five

1.4K 132 43
                                    

DOVE

"Cum de ai masina daca voi sunteti din Australia?" dau glas nelamuririi mele.

"E inchiriata. Stam toata luna asta aici, de-aia sunt ai mei in New York acum."

Buzele mele formeaza un "o" in semn de intelegere si ma uit la Luke. Masina se opreste in fata studioului unde i-am intalnit prima data pe baieti. Blondul inconjoara masina si vine si-mi deschide portiera.

"Dupa tine." imi spune ranjind.

Si a redevenit Luke.

"Summer, ce surpriza!" exclama Adam atunci cand intru in studio urmata de Luke. "Nu am apucat ultima data sa iti dau contracutul... Daca mai ai modificari, te rog sa le notezi aici." imi zice intinzandu-mi contractul, un pix si niste coli albe.

Ii murmur un "sigur" si ma asez cu contractul in poala si foile pe bratul canapelei.

O jumatate de ora mai tarziu mancam capacul pixului si scriam modificarile pe a9a foaie. Amuzant fapt este ca, contractul are zece pagini si eu sunt abia la jumatate. Cineva se asaza langa mine si se apleaca peste umarul meu pentru a putea vedea ce scriu. Tresar atunci cand chicoteste si imi dau seama ca e Calum.

"Doamne, m-ai speriat!" ii spun brunetului iar acesta chicoteste din nou. Baiatul asta chicoteste cam mult. Pare de treaba. Mesteca guma si cand baga mana in buzunar si scoate pachetul oferindu-se sa-mi dea si mie una este intrerupt.

"Hood, jos de pe iubita lui Luke!" tipa Michael la el intrand in camera urmat de Ashton si, desigur, Luke.

Blondul se incrunta la Calum, iar acesta ridica defensiv mainile in aer, departandu-se de mine.

"Ai terminat?" intreaba acesta asezandu-se langa mine. Imi dau ochii peste cap si continui sa scriu, prefacandu-ma ca nu l-am auzit. "Esti suparata pe mine, am inteles."

"Deja cearta in cuplu?" comenteaza Ashton, facandu-ma sa rad, insa Luke doar ii arunca o cautatura urata.

"De ce am venit aici, oricum?" ii intreb, punand pixul jos.

"Lucram la un album nou. Al doilea!" zice Calum si parea sincer emotionat. Mormai un "aham" si continui sa scriu, mestecand capacul pixului, ce tic am si eu!

"Calum, Ashton, Michael! Veniti putin!" striga Adam deschizand usa.

Aceasta se inchide in urma satenului si Luke se intoarce brusc spre mine, facandu-ma sa tresar si sa-mi scap pixul din mana. Ne aplecam amandoi sa il luam si dam cap in cap. Super.

"Auch!" ma plang masandu-mi locul ranit.

Luke rade si imi intinde pixul. Simt cum imi urca sangele in obraji si imi intorc capul din nou spre foi. Cand am devenit atat de vulnerabila in preajma cuiva?

"Nu mai manca pixul ala!" imi spune smulgandu-mi capacul dintre buze. Imi ridic sprancenele si astept o justifocare din partea lui. "Ăăă, nu-ti face bine la dantura!" se balbaie.

"Mi-l dai, te rog, inapoi?" intreb cu mana intinsa. Mi-l pune in cele din urma in palma.

Atunci cand degetele lui imi ating mana fiori mici imi strabat sirea spinarii. Imi trag repede mana si ma ridic de pe scaun.

"Mi-e foame!"

"Vrei sa mergem la un restaurant...?" intreaba apropiindu-se de mine.

"Nu!" zic prea repede. Luke se uita confuz la mine si incerc sa ma scot din rahat: "Adica, nu ma simt chiar in starea de a aparea pe prima pagina astazi!" ii zic, acum fiind din nou sigura pe mine.

3:27 » Luke Hemmings [✔️] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum