Tuzaklar ve Zaferler - 1

13 9 0
                                    

Usta Shunza'yı en son gördüğümün üzerinden neredeyse 1 hafta geçmişti . 0. Birliğin hepsi 3 . Birliğe destek için gönderilmişti . Kimse Yüzbaşı Güneş'e desteğe gitmemişti , herkes onların gücüne çok güveniyordu umarım güvenleri boşa çıkmazda sağ salim yanımıza dönerler diye düşünmeden edemedim . 3. Birliğin bölgesi Uludağ'ın eteklerindeydi ormanın derinliklerindeydik . Buradaki emir komuta Zaman enerjisinin kullanıcı Tunahan'daydı . Artık ona selam verme vakti geldi diye düşündüm . 

" Kuzen , naber ? " dedim . 

" Kuzen derken bu samimiyet nerden geliyor asker ? " dedi Tunahan maskemden dolayı tanıyamadı . 

" Büyüdün de abine racon mu kesiyon lan sıpa " dedim maskemi açarken . Zihnimden Solid'in kahkahalarını duyuyordum . 

" Abi , sen 0 . Birlikte misin ?  Biz seni kasabada restoran işletiyor biliyoruz ne zaman orduya katıldın ? " dedim şaşkın bir sesle . 

" Katılmam gerekti katıldım uzun mevzu , sen anlat bakalım ne zaman katıldın , hayat nasıl gidiyor , var mı birileri dertleşelim az . Savaş savaş nereye kadar he ? " dedim kardeşimle konuşur gibi . Çünkü Tunahan'la ufaklıktan beri beraber büyümüş , yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmemişti . 

" Valla abi baktım iş güç sarmıyor bana aksiyonlu bişi lazım dedim napayım napayım diye düşünürken bu delilerin arasına düştüm . Hayatıma az aksiyon girdi , enerji güçleri felan baya havalı geliyor kulağa . Ben zaman enerjisini kullanıyorum şuan baya işlevsel yemek yaparken yemek yanarsa felan iyi iş yapıyor , restoranda eleman felan lazımsa öhöm öhöm burada mükemmel bir şef kardeşin var . " dedi gülerek . 

" Oyyy ustam şifa yapıyorum diyorsun yani . İstediğin her zaman gelebilirsin ama artık ben işletmiyorum . Bizim Eda'yı biliyon zaten ona devrettik baya da iyi işliyor he . Küçük hanım bizden iyi işletiyor . " dedim .

" Görevden sonra bir yemek ısmarlarsın o zaman abi . ÖSB yemekleri güzel ama senin yemeklerini de özledim valla . Basketbol falan da oynayalım , Burhan'la Arif'i de çağırırız hem . " dedi Tunahan . 

" Hee Burhan'la Arif demişken . BURHANN , ARİFFFF ! " dedim bağırarak . Etraftaki herkes deli görmüş gibi bana bakıyordu ki haklılarda düşmanlardan saklanırken bağırmam pek hoş olmamıştı . Burhan'la Arif Tuna'yı görünce hızlı adımlarla yanımıza geldiler . 

" Ooooo Tuna Bey , bayadır görüşmedik be olum nerelerdesin sen . Madem sende ÖSB'desin basket atalım dönünce . " dedi Burhan .

" Kardeşim sende bizdenmişsin ya . Nasıl gidiyor ? " dedi Arif daha insansı bir şekilde .

" İyi gidiyor şuanlık Arif'im ya savaş dövüş işte . Girdik bi işe devam ediyoruz . Burhan bende az önce abime aynısını dedim özledim lan basket oynamasını oynayacak adam bulamıyordum bende . " dedi Tunahan . Tam o anda yanımıza bir kadın geldi .

" Tunahan , durum değerlendirmesi için bekliyoruz 5 dakikaya yanımızda ol .  " dedi ve gitti . 3. Birliğin emir komutası Tuna'da olmasında rağmen kız Tuna'yı çok takmıyor gibiydi . Kız giderken Tuna arkasından gülümsüyordu . Ben az çok ne olduğunu anlamıştım aslında da bunun dalgasını şimdi geçmeyecektim bi görevden dönelim benden çekeceğin var Tuna dedim içimden . 

" Solid sence şuan Gölge Enerjisinin potansiyelini nasıl kullanıyoruz ? " dedim . Hala potansiyelimizin çok aşağısında olduğumuzu biliyordum . Gördüğüm rüyadaki güç miktarı gerçekten devasaydı . Ustam krallığı korumasaydı oradaki halinden kat ve kat güçlü olacağı kesindi . 

" Benim bildiğim tüm teknikler bu kadar Gece ama Gölge Lordları hakkında anlatılan bilgilere göre hala yeterli değiliz .  "

" Solid senin gücünü kullananlar Gölge Lorduyken sen niye Gölge Lordu olamadın ? " dedim merakla .

Gölge LorduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin