Bölüm 17

465 29 19
                                    

10 yıl önce

Cesur taşınma aşamasındaydı. Evi sata bilmişti bu 1 ayda ve yarın gerçek anlamda taşınacaktı. Her şeyi geride bırakacaktı. Her şey dediği ise Damlaydı. Onun her şeyi sadece Damlaydı...

Bu 1 ayda Damla Cesurla iletişim kurmaya çalışmış, ama hiç bir şekilde başaramamıştı. O olaydan sonra Cesurun yüzü yoktu. Cesareti hiç yoktu.

Bunun Damla için daha iyi olacağını düşünüyordu. Hayatını bir uyuşturucu bağımlısı ile geçirmesini istemiyordu. Zaten en başından beri Damlayla konuşmak ona bencilce geliyordu.

Konuştuğu zaman bunu düşünmemişti ama şimdi düşünüyordu. Yaptığı bencillikten başka bir şey değildi. Aslında öyle değildi ama Cesur yine kendi kafasında kuruyordu.

Ama böyle bir şey daha vardı. Cesur hala sevdasından vaz geçmek istemiyordu. Öyle de yapacaktı. Cesaret ede bilirse...

Damla ise 1 aydır Cesurdan bir açıklama bekliyordu. Hakkıydı. O gün belkide Cesur kendine zarar verecekti. Ve bir uyuşturucu bağımlısıydı.

Sabah hep Cesurla denk gelmek istiyor, ama gelemiyordu. Cesur bütün kapıları kapatmıştı. Böyle oldukça umudu kesmeye başlıyordu.

Cesura hep inatla yakınlaşması gurursuzluk değildi. Aşıktı sadece... Seviyordu ve vaz geçmek istemiyodu.

Damla masasında oturmuş test çözmeye çalışıyordu. Ama sadece çalışıyordu. Kafası başka yerdeydi. Cesurun taşınacağını öğrenmişti.

O kadar yorgun hissediyordu ki. 17 yaşındaki aşk aşk değil diyordu kendine. Ama neden bu kadar acı çekiyordu? Aşk değilde neydi kalbini paramparça eden bu his? Hafif bir etkilenme mi? Ve ya hoşlantı? Hayır hiç biri değildi. Aşktı. Sadece aşk.

Aşkla sevgi arasında çok fark vardı. Her kesi seve bilirdin. Bir eşyayı bile seve bilirdin ve ya bir kitabı. Ama aşk sadece bir kişiye duyulan kalbin oyunuydu. O an mantığın hep geri planda kalır sadece kalp olurdu. Ne yaptığının farkına bile varmazdın. Sadece içinden ne geliyorsa onu yapardın.

Damla sertçe test kitabının kapağını kapatıp telefonunu eline aldı. Kaanlara yazacaktı.

"Ege diyarı"

Damla: Arkadaşlar

Damla: Buraya baksanıza bi

Mevsim: Heeeee

Kaan: Burdayız

Egemen: Ege diyarına hoş geldiniz isteğiniz nedir?

Kaan: Seni istiyorum Ege

Egemen: Hay hay efendim

Damla: Bana döne bilir miyiz artık hu hu?

Mevsim: Ne oldu?

Damla: Cesur gidiyor

Egemen: Bunu zaten biliyoruz ki

Damla: Gitme desem?

Kaan: Hayır delirme kızım

Kaan: Gurursuz musun sen? Kaç defa gittin yanına olmadı

Mevsim: Bu gurursuzluk değil Kaan sadece sevmek

Yıllar Sonra Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin