyim bunu merak ediyorum ayrıca intikamda almak istiyorum o kapağın hesabı" dedim pis pis sırıtarak sonra Cüneyt de bana katıldı. Ama benim için önemli olan bu kızın nasıl bir hayatı olduğunu ve neden bu kadar sert olduğunu öğrenmek istememdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf,Aşk ve Huzur#Wattys2017
RandomBelkide hayatım da yaptığım en güzel şeydi onunla karşılaşmak... "Öküz önüne baksana" tabi bunu söylerken baya herifi süzmüştüm. Yaklaşık 1.85 boyların kumral kahverengi gözlü kaslı biriydi şimdi Allah'ı var yakışıklıydı hatta baya bildi...