answers

927 92 41
                                    

N/A: Chiar daca o sa vi se para plictisitor (unora) cititi pana la capat pentru ca am ceva de zis mai pe la final cand raspund la intrebarile mele.

Toti stateau pe scaune incomode si asteptau sa fie chemati inauntru. Li se spusese ca fanii aveau niste intrebari pentru ei si acum erau nerabdatori sa raspunda la ele. Chiar si Andreea, care nu avea chiar atat de multa importanta in carte, isi rodea unghiile stresata si emotionata. Vazuse intrebarile cu cateva minute mai devreme si nu se putea opri din a se gandi care vor fi raspunsurile.

O domnisoara bruneta si scunda deschide usa si o pofteste pe Dove inauntru. Andreea a putut citi usurarea pe fata ei atunci cand zisese Summer nu Dove.

Dove

S-a asezat pe potoliul din fata canapelei si s-a facut comoda. Domnisoara care o chemase inauntru tinea acum niste foi in maini si se uita peste ele. Dove si-a sters palmele transpirate de pantaloni si a asteptat setul ei de intrebari.

"Esti pregatita?"

"Da."

"Ok, Ce ai vazut la Luke?"

Fata s-a fatait incomoda in scaun si a raspuns.

"E complicat. Sunt multe lucruri care ma atrag la el. Cred ca ar dura ceva timp sa le insir pe toate, dar in esenta imi place persoana lui atunci cand nu e in luminile reflectoarelor."

"De ce vin oamenii dupa tine?"

"Tatal meu a imprumutat niste bani de la niste camatari si nu i-a mai inapoiat... Si sti cum sunt astia, isi vor banii inapoi si chiar mai mult."

"Tatal tau era mafiot?"

"Nu, tata era afacerist, doar ca a avut niste probleme cu firma si a avut nevoie urgenta de bani."

Dove incepea sa se simta incomod din cauza intrebarilor care-i erau adresate. Era prea personal.

"Cum faci rost de 50.000$?"

"Jocuri de noroc. Sunt experta la poker."

Era mandra de asta intr-un fel.

"Ce o sa faci cu Luke in Romania ca sa nu mai spuna de inmormantare?"

"Inca nu stiu, ii zic ca vreau sa ma duc singura sau ca s-a anulat..."

"Cand o sa-i spui lui Luke adevarul?"

"Sper sa nu fiu nevoita sa o fac."

"Daria vrea sa te scoata la un suc cu paiul, ce parere ai de asta?"

"O astept." a raspuns fata razand.

"Urmatorul."

Luke

"Esti pregatit?"

"Cred."

"O placi pe Summer?"

Luke deja regreta ca venise.

"De unde scoateti intrebarile astea?"

"De la fani, raspunde."

"Da, nu adica poate, nu stiu. Fata aia e mai complicata decat un puzzle."

"Ai auzit discutia dintre Summer si Jace?"

"Cand a vorbit jegosul ala cu ea?"

"Daca afli adevarul despre ea ce o sa faci?"

"Depinde. Care e adevarul?"

"De ce esti sau ai fost afemeiat?"

Luke chiar voia sa plece.

"Nu stiu exact. Atunci cand ma duceam in cluburi si fetele veneau la mine ma simteam dorit. Pentru ca toate iubitele mele m-au inselat ca si cum nu ar fi dat doi bani pe mine. Presupun ca voiam doar ca cineva sa ma doreasca, chiar si pentru o noapte."

A raspuns Luke mai mult in soapta.

"@TheBookThief1999 spune ca o enervezi uneori, cum te simti in legatura cu asta?"

"E problema ei, nu a mea. Insa as prefera sa inceteze."

"Daria vrea sa te scoata la un suc cu paiul, ce crezi?"

"Ugh, o sa spun pas."

Andreea

Andreea s-a ridicat de pe scaun sub privirile mirate ale lui Dove si Luke. Nu adorase niciodata sa fie centru atentiei si faptul ca cei doi indragostiti o priveau o facea sa se simta incomod.

S-a asezat in fotoliu si si-a asteptat intrebarile.

"Ok, incepem. Ai de gand sa-i lasi pe Dove si Luke impreuna?"

"Inca nu m-am gandit la asta. Duke o sa existe pentru ceva timp, dar nu stiu daca va dura."

"Va afla Luke adevarul despre Dove?"

"Cel mai probabil. Daca nu, atunci unde mai e drama?"

"Cum se va sfarsi povestea?"

"Ma gandeam la ceva sad, dar aseara mi-a venit si o idee de happy end."

"Ce a facut Luke de a avut nevoie de o iubita ca sa iasa din revistele de scandal?"

"Sa fii vedeta si sa ajungi mereu pe prima pagina pentru ca schimbi fetele ca pe sosete si ajungi beat pe strazi in fiecare noapte nu e chiar o imagine placuta asupra trupei."

"Iti place sa scrii?"

"Sincer? Da. Adica, atunci cand scriu nu poate sa-mi zica nimeni ca nu sunt buna de nimic sau personajele nu pot sa-mi sara-n cap ca nu voiau sa mearga la piscina ci in club, cand scriu e singura data cand eu controlez cu adevarat totul."

"Ce te inspira?"

"Te-ar surprinde daca ti-as spune ca e intrearea mea preferata? Ma inspira oamenii. Modul lor de a fi. Multi sunt rai cu mine sau pretind a fi prietenii mei si presupun ca dorinta de a fi mai buna ca ei ma face sa vreau sa ma trezesc dimineata si sa scriu ceva doar ca sa demonstrez opusul. Ca nu sunt bataia lor de joc."

"Cum a venit ideea acestei carti?"

"Cam ca toate ideile mele... Spontan. Imi faceam temele sau citeam o carte, nu mai stiu sigur si m-am gandit: De ce sa fie Luke baiatul mamei, hai sa fie mai rau de atat?"

"Cati ani ai?"

"Scrie si pe profilul meu. Am aproape 14. Pe 5 august e ziua mea."

"Ai vrea sa-mi dai cateva sfaturi in legatura cu scrisul?"-xLostInDarkx

"Am observat citindu-ti cartea, mare fan, ca schimbi periodic modul de narare. In senul, acum scri la persoana I, capitolul urmator sau peste alte 2-3 poate vei scrie la persoana a IIIa. Sau am citit eu gresit? Sfatul meu ar fi sa incerci sa pastrezi persoana, I sau a IIIa. Si las-o mai usor cu drama, inteleg ca esti malefica ca mine, dar mai strecoara o gluma ici colo. Dar ce stiu eu pana la urma, nici eu n-am mare experienta."

"Vrei ciocolata?"

"Normal, cine nu vrea ciocolata?"

"La cate capitole ti-ai propus sa ajungi?"

"Nu stiu inca, 25-35. Ceva pe acolo?"

"Am observat ca ai mai postat inca 6 seturi de povesti, cand o sa te apuci de ele?"-intrebare pe privat.

"Ugh, ai vazut aia, nu? Am avut o zi de inspiratie, ca sa zic asa. Nu stiu sigur daca o sa ma apuc de toate, dar cred ca o sa postez un capitol la una dintre ele cand povestile mele actuale o sa atinga 3,5K. 2,5K si 1K. Va dati seama singuri despre care vorbesc. Si vreau voturi. Pentru ca in momentul in care vad voturi sau/si comentarii sunt mult mai motivata sa ma apuc sa scriu. Ceea ce e bine si pentru mine si pentru voi. Adica, ce rost are sa scrii daca nimeni nu citeste sau nimanui nu-i place?"

"Ok, am terminat, poti sa pleci."

Intre timp la usa

Dove si Luke stateau amandoi lipiti cu urechile de usa si ascultau.

"SUNTEM PERSONAJE INTR-O CARTE!"

N/A: Scz nu m-am putut abtine la ultima faza. I need jessus. Si apropo, doar asa ca un reminder: Nr de cuvinte la acest q&a: 1094.

3:27 » Luke Hemmings [✔️] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum