Capitolul 2

137 17 13
                                    

După 6 luni

Lidia e chiar nebună, ori sunt eu nu știu. Dar clar una din noi două e dusă rău și tind să cred ca eu, pentru ca iau parte la nebunia ei.

Se mărită da, ați auzit bine se mărită! Cu cine? Nici eu nu știu exact, l-am văzut de două ori cred si nu mi-am dat interesul pentru ca credeam ca o sa fie ceva de durată , l-am văzut rar pentru ca de când s-au cunoscut acuma vreo 7 sau 8 luni au fost plecați doar în vacanțe, practic sora mea e măritată de mult, dar să-mi bag picioarele tipul ăla o privește de zici ca vede raiul în ochii lui. Sunt geloasă pe sora mea, nu ca i-aș vrea bărbatul dar îmi doresc și eu iubirea asta înflăcărată pe care o au iei.

Iată-mă acuma stau și mă uit la dânșii cum se sărută în recepția hotelului și eu stau cu geamantanul la picioare așteptăm să fiu băgată în seamă ,peste două zile au nunta și s-au decis ca în Maldive e perfect, e extrem de frumos e adevărat , ce să zic extrem de geloasă.

-Connor, termin-o a ajuns Isa!

Da Connor îl cheamă, urat din partea mea să nu-i rețin numele de prima dată, dar nu credeam ca vor ajunge atât de departe

-Scuze Isabela, doar ca nu ii pot rezista surori tale.

-Înțeleg!

Ce e drept Connor arată extrem de bine, înalt, corp lucrat, se vede ca merge la sală des, un bărbat care ține la imaginea sa, șaten cu ochii căprui, înfățișarea potrivită pentru un om bogat, are o firmă care se ocupă de diferite proiecte de arhitectură și face bani frumoși după cum am văzut, înainte să vin aici m-am interesat puțin de el și am rămas gură casca, compania lor e cea mai căutat din SUA și acuma marele inginer e în fața mea și o să devină cumnatul meu.

-Am o veste pentru tine!

După cum se apropia Lidia spre mine îmi dau seama ca nu-i a bună deloc. Lidia e mai mare cu doi ani ca mine, ea are 29 de ani și eu 27, sunt mândra de ea, ea și-a dorit să devină avocat și asta a devenit, cu multă muncă și perseverență a ajuns unde și-a dorit. Ea mereu a fost mai frumoasă, așa am văzut-o eu, un corp de invidiat, ca tras prin inel , un blond perfect si un chip angelic iar ochii albaștri sunt tot ce are nevoie, tot timpul mai simțit inferioara ei, sunt mai mică de înălțime decât ea și puțin mai corpolentă, eu sunt simplă însă ea e perfectă. Connor se apropie și el și îmi ia geamantanul, oricum nu mi-am luat mare lucru, dar gestul lui e de lăudat, mulți nu-s în stare să-ți aducă nici o floare, darămite să îți care bagajele.

-Ți-am găsit partenerul pentru nuntă.

-Wawww. Cine?

-Cavalerul de onoare a lui Connor, fratele lui!

-Lidia nu cred ca era nevoie sa faci asta!

Nu am avut timp sa caut multe despre Connor și firma lui, dar o conduce împreună cu fratele său și cam atâta, dar asta nu înseamnă ca eu trebuie sa fiu dusă de vântul Lidia spre el.

-Glumești, o să fiți perfecți. Domnișoara mea de onoare și cavalerul mirelui, perechea perfectă.

-Prea mult entuziasm!

-Cred ca ai dreptate iubito, sigur se vor înțelege.

Îi spune Connor.

-Ți-am zis, au același temperament.

-Atunci ar trebui să îți faci griji din cauza asta. Îi spun

-O să fiți bine, o să vă cunoașteți mâine, azi te las să te relaxezi pentru ca mâine avem treabă.

-Iupiiii!

Încerc să par entuziasmată de toate astea, dar pentru mine e prea mult, îmi plac nunțile dar să nu fiu eu mireasă și nici implicată în pregătiri.

Amprente Where stories live. Discover now