Capitolul 15

121 14 10
                                    

Sunt un maniac obsedat, cu siguranță și mai rău de atât. Nu pot să-mi scot din minte imaginea , cu penisul meu pe fața ei și oricât de aiurea trebuia să fie momentul, pe mine mă excita. Mă ținea de picior și încercam să mă ridic dar în același timp mă pierdeam în imaginea care o vedeam sub mine. 

La naiba încă o fac, m-am masturbat de două ori în dimineața asta sub dus, numai când îmi aduc aminte  de respirația ei fierbinte pe membrul meu deja o iau razna, i-am simțit și buzele pe mine. Nu mai zic de momentul când s-a ridicat iar sânul ei perfect rotund stătea afară, după ce i-am spus a fugit direct în camera ei, nu îmi era de-ajuns ca o vreau și asta de când am reîntâlnit-o, de săptămâni bune mă abțin dar acuma îmi va fi și mai greu.

Zâmbetul ei, râsul ei era atât de perfect, aș fi auzit-o toată viața la cum râdea în modul acela.

Acuma stau în bucătărie cu micul dejun pregătit pentru mine și ea, și încerc să îmi imaginez cum se va comporta. Mi-am ieșit ieri din fire, dar măcar am aflat de ce s-a întâlnit cu tipul ăla, față ei nu mi-a dat nimic de înțeles ca ar fi ceva mai mult între ei.

Aud pași mici și îmi ridic privirea spre hol, Isa apare îmbrăcată într-o rochie ușoară de vară și cum ridic privirea spre buzele ei cum penisul meu se încordează, minte bolnavă.

-Bună dimineața, îmi spune ea suav, nu pare deranjată, dar mereu se ascunde așa ca nu știi niciodată ce e cu ea.

-Bună dimineața, cum ai dormit?

Proasta întrebare MJ, dar altceva nu știu ce să spun.

-În situația dată, bine! Tu?

-La fel de bine!

Pe naiba nu am putut  închide un ochii tot restul nopții.

-Ai pregătit micul dejun?

-Da nu aveam somn spre dimineață și am fost la cumpărături, cum o să stăm ceva vreme aici avem nevoie de mâncare totuși.

-Și cârnați în dimineața asta sunt cei mai buni așa-i?

Spune și zâmbește, mișcându-se de buza, mă uit la farfurie și încerc să-mi dau seama ce vrea să spună , apoi ochii îmi fug sub blat la penisul meu întărit.

-Ooo, nu mi-am dat seama, a fost pur și simplu....nu am vrut.

-E în ordine!

Spune și se așază la masa.

-Dar penisul meu nu cred ca e de mărimea  cârnatul acela!  Spun revolt, cum să îmi compare penisul cu un cârnat?

-Într-adevăr e mai mare!

Clar nu mă așteptam la răspunsul ăsta, întrucât rămân uimit.

-Ce e? Doar am mai văzut bărbați în pielea goală și cu comorile pe afară!

Asta nu-mi place deloc cum sună.

-Cred ca da! Îi spun

-Și tu femei cu sâni pe afară!

-De obicei erau amândoi!

-Nu fi nesuferit, tu mi-ai rup tricoul!

Spune cu furculița îndreaptă spre mine.

-Am vrut să te prind.

-Și ai reușit ce să zic!

Scoate chicoteli mici de râs, apoi se ridică peste blat, iar eu mă afund mai tare îl el pentru a nu-mi vedea reacția.

-Ce cauți?

-Șosetele!

-Vrei și tu o pereche?

Amprente Where stories live. Discover now