Yemekhanede bulunan herkes yaptığımız iddiadan dolayı gürültülü bir şekilde konuşurken Alex Telles sinirli bir şekilde gitti.
- Hey, öyle konuşurken ne planlıyordun? Ya bir şey olursa? Diye sordu Alex telaşlı bir şekilde.
Alex'e bakarak emin bir şekilde;
- Kazanacağım. Bunu çoktan biliyorum.
Cevabımdan sonra Cedric şaşkın bir şekilde bana bakarken siyah ince kenarlı gözlüklerini sağ eliyle düzelti.
- Neden öyle bir söz verdin? Alex Telles gerçekten çok güçlüdür. Dedi Matthias çekingen bir şekilde.
Cedric sinirli bir şekilde Matthias'a bakarken konuştu.
- Onun gerçekten abin olduğuna emin misin? Şerefsizliği farklı bir seviyede.
Matthias, Cedric'in sözlerinden sonra;
- Annelerimiz farklı o metresin oğlu dedi.
Derin bir nefes alıp konuşmasına devam etti.
- Telles ailesinin adını devam ettirecek kişi o. Sadece bizden bir yaş büyük ama çok yetenekli. Daha on yaşındayken ikinci kademe ruh gücüne ve güçlü bir toprak büyüsüne sahip olduğu için akademiye birincilikle girdi. Kraliyet sarayı bile onun kraliyet şövalyesi olması için babama ısrar ettiğini duydum.
Matthias'ın sözlerinden sonra yüzüne bakıp çok merak ettiğim soruyu sordum.
- İkimizin arasında kimin kazanacağını düşünüyorsun?
Matthias üzgün bir ifadeyle;
- Üzgünüm Arya. Kazanacağının garantisini veremem.
Matthias'ın sözlerini umursamayarak konuştum.
- Pekala, bu şekilde düşünebilirsin. Sana farklı bir soru soracağım. O çocuk gerçekten yenemeyeceğin biri mi?
Matthias endişeli ve çekingen bir tavırla;
- Evet. Diye yanıt verdi.
Matthias'ın güvensizliğine sinir olurken hiç düşünmeden konuştum.
- Sen bir korkaksın Matthias.
Alex ve Cedric sözlerimden sonra bana bakarak sakin olmam için işaret yapıyorlardı. Onları umursamadan konuşmaya devam ettim.
- Bana bir maceracı olmak istediğini söylemiştin. Öyleyse kendini neden hor görüyorsun? Alex Telles'in seni aşağılamasına izin veriyorsun? Diye sordum.
Matthias sorularım karşısında cevap vermeden duruyordu.
- Henüz maceracı olmaktan vazgeçmedin. Sadece kendini hayal kırıklığına uğratıyorsun. Gerçekten başarılı olmak istiyorsan kendini küçümsememelisin.
Alex ellerini havaya kaldırıp sözlerimi desteklemek için alkış yaparken Cedric siyah ince kenarlı gözlüklerini sağ eliyle düzeltmekle yetindi.
Matthias sözlerimden sonra gözleri dolarken tereddütlü bir şekilde;
- Ama ben... Dedi ve durdu.
Derin bir nefes alıp verirken sağ elini de yumruk şeklinde kuvvetlice sıkıyordu.
- Hayatım boyunca büyü gücümü doğru düzgün kontrol edemedim. Her şeyi denedim. Elimden geleni yaptım ama...
Matthias sözlerini söylerken neler hissettiğini çok iyi anlıyordum. Akademiye gelip Sapphire ile tanışmadan önce bende aynısıydım.
- Büyüyü kafana bu kadar takma. Bana göre senin çok fazla potansiyelin var. Senin sadece fiziğine ve mental sağlığına dikkat etmen gerekiyor. Bunları görmezden geliyorsun. Çünkü büyü gücün yüzünden dikkatin dağıldı. Sırf hastalıklı bir vücudun var diye diğer yeteneklerini görmezden gelemezsin ve daha önce dediğim gibi o adam aşağılık ve utanmaz biri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDERHA ŞÖVALYESİ ~ ARYA ~
Fantasi# Gençkurgu-- Fantastik # # 3. Fantastik # 1. Akademi # 1. Büyü # 1. Ejderha # 1. Efsane # 1. Krallık # 2. Savaş - Düşünsene, sen büyünün her şey olduğu bir dünyada, zerre kadar büyü gücüne sahip değilsin. Sen bu dünyada hiçbir şey yapmazsın. Her...