Jak jsme se opíraly o dveře, najednou se otevřeli a my spadli dovnitř. Spadla jsem na záda, a stáhla Doctora sebou tak, že na mě ležel. Koukla jsem mu do očí. ,,Ahoj" řekl. ,,Ahoj" odpověděla jsem. ,,Ahoj, neruším?" ozvalo se z obýváku. Já i Doctor ležící na mě jsme se otočili zároveň tím směrem. Stál tam táta a podivně na nás koukal. Doctor se ze mě odvalil a oba jsme vstali. ,,Co tu děláš?" zeptala jsem se táty a řekla bych že jsem se trochu začervenala. ,,Bydlím. No. Zapoměl jsem si doma pár plánů, tak jsem si pro ně odskočil a když odcházím, moje dcera vpadle dovnitř s nějakým... kdo to je?" Asi ho to celkem zajímalo. ,,No..." řekla jsem jen. ,,Zdravím, já jsem Doctor" Řekl a usmál se na mého tátu. ,,Aha? A... vy jste... spolu?" zeptal se táta. Moc dobře jsem věděla co tím myslí - myslí si že spolu 'chodíme'. Já i Doctor jsme nasadili zaskočený výraz a koukli na sebe. Tak nějak zároveň jsme začali drmolit všechno možné. ,,Cože?" ,,Já..." ,,Ehm" ,,Teda jako..." ,,Vlastně" ,,Jak se to vezme." ,,Ne!" Táta to vzal tak, že má pravdu. V duchu jsem se plácla do čela. Táta šel... ven?! ,,Tati počkej" Nic. Venku nikdo nebyl. 'Sousedé'zmizeli. ,,Co ještě?" ,,Ehm, nic... užij si to" A šel. Tak. A snad se tu už nezjeví. Zavřela jsem dveře a opřela se o ně. Doctor by rozesmátý. ,,Co je vtipného na to, že si můj táta myslí že... no.. jsme... spolu. Muck Muck" Doctor se smát přestal, ale v duchu se smál víc a víc. ,,Ehm. Nic promiň" Ach jo... no. Možná to není až tak špatné. Nasadila jsem šibalský pohled. Doctor ho měl taky. ,,No! Jelikož je má TARDIS nyní v držení kyberlidí... mohl bych.... mohl bych tu přespat?" Zasmála jsem se. No jasně, 'můj kluk' tu bude přespávat. To vůbec není divný. ,,No jasně" Vytvořil si děkovný obličej. Objal mě. ,,Jo a...!" Táta, zase, při obětí. Super. ,,... zítra budu doma od rána" Ne, to vůbec nemohlo počkat. Odešel. Teď už snad doopravdy. Začali jsme se s Doctorem oba smát...
*Teď pojedu na 10 dní pryč takže nebudu pokračovat - až zas za 10 dní (vzkaz speciálně pro tebe jedenáctko :) )*
ČTEŠ
Doctor is coming #2 - Cyberman is here (Czech Doctor Who FF)
FanfictionNěkdo se po dlouhé době vrátil... a dívka bude překvapena... ... nové dobrodružství začíná...