fourty three

238 38 8
                                    

DOVE

L-am iubit.

L-am iubit din toata inima in fiecare secunda a vieții mele, din momentul in care l-am întâlnit pana cand am fost despărțiți, l-am iubit chiar si atunci cand ma minteam ca nu o fac.

Era greu sa nu-l iubești, de fapt. Toate fetele mureau dupa el. De la adolescente, la femei tinere, la mame care-si susțineau fiicele. Câteodată eram geloasa ca petrece mai mult timp cu ele decat petrece cu mine, eram geloasa ca pleaca mereu si la fiecare colț il aștepta o fata care sa-i ceara o poza, o îmbrățișare sau un sărut pe obraz. Eram geloasa pe fetele mai frumoase ca mine sau fetele care-i atrăgeau atentia lui Luke.

Dar l-am iubit. In modul meu ciudat si stângaci l-am iubit nespus de mult. Atat de mult incat mi-as da si viata pentru el.

Știam ca nu va fi niciodata in totalitate al meu, micul meu secret, știam ca aparține scenei si muzicii, știam ca acolo sus, deasupra tuturor fetelor țipând din toți rărunchii versurile cântecelor sale si luminând arenele cu blițurile telefoanelor, era locul lui fericit.

Il priveam adesea cand cânta pe scena cu mai multă pasiune ca in seara precedenta, chiar daca el nu stia ca sunt acolo. L-am privit plângând pe scena si șoptind pentru sine "am reușit" si l-am privit râzând alături de colegii lui de trupa.

Nu ma puteam abține. Oricât de mult încercam sa ma depărtez de el, mereu se întoarcea in mintea mea si-mi găseam drumul spre ochii lui albaștrii. Era casa mea. El era locul meu fericit.

Si l-am iubit pana la ultima suflare pentru asta.

Am vorbit serios cand am spus ca nu-l astept prea curand sa mi se alăture, am vorbit serios cand am zis ca vreau sa treacă peste si sa-si formeze o familie fara mine. Știam in ce ma bag cand am plecat si știam ca e cea mai buna opțiune pe care o am pentru Luke, si doar pentru Luke.

Pentru ca oriunde ma uit il vad pe Luke, doar pe Luke.

Pe afurisitul de Luke Hemmings, care mi-a furat inima cu atitudinea sa de baiat rau cand de fapt era doar stricat. Si-a ridicat ziduri in jurul lui si a dat vina pe faima pentru nefericirea lui.

Eu am reușit sa le sparg, sper.

Si cu o ultima îmbrățisare strânsă si un sărut pe buze sper ca am reușit sa lipesc la loc cat mai multe bucăți din bărbatul ce o sa devină.

Munca mea s-a terminat acum si predau ștafeta altcuiva, dar iubirea mea va fi eterna doar pentru ochii mei albaștrii, ochii iubitului meu.

N/A: ultimul capitol, urmează epilogul si o surpriza sper.

Va mulțumesc ca inca sunteți alături de mine, înseamna enorm de mult. Va iubesc!

3:27 » Luke Hemmings [✔️] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum