Já už se na to nemohla dívat. Vyskočila jsem z keře a doběhla k jednomu kyberčlověku. ,,To bys nesměl mít mě!" Zasmála jsem se a plácla jednu Bum-věc kyberčlověku na záda. Ta začala blikat. Rychle jsem běžela pryč. Kyberlidé se začali otáčet. Toho využil Doctor a lepnul další dalšímu na hlavu. BUM! Vybouchl ten první. Musela jsem se skrčit aby mě výbuch nezasáhl. Když jsem se zvedla, měla jsem trochu rozcuchané vlasy a začalo mi docházet, že mám na sobě pyžamo. A BUM! vybuchl další. Ještě když jsem dřepěla, dala jsem jednu, a zároveň poslední, svou Bum-věc na nohu kyberčlověka. Mezitím si Doctor označil další tři. A další bum. Rozběhla jsem se raději za Doctorem a ještě za běhu jsem se otočil na posledních pět kyberlidí neoznačených Bum-věcí, nevybuchlých nebo nesmetených výbuchem. BUM! Ne, to nebyl výbuch. To jsem vrazila do Doctora. Naštěstí mě ještě včas zachytil. Jednu ruku měl pod mým ramenem a druhou na mých zádech. Koukla jsem se mu do jeho krásných očí a on do těch mých zelených. Kdybychom byli ve filmu, tohle by byla jedna z těch romantických scén a my bychom se začali líbat nebo co. Ale v téhle realitě se stalo jen BUM! Museli jsme se skrčit. A další bum, a další. Sáhla jsem Doctorovi do kapsy u saka a vytáhla několik věcí. Dvě třetiny byli Bum-věci a další byli třeba sekundové lepidlo, panenka barbie, kámen nebo... srdcovou královnu? Dala jsem mu několik věcí do ruky a vběhla do kyber-pole. Skčila jsem se pod jednou nataženou rukou zespodu na ni dala Bum-věc. Když jsem byla skrčená, dala jsem další dalšímu na lýtko. Připadala jsem si jako v Matrixu. Otočila jsem se na Doctora. Ten se už rozkoukal a běžel ke kyberčlověku. Já jsem si mezitím dávala pozor na... Bum! ... vybuchující kyberlidi. ...
ČTEŠ
Doctor is coming #2 - Cyberman is here (Czech Doctor Who FF)
FanfictionNěkdo se po dlouhé době vrátil... a dívka bude překvapena... ... nové dobrodružství začíná...