LUKE
Cincisprezece minute mai tarziu eram la usa apartamentului lui Summer. Tineam in mana o lalea alba si ma gandeam ce cautam de fapt aici. Am tras adanc aer in piept si am batut la usa.
"Imediat!" am auzit vocea lui Summer din partea cealalalta a usii. Cand a deschis usa a ramas blocata. Statea dreapta si se gandea daca sa ma lase sa intru, sa ma intrebe ce caut aici sau sa-mi incida usa-n nas. Purta un tricou uzat gri pana deasupra buricului, o pereche de blugi scurti megri si o camasa ablastra in carouri.
"Pot sa intru?" intreb zambind stangaci.
"Ce cauti aici. Nu te asteptam." Zice si se sprijina de usa cu capul.
Palmele incep sa-mi transpire si imi mut greutatea de pe un picior pe altul. Nu stiam ce trebuie sa ii spun: Pai, cum sa-ti spun. Am facut o pasiune ciudata pentru tine si vreau sa vad daca si tu simti la fel, te rog accepta aceasta floare din partea mea. Ugh, sunt jalnic.
"Luke? Heei? Te-ai teleportat pe planeta pingiunilor?"
Incep sa rad, iar ea imi zambeste. Un zambet fortat, distant, ca si cum eu nu aveam ce cauta acolo. M-am prefacut ca nu-l observ si am continuat sa intreb chestii pana imi venea o idee mai buna de ce as putea face in continuare.
"Exista planeta asta?"
"Nu stiu. Luke, ce vrei de fapt?"
M-am panicat. Era clar ca voia sa scape de mine si nu stiam ce sa fac.
"Vreau sa vorbim." am soptit lasandu-mi privirea in jos. "Sunt confuz, Summer."
"Vreau sa pleci, Luke, te rog. Nu ma simt in stare sa port o discutie." imi raspunde tot soptit.
Dau aprobator din cap si o privesc cum imi inchide usa in nas cu o mina trista. Arunc floarea in fata usii si lovesc balustrada cu piciorul. Imi taiase tot elanul cu care venisem sa vorbesc cu ea.
"Pizda ma-sii!"
Eram gata sa plec cand mi-am amintit ceva.
"Pai si petrecerea?" Am intrebat putin prea tare, doar ca voiam sa ma asigur ca aude. Desi aveam un sentiment ca statea lipita de usa ca si ultima data.
Si cum aveam dreptate, usa s-a deschis si Summer s-a uitat la mine cu ochi obositi si un zambet fals pe chip. Poate sa schiteze si zambete mai convingatoare de atat.
"Era in seara asta?" intreaba confuza si fara chef.
"Da. Stii, te-am intrebat cand am iesit in oraș si ti-am zis ca e azi." Spun intrand in jocul ei.
O privesc cum se gandeste. O cuta i se formeaza pe frunte si se joaca cu tivul tricoului pe care il purta. Era cu cateva marimi mai mare decat i se potrivea ei, dar arata bine in el. Probabil ca daca Calum nu ar fi pomenit de futut ieri seara acum nu imi imaginam cum ar fi sa-i dau tricoul ala jos de pe ea si sa ii sarut fiecare particica a corpului. Era intrigant rau de tot. Voiam sa o sarut si in acelasi timp nu voiam, pentru ca imi era frica de reactia ei. Toata relatia asta dintre noi pe care vrem sa o reparam e deja fututa prea rau ca sa mai ai ce lipi.
Ofteaza intr-un final dupa o lupta interioara cu sinele ei responsabil si intra in apartamentul ei lasand usa deschisa, gest pe care il iau drept o invitatie inauntru. Sufrageria este camera in care ma opresc in timp ce blonda dispare in camera ei pentru a se aranja. Tip un "nimic prea scurt, nu vreau sa se uite baietii dupa tine" inainte sa-mi tranteasca usa-n nas si sa aud un pufait enervat din partea ei. Apoi observ dezastrul de aici. Telefonul ei statea spart pe jos, cateva bucati din ecram fiind asezate langa el. Pernele de pe canapea erau aruncate peste tot prin camera, iar cateva pahare si farfurii erau langa perete, sparte, iar continutul unui pahar se prelingea in jos pe podea.
CITEȘTI
3:27 » Luke Hemmings [✔️]
Hayran Kurgu"What do you want?" "They are coming after me." "Where are you?" Luke Hemmings Fanfiction. All rights reserved. Language: Romanian