Hem merakımı gideriyordum hem de lonca ve seviyeler hakkında işime yarayacak bütün bilgileri temin ediyordum.
- Arya merak ettiğin sorular bittiyse ve kendini iyi hissediyorsan aşağıya inip lonca lobisinden lonca kartını alabilirsin.
- Tamam efendim.
Sapphire'yı tekrar kemere geri yollarken kendimi daha iyi hissettiğimi fark ettim. Yavaşça oturduğum koyu yeşil renkli koltuktan kalktım. Çıkış kapısına doğru ilerledim.
Tam koyu kahverengi ahşap tahtanın altın renkli kapı tokmağını sağ elime alıp açacağım sırada lonca liderinin sesi kulağıma çalındı.
Tokmağı tutmayı bırakmadan arkamı dönüp adama baktım.
- Bir şey mi dediniz? Diye sordum.
Adam yüzüme bakıp hafifçe gülümserken koyu kahverengi ahşap tahtadan yapılmış dikdörtgen şeklindeki masanın ikinci rafını açtı. İçinden gökkuşağı küresine benzer ama sade bir küre çıkardı.
- Arya Alexsia Marvas, unutmadan söyleyeyim loncamıza kayıt olduğuna dair bilgiler okuduğun akademinin kayıtlarına yüklenecek. Bilgin olsun. Sonradan çok şaşırma diye söylüyorum.
Adamın dükle yaptığım antlaşmadan sonra kazandığım adımı söylemekle kalmadı bir de üstüne soyadımla birlikte söyleyince şaşkınlıktan tuttuğum altın kapı tokmağını bıraktım.
Adam şaşkınlığıma bakıp gülümserken tekrar konuştu.
- Arya bu kadar şaşırmana gerek yok.
Kendime gelip şaşkınlığımı üzerimden atmak için başımı iki yana salladım.
- Efendim kişisel bilgilerime nasıl ulaştınız? Loncaya kayıt olurken sadece arya ismini ve birkaç önemsiz bilgi yazmıştım.
Adam söylediklerime önce şaşırır gibi bakarken sonra da güçlü bir şekilde kahkaha atmaya başladı. Kahkaha atmayı bırakıp sağ gözünden akan gözyaşını sol eliyle sildi. Ciddi bir ses tonu kullanarak sorumu cevapladı.
- Arya bizim gibi bütün krallıkta bilinen ünlü bir lonca için kişisel bilgiler bulmak çok kolay.
Adamın bu kadar özgüvenli ve rahat bir şekilde söylemesi üzerine ne demek istediğini kolayca anladım. Benim gibi önce avam olup sonra da soylu kademesine yükselen birinin bilgileri bulmak onlar gibi büyük bir lonca için çocuk oyuncağından başka bir şey değildi zaten.
- Anladım efendim.
Adamla daha fazla konuşmayıp altın kapı tokmağını tekrar tutup odadan çıktım. Sağ tarafa yönelip koyu kahverengi ahşap tahtadan yapılmış basamaklardan aşağıya indim.
Loncanın lobisine girdiğim de resepsiyon masasında duran Beatrice sanki beni bekliyormuş gibi gülümserken loncanın adımın yazılı olduğu beyaz renkli dikdörtgen şeklindeki kartı uzattı.
Karta uzanıp elime aldığım da hissettiğim duygu çok karışıktı. Hem kart alıp hedeflerinden biri ulaştığım için mutluydum hem de yine yardım aldım için hiç istemesem de oluşan pişmanlık hissiyle doluydum.
- Loncamıza kayıt olduğunuz için sizi tebrik ediyoruz.
Beatrice bakıp buruk bir gülümseme ile cevap verdim.
- Teşekkür ederim.
Beatrice sol elini beyaz duvara asılı olan kahverengi renkli panoya doğru uzattı.
- Seviyenize bağlı olarak panodan istediğiniz görevi seçebilirsiniz. Seçtiğiniz görevi bize gösterip onay aldıktan sonra tamamladınız takdir de göreve uygun bir ödül alacaksınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDERHA ŞÖVALYESİ ~ ARYA ~
Fantasy# Gençkurgu-- Fantastik # # 3. Fantastik # 1. Akademi # 1. Büyü # 1. Ejderha # 1. Efsane # 1. Krallık # 2. Savaş - Düşünsene, sen büyünün her şey olduğu bir dünyada, zerre kadar büyü gücüne sahip değilsin. Sen bu dünyada hiçbir şey yapmazsın. Her...