16

56 8 3
                                    

Heyecanla tekrardan odasına doğru ilerlediğinde Chaeyoung ve Mina masayı toplamaya başladı.

~~~

"Çığlık atıcam Yeonjun sus artık!"

Yeonjun önündeki test kitabını kaldırıp Hueningkai'nin alnına vurdu.

"Gerizekalı mısın Kai? Nesini anlamadın, delireceğim!"

Hueningkai elindeki kalemi masaya atıp oturduğu sandalyeden kendini yere attı.

"Ben sanayide çalışmak istiyorum, okumicam."

Yeonjun iç çekip elini alnına yerleştirdiğinde Hueningkai'nin telefonu çaldı.

Yeonjun masanın üzerinde duran telefonun ekranında yazan ismi gördüğünde tekrardan önündeki test kitabına gömüldü.

Hueningkai sürünerek yerden kalktı ve telefonunu aldığında göz ucuyla Yeonjun'a bakıp telefonu açtı.

"Efendim?"

"Huening mal mısın? Ne bok yiyorsun?"

"Arkadaşımın evindeyim sanane?"

"Baban beni aradı gerizekalı, Beomgyu'larda olduğunu söyledim oraya gidiyor."

"Salak mısın Soobin? Yeonjun'un yanına gidiyorum dedim niye yalan söylüyorsun adama?"

"Sen telefonunu açmayınca karıya kaçtın sandım ne bileyim?"

"Hiçbir bok beceremiyorsun ya, kapat..."

Hueningkai telefonu kapatıp olduğu yerde zıplayarak ağlamaklı sesler çıkarmaya başladığında Mina içeriye girdi.

"Neden bağırışıyorsunuz? Bir şey oldu sandım."

"Hueningkai gelmeden önce babasına haber vermeyi unutmuş şimdi de çırpınıyor."

Mina kıkırdadı.

Hueningkai'nin telefonu tekrar çaldığında babasının aradığını görünce Mina, masanın üzerindeki telefona uzandı.

"Bu iş bende, sessiz olun."

Hueningkai ve Yeonjun merakla Mina'yı izlerken Mina telefonu açıp hoparlöre aldı.

"Gerizekalı oğlum benim, telefonlarımı neden açmıyorsun acaba?"

"Merhabalar, ben Hueningkai'nin arkadaşı Yeonjun'un annesiyim. İsmim Mina."

"Merhabalar Mina Hanım, kusura bakmayın sizin açacağınızı tahmin etmemiştim. Hoseok ben de memnun oldum. Hueningkai hiç haber vermeden ortadan kayboldu, telefonlarımı da açmayınca endişelendim. Soobin, Beomgyu'larda olduğunu söylemişti ama?"

"Ah bir yanlışlık olmuş olmalı. Yarınki kimya sınavları için okuldan çıkar çıkmaz apar topar buraya geldiler. Üst üste telefon çalınca odaya girdim, uyuyup kalmışlar."

"Kusura bakmayın tekrardan, onu almaya geleceğim, bana konum atar mısınız?"

"Tabiiki, atıyorum hemen."

Liquor [] YeonBin, BxB, TxTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin