15

3 2 0
                                    

/0533 *** **** HB~: Amacımız insanların rutinleşmiş bir hayat mı yoksa her gününü farklı mı geçirdiklerini öğrenmek. Ve bundan memnunlar mı?

K': Daha ayrıntılı anlatabilir misin?

/0533 *** **** HB~: Tabii

/0533 *** **** HB~: Biz bu projede insanların rutinleşmiş hayatlarını araştırmak istedik. Rutinleşmiş hayatları olanlar bundan memnunlar mı? Memnun değillerse bunu değiştirmek için bir şey yapıyorlar mı? gibi sorulara yanıt arıyoruz. Daha sonra kamu için rutinleşmiş hayatlar mı yoksa her günü farklı olan insanlar mı daha yararlı diye araştıracağız. Kısaca farkındalık yaratmak istiyoruz desem daha doğru olur.

K': Sadece farkındalık mı?

/0533 *** **** HB~: Yaptığımız araştırma sonucuna göre insanları rutinleşmiş hayatlardan kurtarmak için bir şeyler de yapabiliriz?

/0536 *** **** HB~: Ama bu sadece konuşma üzerinde geçmiş bir şey.

K': ? ?

/0533 *** **** HB~: Nereyi anlamadın?

K': Hayır, o sondaki soru işareti niye onu anlamadım.

/0533 *** **** HB~: Yanlış noktalama işareti koymuşum sadece.

/0533 *** **** HB~: Merak ettiğin başka bir şey var mı?

K': Aslında merak ettiğim bir çok nokta var.

K': Ama o kadar da önemli değil.

/0533 *** **** HB~: Benim yerime projeye katılmak ister misin?

/0533 *** **** HB~: Ben zaten istemiyordum.

HARİKULADEYİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin