twenty eight

470 57 4
                                    

DOVE

Stateam cu capul lipit de perete si mainile pe genunchi. Imi simteam tot corpul amorțiți si imi era frig. Insa in minte mi se derula o singura imagine intruna. Persoana pe care o iubesc cel mai mult pe lumea asta m-a aruncat in fata lupului. Si totusi inca imi aminteam ziua in care credeam ca totul o sa fie bine si ca viata nu poate fi mai frumoasa de atat. Amuzant cum in aceeași zi totul s-a dus pe apa sâmbetei. Si totul a început cand am intrat pe poarta ținându-ne de mana.

Era destul de tarziu atunci cand am intrat pe porțile carnavalului. Luke întârziase ca de obicei pentru ca "nu arata destul de prezentabil pentru a merge la carnaval" insa pana la urma am izbutit sa-l scot afara din apartament si sa-l târăsc pana in metrou. Deși am ajuns cu o jumătate de ora mai tarziu decat plănuisem, avem destul timp sa încercam aproape toate jocurile de aici.

Luke imi strânge mana si ma face sa-mi întorc capul spre el. Se uita urat in jos la mine, mai mult mustrător pentru ca aparent săracul încerca sa-mi spună ceva, insa țipetele oamenilor care se dădeau in ciocane, rollercoasteruri sau alte minuni il acopereau de tot.

Il intreb din priviri ce vrea sa-mi zică si ii fac semn sa se apropie. Se apleaca spre mine si imi șoptește la ureche: "cred ca ar trebui sa mergem sa mâncam ceva mai întâi inainte sa ne prindem capul cu sugativele astea de bani." Glumeste el si imi săruta scurt obrazul.

Il aprob si-mi las capul in jos cand simt sângele urcându-mi in obraji. La naiba. Inca nu sunt complet obișnuita cu atingerea lui. Mergem Ținându-ne de mana uitându-ne dupa un loc unde putem sa mâncam cand vad un cărucior cu hot dogi si alte minuni. Il strâng pe Luke de mana si ii arat cu degetul carutul cu un poster cu un băiat imbracat in hot dog lipit pe el. (*mhm*)

"Vrei sa mâncam niște hot dogi? Pentru ca daca mai hoinarim mult sigur pierdem si mâncarea asta." Il intreb si ma sprijin putin de el in timp ce-l las sa se gândească. Cand vad ca nu zice nimic ma uit la el: "Ah, asta nu e mâncare demnă de un rock star am înțeles." Glumesc si ii dau drumul la mana.

Simt o senzație ciudata in stomac cand mainile noastre nu mai sunt împreunate, dar incerc sa o ignor si merg spre bărbatul care pregătea inca o tura de cremwusti (???) si niște chifle pentru hot dogi. Luke ma prinde din urma si isi intercalează degetele cu ale mele șoptindu-mi ceva despre baiatul care locuiește in Sydney si mănâncă pizza 24/7. Un gol in stomac mi se formează cand ma săruta încet in spatele urechii, apoi ii spune bărbatului ce vrem.

Observ cum se uita la noi cu ochii plini de compasiune. Imi zâmbește cand imi da mâncarea si deși incerc sa-l conving pe Luke ca pot sa plătesc si singura pentru mine el strecoară o bancnota de $30 pe tejghea si isi așteapta restul.

"Eu plătesc data viitoare." Il cert si incerc sa fac pe suparata in timp ce iau o gura din hot dog si mestec încet.

"Asta s-o crezi tu." Rade si isi da capul pe spate, inima fluturându-mi din cauza priveliștii mirifice.

Undeva in spatele meu, spre stânga vad un fel de bliț si imi întorc putin capul ca sa vad ce este. "Doar eu am văzut grupul ăla de fete care ne urmărește de cand am venit aici?" Intreb si il trag pe Luke dupa mine spre un joc care imi atrage atentia.

"Probabil niște fane. Nimic de care sa te îngrijorezi."

"Nu sunt îngrijorată, doar ca nu ar fi drăguț sa mergem sa le salutam sau ceva?"

3:27 » Luke Hemmings [✔️] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum