Kalp kırmak kolay mıydı? Kolaydı. Hiç olmadığı kadar hemde. Peki kırılan kalp'i onarmak mümkün müydü? Belki. Belki mümkündü ama kırılan kalp eskisi gibi olmazdı. Olamazdı.
"Pişt. Baksana buraya Demoli" Egemenin sesiyle ona döndüm. Hepimiz bir mekanda toplanmışdık ama Nehiri getirmemişdim. Şu an Mevsimin ablasıyla kalıyordu. Mevsimin ablası Nehire bayılırdı çok seviyordu. Hepde yanımda olmuştu.
"Hmm"
"Ben bir bok yedim" Egemenin bu lafıyla hepimiz ona baktık. "Ege sen hep bir bok yiyorsun zaten" dedi Kaan telefonuyla ilgilenmeye devam ederken.
"Yok. Bu çok başka. Baya başka" Kaan telefonu bir kenara bırakıp Egemeni izledi Mevsimle benim dikkatim zaten Egemendeydi.
"Bak kızmayacaksınız."dedi teker-teker hepimizi izlerken. Kaşlarım derince çatılmışdı. Egemen bana bakarken yutkundu." Bak şimdiden çatıldı kaşları" dedi beni gösterirken.
Kaşlarımı anında gevşettim."Tamam Ege hadi ama" dedim bıkkınlıkla. "Tamam biliyorum kızacaksınız siz bana zaten hep kızıyorsunuz orasına laf yok hep kızılan taraf oluyo-ben Cesura yazdım eski hattına birden bana döndü yani yazdı bende bilemedim ne yazayım dedim ki bizimle buluş arkadaşlarınıda çağıra bilirsin dedim tamam dedi 5 dakikaya falan burda olur. "
Egemenin tek nefeste söylediği şeylere başta bir tepki vermesemde son laflarında gözlerim irice açılmıştı. Kaanla Mevsime baktığımda ikiside kahkaha atıyordular.
Kahkahanıza s...
"Ege gerçekten bunu yaptın mı?" diye sordum şaşkınlıkla. Göz kırpıştırıp dudak büzdüğünde gerçekten de yaptığını anlamıştım.
Allah belanı vermesin Ege. Yerin dibine gir Ege. Çay boğazında kalsın Ege.
"Aha geldi susun" Kaanın sesiyle dudaklarımı gergince ısırmaya başladım.
Arkama baktığımda gördüğüm yüzlerle kaşlarım havalandı. Timur bey, Baran, Cansu ve Banu hanımda vardı. Timur beyden başka hepsinin zorla gelmiş gibi bir hali vardı.
Bakışlarım en son Cesura kayınca dikkatlice arkadaşlarımı izliyordu. O bana dediği lafın üzerinden de 1 hafta geçmişdi. O günden sonra öyle bir soğukluk girmişti ki aramıza Antarktika bizden sıcaktı.
Baranla Cansu beni gördükleri gibi anında yanıma gelmiştiler. "Damla nasılsın?" Baranın sesiyle ona döndüm. "İyiyim sen?"
"Sanki 3 saat önce görmediniz bir-birinizi" Cesurun sesine göz devirdim. "Sizi ilgilendirmez Cesur bey."
Kaanların bıyık altı gülmelerini göre biliyordum ama aldırmadım. Her kes oturduğunda Banu hanım benim yanıma oturmuşdu.
"Buraya zorla geldim. İyi ki burdasın yoksa çekilmez" Gülümseyerek ona döndüm. Banu hanımı gerçektende çok seviyordum. Aşırı sıcakkanlıydı. Ama sadece kadınlara karşı. Erkeklere karşı işe aşırı sertti. Tam that's my girl denilecek biriydi Banu hanım.
"Vay be Cesur kardeşim. Helal olsun sana." Kaanla Cesur yine aynıydı. 3 yıl boyunca hiç konuşmamıştılar ama hemende kaynaşmaya başlamıştılar. Egemende aynı şekilde.
Cesurun gözlerinde sanki özlem vardı. Yüzü gülüyordu çocuğun.
Senin yanında gülmez ama.
Derin bir nefes alıp uzaklardan gelen o sesi kulak ardı ettim. Her kes kaynayıp karışıyordu. Baranla Egemen çok iyi anlaşmıştı. Kaan, Timur bey ve Cesurda derin sohbetdeydiler. Mevsimlede Cansu iyi anlaşmıştı.
Allahım ben nasıl bir ortama düştüm?
"Sende bana kaldın he Damla" Banu hanıma döndüm lafıyla. "Galiba Banu hanım." Gülümsedi derince.
Aradan yarım saat geçmişti ve her kes kaynaşmış durumdaydı. Bende Banu hanımla çok iyi anlaşmıştık. "Ya bence bir oyun oynayalım" Baranın sesiyle hepimiz ona dönmüştük.
"Çocukmuyuz biz Bar-" Cesurun söylemesine izin vermeden Timur bey "Olur" demişti. Cesur ona sert bakışlar atarken o hiç de oralı değildi.
Aslında iyi olurdu. "Nasıl bir oyun?" dedim Barana. Heyecanla bana dönüb konuşmaya başladı. "Bak şimdi. Votka falan koyalım içmeyenler de şu içer no problem. Misal ben diyicem ben asla havuza girmedim, girenler lup içecek. Ama her kes dürüst olmak zorunda. Okey"
Hepimiz onaylamıştık. Mevsimle benden başka her kes içecekdi. İçemeyecek olmamızın sebebi ise Kaanla Egemendi. İzin vermemiştiler. Sanki çocuğuz.
Sular ve içkiler geldiğinde Baran ilk kendisinin başlamak istediğini belirtmişdi.
"Tamamm başlıyorum. Ben hiç sevdiğim birinden bir şey saklamadım." Dudaklarım aralanırken Cesuru izledim. Tek kaşını kaldırmış beni izlerken bulmuşdum. Onun gözlerinin içine bakarak suyu içtim. Benimle birlikde Timur bey, Baran, Ege, Kaan ve Mevsimde içmişti. Egelerin kast ettiği Cesurdu. Çok iyi biliyordum.
Çok geçmeden diğer soruda gelmişti. "Ben hiç aşık olduğum kişiye yalan söylemedim." Cesurun lafıyla az kala göz devirecekdim. Bu günde her kes bana oynuyor kardeşim.
Kaanın benim için tekrar doldurduğu sudan bir kaç yudum aldım. Cesurun kaşları öyle derin çatılmışdı ki... Ama bana bakmıyordu. Sıra Timur beye gelince ellerini bir-birine çırptı. Şeytani bir gülüş atmışdı Banu hanıma.
Ne oluyor bu aşağılık yerde?
"Benim hiç çocuğum olmadı." Ortama ağır bir sessizlik çökerken Kaan, Mevsim ve Egemenle bakışlarımız kesişmişti. Ana bacı sövücem he şimdi.
Ama her kes dürüst olmak zorunda.
Belkide bu elime geçen bir şansdı ha? Dudaklarımı gergince dişlerken elim yavaşça şu bardağına gitti. Hayır gidemedi. Kaan hiç beklemediğim bir şey yaparak elimi itti ve içkiyi kafasına dikti. Onunla birlikte bunu yapan 2 kişi daha olacaktı ama Kaanı görünce anında ellerini geri çektiler. Egemen ve Mevsim.
"Sen evli misin?" diye sordu Cesur kaşları çatık bir vaziyetde ama gözlerinin odağı ellerimdi. Ama böyle bir şeyde vardı. Timur beyinde bakışları Mevsime kaymıştı. Ellerime baktığımda yanındaki etleri soyuyordum. Anında ellerimi geri çektim.
Kahretsin. Çok dikkat çekiyordum şu an. "Yok boşandım ben." dedi Kaan Cesura açıklama yaparak. Cesurda sadece kafasını sallamıştı.
"Eee Banu senin çocuğun yokmu?" Timurun sesiyle bakışlar ona dönmüştü. Banu hanımın yüzünde alaylı bir gülüş vardı. "Üzgünüm canım iddiayı yine kazanamadın. O gün gördüğün çocuk ablamın kızıydı." Timur bey bunu duyduğu anda gözlerini devirmişti.
"Desene boşa gitti." Alayla gülmüştü Banu hanım. "Ne iddiası Banu hanım?" diye sorduğumda boş ver dercesine elini salladı. "Erkek düşmanlığımı anlamaya çalışıyor. Bu yüzden de saçma bir iddiaya girdik." Kafamı sallayıb önüme döndüm.
Dönmez olaydım. Anında Cesurun bakışlarına maruz kalmıştım. Bundan sonrasında da klassik geçmişti. Bir az daha oyuna devam ettikden sonra evlere dağılmıştık.
Bir an bölüm hiç bitmeyecek sandım. Aslında bölümü daha erken atıcaktım ama işlerim çıktı. Geç attığım için kusura bakmayın
Bu arada alta sorular bırakıyorumm
Cesurun davranışları?
Peki Damlanın?
Kaanın o haraketi?
Timur?
Cesur artık Nehiri öğrense?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıllar Sonra
Teen FictionEskiden sevgili olan Damla ve Cesur bilinmeyen bir nedenden dolayı ayrılmıştırlar. Aradan geçen 6 yıl sonra Damlanın asistanlık için gittiği bir şirkette Cesur patrondur ve onun asistanlığını yapacaktır. Ve bir sorun daha vardır. Cesurun Damladan bi...