- Hayır! Lütfen bana izin verin.
Kubbenin dışında olan insanlar sözlerimden sonra bana lanet okur gibi konuşurken onları umursamayı bıraktım.
Alex'e bakınca etrafa yaydığı güç bütün benliğimi titretirken şok geçirmiş gibi bakışlarım onun olduğu tarafa kitlenmişti. Bulunduğum ortam beni gerirken kendimi sakinleştirmek için Alex'i incelemeye başladım.
Yemyeşil renkli bir balonun içine girmiş gibi etrafında saydam bir tabaka ile kaplıydı. Sanki sahip olduğu yeşil renkli toprak gücü benim buz mavisi renkli buz gücümle savaşıyordu.
Düşününce toprak gücü doğaya bağlı olan bir güç olduğu için buz yani soğuk ile temas ettiğinde kış uykusuna geçtiği herkes tarafından bilinen bir gerçekti. Bu da onun gücünün neden benim gücümle savaştığını açıklıyordu.
- Arya, bana Alex'in durumunu söyle hemen.
Ustamın sesiyle girdiğim transtan çıkarken Alex'in durumunu anlatmaya başladım.
- Usta, Alex delilik evresine girmek üzere. Vücudu tamamen sahip olduğu güçle kaplanmış. Damarları yemyeşil renkte parlıyor. Bilinci yerinde olduğunu sanmıyorum. Çünkü acı içinde çığlıklar atmıyor. Ayakta sabit bir şekilde durup gökyüzüne bakıyor.
Ustamın sesi söylediklerimden sonra kesilirken başka bir adam konuştu.
- Arya anlattıklarından anladığım kadarıyla Alex'in fazla zamanı kalmamış. O yüzden senden yaptığın kalkanı bozmadan küçük bir kapı yapmanı istiyorum. Böylelikle içeri girebilirim.
Konuşmasından anladığım kadarıyla bu okulumuz müdürüydü. Onun istediği yapmak istiyordum ama eğer dediğini yaparsam işler kötüye gideceğine emindim.
- Efendim üzgünüm ama bu dediğinizi yapamam.
Başka bir adam cevabımdan sonra sinirli bir şekilde konuştu.
- Arya sana yardımcı olmaya çalışıyoruz. Neden inat edip durumu zorlaştırıyorsun?
- Efendim sizi anlıyorum ama siz de beni anlayın lütfen.
Adam cevabıma iyice kızmış bir şekilde konuştu.
- Yeter bu kızın söylediklerini dinlemekten yoruldum. Hemen bu lânet kalkanı yerle bir edip seni oradan çıkartacağım.
Adamın sözleriyle şok olmuş gibi bağırdım.
- Efendim lütfen yapmayın!
Adam tekrar sinirle konuştu.
- Yeter! Kes sesini! Seni dinlemek istemiyorum.
Adam kırmızı renkli ateş gücünü vücuduna yaydığını hissettiğimde panik olmuş bir şekilde buzdan yaptığım kalkana bir katman daha ekledim.
- Efendim yalvarırım. Yapmayın. Diye yüksek sesle bağırdım.
Adam yaydığı güç kesilirken sinirli bir şekilde konuşurken yaptığım buzdan kalkana sert bir şekilde vurdu.
- Arya!
Bağıran adamın tekrar gücünü yaydığını hissettiğimde konuştum.
- Efendim bu iş bitince bana vereceğiniz her cezaya hazırım ama buzdan kalkanı kırmayın.
Müdürün sesi bu karmaşa arasında tekrar duyuldu.
- Neden Arya? Neden dediğimi yapıp bizi içeri almıyorsun?
Müdürün sesinden benim için endişeli olduğunu kolayca anladım. Konuşurken sesi titriyordu.
- Efendim eğer bunu yaparsam Alex'i delilik evresine geçmesine engel olan bağlantıyı bozacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDERHA ŞÖVALYESİ ~ ARYA ~
Fantasy# Gençkurgu-- Fantastik # # 3. Fantastik # 1. Akademi # 1. Büyü # 1. Ejderha # 1. Efsane # 1. Krallık # 2. Savaş - Düşünsene, sen büyünün her şey olduğu bir dünyada, zerre kadar büyü gücüne sahip değilsin. Sen bu dünyada hiçbir şey yapmazsın. Her...