Capitolul 12

102 16 7
                                    

"Lipsa de comunicare, duce spre distanțare unul față de celălalt,"

Clar nu aș fi crezut ca MJ, ar putea sta în dezastrul și ciudățenia mea, dar se pare ca nu e deranjat deloc. Da când lucrez și sunt sub presiune, totul în jurul meu o ia razna, uit să mănânc, să mă spăl, uit cu totul de mine ce să mai.

-Și asta e ultimul cuvânt din prezentarea noastră!

Spune el, apoi apasă pe salvează, fericit. Fericit, îmi place să îl văd așa, momentele noastre împreună au fost nereușite să zic așa, pline de tensiune până acuma, e frumos când zâmbește, e frumos și când e încruntat, nervos și chiar și când e într-o dispoziție proasta.

-La ce te gândești?

Mă întreabă el și nu mi-am dat seama ca ne privim unul pe celălalt. Cat ești de frumos, la asta!

-Aaaa, să îți trimiți proiectul și ție, dacă tot ai laptopul în brațe.

Să zicem ca mă crede și își duce privirea înapoi în laptop. Dar imediat îl văd încruntat.

-Adresa ta e acolo!  Îi spun

-Nu asta, asta! Spune și apoi întoarce ecranul spre mine, iar eu vreau să dispar, să devin invizibilă, sau chiar să mor.

Pe ecran e o poză cu el de la nuntă, i-am făcut-o pentru ca arăta mult prea bine în apusul de soare iar eu nu m-am putut abține să nu o fac.

-E o poză!

Spun și încerc să par calmă, calmă Isa.

-Da cu mine!

Spune râzând.

-Ce e? Sunt mai multe poze acolo, e un folder cu pozele de la nuntă.

-Nu, nu e un folder cu poze de la nuntă, e un folder cu o singură poză și e a mea, chipul meu.

De ce oi fi făcut asta? I-am pus poză separat pentru ca m-am uitat din când în când la ea, la el.

-Da, păi cred ca am vrut sa separ pozele lui Lidi și nu am mai avut timp, cred.

Spun și îmi caut de treabă, strângând hârtiile de pe blat. Îl privesc cu coada ochiului și se uită la mine râzând apoi la poză.

-Mai ai și altele?

Nu, da, la naiba am o grămadă de poze cu el.

-Da, păi am fost fotograf și cum eram doar noi patru cred ca se explica de ce am pozele.

-Aș vrea să le văd, nu cred ca am văzut nici o poză de la nuntă!

I-aș da una peste ochii acuma sincer.

-O să ți le trimit și ție!

-Aș vrea să le văd dacă tot sunt aici!

Îmi ridic privirea și îl văd cum tastează și îmi dau seama ca el deja se uită la poze.

-Deja o faci!

-Da! Am vrut să văd ce scuze folosești.

-Scuze?

-Ai cam multe poze cu mine!

-Și cu miri!

-Și cu mine!

-Poate ești fotogenic.

-Vad asta și chiar sunt. Te-ai uitat la ele?

-Doar când le-am editat.

Ce doamne iartă-mă pune atâtea întrebări, uită-te și taci!

-Și nu te-ai uitat deloc deloc la ele?

Amprente Where stories live. Discover now