LUKE
Calum ma lasa sa fierb in suc propriu cand pleacă din camera înfrânt fiindcă nu a reușit sa spargă inscripțiile codate de pe stick. Ashton si Michael au plecat sa ia mancare si cafea si toți ne pregătim sufletește sa găsim ceva care ne poate ghida către Dove.
Ma învârt agitat prin camera vreo ora pana cand usa se deschide si o fata roșcata miniona isi face apariția cu un rucsac in spate. Imediat in spatele ei apare Calum si se opreste cand ma vede uitându-ma la ei nedumerit.
"Oh, hei, Luke." Zice Calum frecandu-si ceafa. "Ea e Kimberly, o prietena foarte buna de-a mea. S-ar putea sa ne ajute cu... Problema noastra." Spune si arata foarte inconfortabil. E rosu la fata si isi tot freacă palmele de blugi. Nu-mi ia mult sa-mi dau seama despre ce e vorba si ii zâmbesc cu subînțeles brunetului, apoi ma apropii de fata misterioasa.
"Eu sunt Luke." Zic si întind mana. Ea chicoteste si mi-o strânge rapid.
"Stiu cine esti, prostutule." Spune cu un zâmbet pe fata, apoi il priveste pe Calum cu coada ochiului. "Unde e stick-ul ăla?" Intreaba si imi bag mana in buzunar ca sa-l scot , apoi il întind si il pun in mana ei mică.
Isi lasa cu grija rucsacul pe podea si sub privirea mea si a lui Calum scoate un laptop gri cu multe stickere pe el si il asaza pe masa de langa noi. Il deschide imediat si introduce stick-ul intr-o mufa USB dupa care începe sa tasteze repede si niște pagini cu coduri se derulează in fata noastra.
Ma uit la ceas si deja au trecut 15 minute si nimic. Oftez si le spun lui Calum si prieteniei lui ca merg sa iau o gura de aer si ies pe balcon cu pachetul lui Calum de țigări pe care l-am furat de la el in buzunar. Scot una si o aprind cu bricheta deja aflată in pachet, apoi trag tare in piept fumul toxic. Expir zgomotos, o pacla de fum alb formându-se in fata mea si imi simt mușchii relaxându-se. Nu mi-am dat seama cat de tensionat eram.
Logic ca sunt tensionat. Doar nu stiu unde e Dove si imi doresc din tot sufletul sa fie aici cu mine, sa pot sa o strang in brate si sa ii sărut fruntea. I-as zice cat de mult o iubesc, iar ea mi-ar zice ca m-am înmuiat, dar pana la urma ar sfârși zicându-mi ca si ea ma iubește si m-as îmbata cu cuvintele ei si as pune-o sa le repete de sute de ori doar pentru ca glasul ei e muzica pentru urechile mele. Si apoi am lua cina impreuna si...
"Luke!" Striga Calum si in vocea lui percep panica. "Vino dracului in coace!"
Imi arunc țigara peste balcon si ma grăbesc inauntru unde Calum si Kimberly se uitau alarmați la ecranul laptopului ei. Cand ma apropii deslușesc o înregistrare cu Dove, Andrew si Jace si cateva dintre matahalele angajate de asa zisul meu tata.
"Nu prea ai câștigat cine stie ce in ultimul timp, păpușa. Ti-ai pierdut dexteritatea?" Intreaba Andrew si isi freacă barba ca si cum s-ar gandi. "Sau motivația?"
"Fac tot ce pot, jur." Se apara Dove si trage de rochia scurta si neagra pe care o poarta. Arata obosita si chiar daca a folosit tone de machiaj tot pot sa vad cearcănele negre si adânci de sub ochii ei.
Andrew si restul bărbaților din încăpere o privesc lacomi. Toți Inafara de Jace care arata doar alarmat.
"Ei bine tot ce poți nu e destul." Se răsteste Andrew la ea si vad cum tresare, frica citindu-se in ochii ei mari si albaștri. Arata exact ca o căprioară in fata unui vânător. Ma trec fiorii. "$80.000 sunt departe de viitorul strălucit pe care mi l-ai promis." Ii zice pe un ton dur si înghit zgomotos in sec.
"Daca as mai avea putin timp..." Se roagă ea si face un pas in fata încercând sa para încrezătoare.
"Ti-am dat deja destul timp. Bob..." Zice Andrew si gesticulează spre Dove. Vad matahala mișcându-se, apoi un sunet asurzitor si Dove cade la pământ.
Kimberly tipa si isi acoperă ochii cu mainile
Jace sare imediat langa ea si o ia in brate. "Nu nu nu nu nu nu" zice repede si isi presează palma pe locul unde rochia lui Dove devine udata de o pata mare.
"E in regula." Il asigura ea. "Doar spune-i ca-l iubesc, okay?" Tușește scuipând sange si lichidul stacojiu începe sa-i curgă din gura. Se îneacă de cateva ori, pieptul tresarindu-i de fiecare data, apoi se opreste brusc.Calum se încordează tot langa mine si isi întoarce capul de la ecran, iar eu simt ca-mi vine sa leșin cand vad pata de sange ce se formează in jurul trupului neînsuflețit al lui Dove.
Ultimul lucru pe care-l vad e data de astazi scrisă mic in josul ecranului, apoi totul devine negru.
Il aud pe Calum strigandu-mi numele si simt o durere puternica la cap, apoi totul devine ciudat si parca m-as afla de fapt sub apa, scifindandu-ma încet si dureros.
E moarta.
N/A: this is not a drill, guys.
Dove is dead
You wanted an update? Here it is.
Enjoy.
I ain't dead btw
Update on my life 1: Sunt foarte fericita pentru ca am luat nota mare la examen si o sa intru la liceul la care vreau si doamne nu pot sa ca explic ce simt acum.
Update on my life 2: sunt in delta cu taică-meu si ma plictisesc de mor. Am început sa citesc after 3 azi-dimineață si aproape termin. Am facut pauza ca sa postez.
cum mai sunteți?
CITEȘTI
3:27 » Luke Hemmings [✔️]
Fanfic"What do you want?" "They are coming after me." "Where are you?" Luke Hemmings Fanfiction. All rights reserved. Language: Romanian