To není možné! Jak to?! Opravdu tam stála! Přímo naproti mému domu opravdu stála TARDIS. On se opravdu vrátil. Jen o čtyři roky pozdě... Přiběhla jsem k ní. Vypadala stejně jak si ji pamatuju, jen s nějakým kolečkem na dveřích. 'St. John Ambulance' tam bylo napsáno. Zaklepala jsem. Ozvalo se jen Bum prásk a ,,Ehm?... Dále..." Opatrně jsem otevřela dveře. Uvnitř to vypadalo nějak... jinak. Už tam nebyli ty sloupy, ale vše jakoby svítilo a podlaha byla ze skla. Je tu spousta zábradlí a konzole vypadá taky tak nějak jinak. Nahoře u 'stropu' jsou nějaká kola na krerých jsou nakresleny nějaké kulaté značky. Gallifreyština! Koukala jsem na tu nádheru s údivem. Prásk! zezadu konzole vyletělo pár jisker. Pak od tamtud vykoukl nějaký muž. Měl na očích ochranné brýle a před nimi vlasy. ,,Ehm Ahoj." řekla jsem. ,,Ahoj. Kdo jsi?" působil komicky. ,,Já... tu hledám Doctora" sundal si dvé brýle a obešel konzoli. Opřel se o ni a koukal na mě. ,,A co od něj potřebuješ?" ,,On... no... slíbil že se vrátí, ale už to jsou čtyři roky a pak se tu objevila TARDIS, tak si říkám že se konečně vrátil..." přemýšlel. ,,Já jsem Doctor" ,,Ne to nejsi. On vypadal, no... nějak... jinak. Měl modrý oblek a vlasy tak nějak" dala jsem si ruku na hlavu a zatřepotala prsty. ,,Oh ano. Musel jsem zregenerovat, bylo to složité, jak že se jmenuješ?" Chvíli jsem na něj koukala. ,,Zregenerovat? Co to znamená?" ,,Znamená to že Pán Času jímž jsem musel změnit svou podobu ve prospěch toho aby přežil" ,,To se tě někdo pokusí zabít a ty se změníš?" ,,Pochopila" zasmál se. Moc jsem mu nevěřila. ,,Ty jsi teda Doctor? A pamatuješ si mě vůbec?" Přišel ke mě blíž. ,,Pověz. Vypadám jako někdo kdo by zapomněl? Nataly..." ... ,,Ne, jen vypadáš jinak." Díval se mi do očí. Byl vyšší než já a jeho motýlek byl v úrovni mé brady. Měl pěkný úsměv. ,,Dobrá odpověď Nataly." Popošla jsem ke konzoli blíž... ,,Takže?"...
*Pokračování příště :D*
ČTEŠ
Doctor is coming #2 - Cyberman is here (Czech Doctor Who FF)
FanfictionNěkdo se po dlouhé době vrátil... a dívka bude překvapena... ... nové dobrodružství začíná...