,,Takže?" ,,Takže, co?" ,,Znáš mé jméno, ale pamatuješ si mě?" Oddechl si a řekl.,,No.. řekl bych že... jsi mladá" Vzal moje vlasy do rukou a zvedl je do vzduchu. ,, může ti být tak 18" ,,19" ,,jo 19... no tak... tvoje škola a... Vashta Nerada" Zakývala jsem. ,,Ty to vždycky určuješ podle věku?" Koukl na mě. ,,Ne, jen že jsme se potkaly už dvakrát, Tak jsem si řekl... jednou mladší pak starší teď je to tak mezi... No... víš jak to myslím." Nechápala jsem. ,,Ne... potkali jsme se jen jednou a to před čtyřmi lety." Pozvedl obočí. ,,Ajaj" ,,Ajaj?" ,,Trochu jsem netrefil rok. Moje předchozí regenerace tě potkala ještě jednou a to v tvé budoucnosti, a já... no... v této regeneraci jsem to trefil trochu vedle a teď jsem zase trochu pozadu" Aha? ,,Aha?" ,,Děláš jako bys všemu rozuměla" ,,Jsem chytrá" zasmál se ,,Pěkný motýlek" narovnal si ho a řekl ,,Motýlky jsou cool" ,,No... á... proč jsi tu tentokrát?" ,,Cože?" ,,No minule... moje minule... tu byla Vashta Nerada, tak co tě sem přivábilo tentokrát?" ,,Ty přeci" Asi jsem se začervenala. ,,A... dál?" ,,Taky... no... taky tu přistála TARDIS. Asi má dvojí úmysly." Zasmála jsem se. ,,Ona? Ta TARDIS?" ,,Ano. Je to moje kráska." Koukala jsem na něj. Stále mě překvapuje. Asi bych měla domů. ,,No... nechceš k nám na večeři?" ,,Ne.. já... ne..." ,,Ale no tak Doctore. Táta už bude stejně zas v práci." Přemýšlel. ,,Máte puding?"
Přišli jsme ke dveřím. Nevím jak se to stalo, ale už bylo šero. Vešli jsme do domu. Doctor se trochu ostýchal, ale dotáhla jsem do kuchyně. ,,Na co máš chuť? Jako doma..." Otevřela jsem lednici, ale on mě odšoupl a koukl do ní. Pak přišel k mrazáku a vytáhl rybí prsty a pak sáhl do kapsy a vytáhl puding. ,,Já to udělám." Nevěřícně jsem na něj koukla a sedla si ke stolu. On mezitím udělal rybí prsty a k tomu puding. Pak to položil na stůl a sedl si na proti. ,,Dej si." řekl a jen tak si vzal prst, namočil ho do pudingu a snědl. Musela jsme se smát. Vzala jsem si taky a bylo to překvapivě dobré. Když jsme dojedli a dopovídali si, bylo kolem deváté. Doctor odešel do TARDIS, já si dala sprchu a šla spát...
ČTEŠ
Doctor is coming #2 - Cyberman is here (Czech Doctor Who FF)
FanfictionNěkdo se po dlouhé době vrátil... a dívka bude překvapena... ... nové dobrodružství začíná...