LUKE
Cand am intrat pe ușile de la The Nice Guy deja ma convinsesem de 76 de ori ca era o idee proasta. Însă daca era sa înclin balanța existau 7 motive bune pentru care era benefic pentru mine sa ma aflu acolo.
1. Nu te mai gândi la Dove (sau Summer, imi place mai mult Dove)
2. Distrează-te cu iubita ta
3. Îmbata-te
4. Sex
5. Nu te mai gândi la fosta ta iubita pe care ai lăsat-o balta din cauza tatălui tău
6. Fumează iarba
7. Asta e singurul loc in LA unde am voie sa beau chiar daca n-am 21
Mona ma trage de mana dupa ea prin mulțimea de oameni care se distrau si ma conduce la un separeu unde ne așteptau prietenii noștri. Toți se uita la mine ca la un specimen de pe alta planeta si se opresc din vorbit. Bruneta se arunca pe o bancheta lângă Bryana care era in bratele lui Ashton si o saluta cu un zâmbet șmecheresc inainte sa-si scoată din geanta cutia cu marijuana si folia cu care sa-si facă jointul. Bate cu palma locul liber de lângă ea si ma așez repede atunci cand realizez ca stateam de ceva timp in picioare.
"Buna, Luke." Ma saluta o fata roșcata care statea cu noi la masa. Nu o cunosc însă ii zâmbesc si o salut inapoi, nedorind sa fiu nepoliticos. "Nu-ți mai aduci aminte de mine?" Ma intreaba împingând un pahar de whisky peste masa spre mine. Il opresc inainte sa atingă marginea mesei si iau o gura din băutura tare.
"Ar trebui?" Întreb curios si ma aplc peste masa.
"Ne-am întâlnit odată aici. Restul nu cred ca vrei sa ți-l povestesc aici." Spune si zâmbește fara jena. Nu pare sa fie deranjata de faptul ca nu o recunosc. Imi face cu ochiul si se întoarce către dreapta unde se asaza Calum cu doua pahare in mâini. Ii mulțumește si da le gât jumătate din lichid.
Mona se încordează lângă mine si stiu ca nu-i convine ca am avut si alte partide inainte însă pana la urma si ea e tot ceva asemanator, așa ca nu ca unde-i problema. Plus ca atunci cand nu sunt in America poate sa ma minta ea cat vrea ca nu s-a întâlnit si cu alți baieti ca n-o cred.
"A fost doar sex la beție, calmează-te." O liniștesc si o sărut pe obraz. "Vrei sa ne mai luam ceva sa băut?" O întreb si ii pun o mana pe picior încercând sa ma simt oarecum bine, pentru ca de asta am venit aici.
Isi stinge jointul terminat in scrumiera si imi sufla fumul in fata gest care ma face sa rad.
"Aw, uite porumbeii... S-au împăcat." Zice Michael pe un ton fals.
"Nici nu ne-am certat." Se încrunta Mona in direcția lui, clar neintelegandu-i sarcasmul.
"Da sigur."
"Ma bucur pentru voi." Zice Bryana si ea si Mona isi zâmbesc.
"Toata lumea se bucura pentru ei."
"Ce drăguț esti, Ashton..."
"Aia blonda era mai deșteapta."
Ma prefac ca nu aud remarca lor însă Mona imediat se încrunta undeva in spatele meu si cand ma întorc sa ma uit in direcția privirii ei văd o fata blonda cu parul mai scurt care arata foarte familiar. E cu spatele așa ca nu-mi dau seama foarte bine cine esta sau daca e cine cred eu ca e. Simt alcoolul cum mi-o ia inainte si-mi termin băutura apoi o prind pe Mona de mana si rânjind o trag dupa mine spre bar.
"Un Sex On The Beach si un Martini" ii zic repede barmanului si o prind pe Mona de mijloc lipind-o de mine. Arunc o privire rapida in spate si inca o văd pe fata blonda însă acum dansează cu un băiat. Barmanul ne da băuturile si eu si Mona facem un fel de concurs care reușește sa-si bea mai repede băutura.
"Acum ca suntem gata, Vino." Imi șoptește la ureche si ma trage dupa ea spre baie. Cand deschide usa de la baia fetelor ma strâmb putin pentru ca nu-mi place baia fetelor însă stiu ca e mai curată decat a băieților.
Deschide usa de la o cabina si ma împinge înăuntru.
***
Cand revenim inapoi in club jumătate din masa noastră era goală, asta impunându-i pe Ash si Bryana si pe Calum si fata roșcata. Michael statea de vorba cu o șatena cand ne apropiem de masa lor. Mi-o amintesc vag pe fata ca pe o fosta angajata aici si stiu ca ne-am tras-o cândva, însă ea pare sa nu ma recunoască sau se face ca nu ma recunoște. In ambele cazuri nu-mi pasa.
Cand ne așezăm la masa primesc un mesaj.
Hei Luke, stii sunt Jace ultima persoana cu care vrei sa vorbești acum însă am intrat in mari belele. Nu o pot găsi nicăieri pe Dove. Si-a luat lucrurile din apartament si mașina ei nu e aici si nu-mi Răspunde la telefon si sunt foarte panicat pentru ca tata a zis sa am grija de ea, iar acum am pierdut-o. Sti cumva daca a dat o fuga in LA sau pe unde ar putea fi? Poți sa o suni, poate ție iti Răspunde. Te rog.
Tastez repede un răspuns si imi las telefonul pe masa.
O s-o sun si o sa-i spun ce bine imi e fara ea. Mănâncă rahat, amice si du-te si caut-o singur. Nu eu am pierdut-o. E responsabilitatea ta.
Nu trec doua secunde si-mi Răspunde:
Du-te dracu, Hemmings.
Am fost acolo si m-am întors întreg. Acum lasa-ma sa-mi fac de cap cu prietena mea.
"Baieti noi plecam." Ne anunța Michael si pleacă cu șatena lângă el.
"Pa." Spune Mons si se întoarce cu fata spre mine.
"Avem multe lucruri de facut." Rânjesc. "Însă mai întâi trebuie sa dau un telefon." Spun si ma ridic de la masa.
N/A: am zis update mai lung, poftim. Sper ca v-a plăcut. Vote si comm si restul chestiilor.
Cactușii mei continua sa moara si nu pricep de ce... Halp
SEND HELP
CITEȘTI
3:27 » Luke Hemmings [✔️]
Fanfic"What do you want?" "They are coming after me." "Where are you?" Luke Hemmings Fanfiction. All rights reserved. Language: Romanian