27

1 2 0
                                    

Aralık ayında güneşli bir gün. Bu fırsatı bulmuşken durur muyum? Okul bahçesinde güneşleniyorum işte. Sesten ve çevreden soyutlanmışım, huzurla baş başayım. Taa ki birş beni bu huzurumun içinden çekene dek!

O kişiye baktığımda Kutay'ı görsem de huzurumu bozduğu için hala sinirliydim.

Sohebeti başlatması gerektiğini düşünerek konuşmaya başladı.

"A... Şey... Geçen sefer bize geldiğinde babaannem ile dedem senden pek bi hoşlanmışlar. Ben de arkadaş edindim diye de seviniyorlar. Sürekli tekrar davet etmem açısından baskı yapıyorlar. Bir ara gelsen beni bu dertten kurtarsan olur mu? Tabi sana da uygunsa?"

"Hmmmm... Pek sanmıyorum ya. Son zamanlarda projeyle çok vakit harcıyorum. Babamı bile göremiyorum ki"

"Anladım. Neye bu kadar uğraşıyorsunuz ki?"

"O da hep benim başımın altından çıktı" diyerek alnımın ortasına avcumla bir tane yapıştırıverdim. Sonrasında da açıklamaya başladım.

"Ben dedim; Madrm proje yapacağız, ben de bu projenin içinde varım, o zaman düzgün bir şey yapalım, dedim. Bu yüzden böyle büyük bir projeye kalkıştık. Son zamanlarda okulda düzenlenen hem öğrenci hem velileri kapsayan sosyal etkinlikler var ya işte onları falan da biz ayarlıyoruz. Projenin bir parçası yani."

"Baya yoğunsun yani"

"Aynen"

"2. Sınavlar yaklaşıyor. Derslerin sorun oluşturmuyor mu?"

"Kim takar?"

HARİKULADEYİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin