... Doctor po chvíli vyšel z koupelny a na sobě měl tátovo pyžamo. Byl hrozně rozesmátý, asi mu to připadalo vtipné. ,,Jak vypadám?!" ,,Jako můj táta..." založila jsem ruce a prohlédla si ho od špiček bosých nohou až po rozcuchané vlasy. Vypadal jako by se trošku urazil a chtěl si narovnat motýlka, ale když si sáhl na holý krk, dělal že se škrábe. ,,Jaké to je být zas jednou bez motýlka?" ,,Cítím se jako nahý..." Musela jsem se rozesmát. Doctor se přidal. ,,No" začala jsem. ,,Rozložíš si gauč sám, nebo ti ho mám rozložit já?" ,,Když mi pomůžeš..."
... Pomohla jsem Doctorovi nachystat gauč ke spánku. Chvíli měl námitky, jako třeba. ,,To mám jako spát CELOU NOC a ještě ke všemu DVA DNY PO SOBĚ?!" Nakonec jsem ho přemluvila, i když se mu to moc nelíbilo. Ve své posteli jsem ještě přemýšlela o tom co jsme dnes s Doctorem podnikly. Byl to jednoduše úžasný den. Po cestě jsme šli kolem hřiště, takže jsme se šli s Doctorem ještě pohoupat na houpačkách, sklouznout ze skluzavek a prolézt na prolézačkách. Myslím, že kdo nás viděl musel si o nás myslet bůh ví co. Doctor říkal, že zítra půjdeme 'navštívit sousedy' a že to bude hodně nebezpečné. Kvůli tomu se zítřku celkem bojím, ale zase se těším na další den prožitý s Doctorem...
ČTEŠ
Doctor is coming #2 - Cyberman is here (Czech Doctor Who FF)
FanficNěkdo se po dlouhé době vrátil... a dívka bude překvapena... ... nové dobrodružství začíná...