Úvod

406 33 2
                                    

Sedím si tak u stolu v jídelně a píšu úkol do matiky, když v tom se mi v hlavě začnou mísit myšlenky. Najednou jsem začala přemýšlet o tom, co se stalo tenkrát před čtyřmi lety. Ano, mluvím o tom muži co si přiletěl se svou budkou a změnil mi život. Teď už je mi devatenáct a a on se za tu dobu ještě ani jednou neobjevil, ale já i tak pořád vím kdy a jak se to všechno stalo. Teď to jsou přesně čtyři roky a já, i po těch letech, doufám, že se vrátí.

Za tu dobu se toho hodně změnilo. Táta si našel přítelkyni a teď se vídáme ještě míň než před tím. Jmenuje se Susan a já ji za ten plus mínus rok ještě neviděla. Můj pes Andy měl štěňata se sousedovic fenou a před pár týdny bohužel umřel. Pár mladých štěňátek nám sousedé nabízeli, ale táta mi dovolil jen jedno, takže teď máme doma Andyho juniora.

Svůj výstřední styl jsem až do minulého roku nezměnila. Tenkrát jsem si popudem společnosti nechala trochu povyrůst vlasy, ale ne moc. Ze saka jsem vyrostla a začala jsem nosil sukně a košile a motýlky.

,,Jak to jde?" zeptal se táta. Vůbec jsem ho neviděla přijít. Cinkl mi při tom do hrnku co byl na stole. ,,Ehm, jope. V pohodě." ,,Nad čím přemýšlíš Naty?" ,,Nad minulostí... co mohlo být a bylo..." Dál už se nestaral, nebo jsem si to alespoň myslela. ,,Co děláš?" ,,Píšu úkol. Copak se vůbec staráš?" ,,Jsi moje dcera" koukla jsem na něj. ,,No dobrá... o víkendu přijede Susan" ,,No to už se těším" Protočila jsem očima. ,,No tak Nataly... musíš pochopit, že..." bla bla bla. Přestala jsem ho poslouchat. Vworp Vworp Vworp... co to bylo?! Vworp Vworp Vworp... to není možné! "... a je milá a..." ,,Musím běžet!" vyletěla jsem z místnosti jako blesk přímo na ulici....

Doctor is coming #2 - Cyberman is here (Czech Doctor Who FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat