Bölüm 5

1.2K 65 15
                                    

Kahvaltıya oturmuş, Nehire bir şeyler yedirmeye çalışıyordum. Ama nafile. Yemiyordu. Yemek yiyen biri değildi. O yüzdende fazla zayıfdı yaşıtlarına göre.

"Anne biliyor musun Çiçek bana  dün parkta ne dedi?"

" Ne demiş kızım?"

"Ona sabahları babası veriyormuş yemeğini." Gözlerimi sıkıca yumdum. "Al. Al da bak"

Annemi aldırmak istemediğim için bir cevap vermemiştim. Bazen ona hakk vermiyor değildim. Aniden ona hamileyim demiştim. Hemde evlenmeden. Babası Cesur'mu diye sorduğunda ise ayrıldık Demiştim.

O zamandan beridirde aramız böyleydi. Ona bazen kızamıyordum. Haklıydı. Eğer bu olay başıma gelmemiş olsaydı eminim ki şu an Cesurla evli bile ola bilirdik.

Bazen düşünmüyor değildim acaba nasıl olurdu diye. "Artık kızına ben bakmam. Bul birini baksın. İşe götûr bir şey yap" Annemin lafıyla düşüncelerimden anında sıyrıldım

"Anne sadece bir gün baktın ya."

"Olsun. Ola bilir. Çekilmez senin bu kızın. Git bir şey yap ben ne yapıyım."

Öylece yüzüne baktım annemin belki anlar diye. Yüzünde bir duygu kırıntısı bile yoktu.

"Ne? Bakma öyle. Yat kalk dua et. Evden atmadıysam bile babanın hatrına." dudaklarımı bir birine bastırıp Kaana yazdım. Aramızda tek evden çalışan oydu.

Damla: Kaan işim düştü sana

5-6 dakika sonra cevab gelmişti Kaandan

Kaan: Hmm??

Damla: Nehir sende kalsa?

Kaan: Heyt be buda sorumu?? Dayısının gülü tabii bende kalacak.

Damla: Tamam o zaman ben işe giderken bırakırım.

Kaan: İşte orda durun Damla hanım. O arabayı boşu boşuna mı aldım ben? Ben evden çıktım şimdi 15 dakikaya ordayım hazır ol. Hem Nehiri alırım hemde seni işe bırakırım

Damla: Eh madem bu kadar israr ettin peki madem

Kaan: Hadi hadi çıktım ben oyalanmayın

Damla: Tamam.

Kaanla konuştukdan sonra Nehire döndüm. " Nehir Kaan dayıda kalsan bu gün?" Nehirin anında gözleri parlarken kafasını salladı.

En çok kimi seviyor desem bir cevab bulamazdım. Hepsini ayrı seviyordu. Kaanı çikolata aldığı için seviyordu misal. Mevsimi barbie aldığı için. Egemende ortaya karışıkdı.

Nehiri hazırladıktan sonra Kaan geldiğiyle ilgili bir mesaj atmıştı. Nehirle ayakkabılarımızı gitdikden sonra evden çıktık. Kaanda arabadaydı. Bizi gördüğü gibi arabadan indi.

"Dayısının gülü" dedi anında Nehire giderken. İyi be. Şimdi de dışlanıyoruz. Onların sarılmalarını izlerken "Dışlanıyorum galiba" diye mırıldandım. Kaan bunu duymuş olacak ki, Nehiri bırakıp bana da sarıldı.

"Kıskanma civciv. Zamanında azmı çektik Mevsimle senin tripini, nazını. Hele sen hamileyken. Ooyyy hiç çekilmiyordun o zamanlar." Öylemi dercesine tek kaşımı kaldırdım.

"Madem böyleydi ne diye çekiyordunuz acaba Kaan bey? Hm?"

Kaan önce kaşlarını kaldırdı daha sonra Nehiri kucağına aldı. "Aabbooovvv. Bu iş uzar. Biz arabaya biniyoruz haydi haydi" dedi arabaya doğru giderken. Göz devirip bende peşlerinden ilerledim.

Kaan Nehiri arkaya oturtmuşdu. Bende yolcu koltuğuna oturmuştum. Kaanda oturduğunda Nehirle bana kısa bir bakış attı. "Hazırmıyız hanımlar?" diye sorduğunda Nehir heyecanla evet demişti.

Kalan yolculuk sakin bir şekilde geçmişti. Ben ofise vardığımda Kaanla aynı anda arabadan inmiştik. Nehirde inmek istediğinde ise Kaan izin vermemişti.

"Nehirin çantasında her şey var. Olurda üzerine bir şeyler dökerse falan değiştirirsin." Kaan bana garip bakışlar atarken göz kırpıştırdı.

"Ben daha yumurta kırmayı bilmiyorum nasıl değiştiricem çocuğun üstün" işte o an bir anlıkta olsa Nehiri Kaana emanet etmekde pişman olmuştum.

İkimizde Kaanın bu dediklerine gülerken Kaanın gülen yüzü yavaşça soldu ve başka yere odaklandı. Odaklandığı yere baktığımda Cesuru görmemle yutkundum.

Yüzüne belli belirsiz bir gülümseme yerleşti Kaanın. "İşte hep görmek istediğim Cesur" diye mırıldandı. Gülümseyerek karşılık verdim.

"İşe geç kalmıyım en iyisi. Sende Nehire iyi bak" dedim Kaana sarılırken. Oda sarıldı. "Eskiden de kıskanırdı şimdi de kıskanıyor gibi" dedi elini alnına vururken. Cesura baktığımda, gözleri Kaan ve benim üzerimdeydi.

Kaan Cesura bir asker selamı verip arabaya bindi. Bende daha fazla oyalanmadan şirkete girecektim ki Cesurun sesiyle durdum.

"Damla" Cesura baktığımda kaşları oldukça çatıktı. "Buyrun Cesur bey?" derin bir nefes alarak ağzında bir şeyler mırıldanmıştı ama duyamamıştım.

"Bak bir soru sorucam ve dürüst ol." dediği lafla kaşlarım çatıldı. "Sizi dinliyorum." bir kaç kez derince nefes alıp verdikden sonra konuşmaya başladı. "Senin Kaanla aranızda bir şey mi var?"

V. v. V

Ehehe cringelikde zirve atladım şu an

Yıllar Sonra Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin