doğum günü hediyesi 😈

65 6 0
                                    


Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺👍🏻

F: evet hyunjin benim doğum günü hediyem nerede?

H: aaa evet dur bekle ve gözünü kapat.

F: tmm çabuk ol.

H: işte ta daaaaaa.

F: bu bu bu neeeeee!

F: bu çok tatlı yaaaa aynı senin gibi sana benziyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


F: bu çok tatlı yaaaa aynı senin gibi sana benziyor.

H: gerçekten mi ?

F: evet sen dağ ayısısın buda peluş ayı.
Hahahaaa çok komikti bence.

H: öylemi Felix.

F: evet ahahhahahaha

H: hadi şimdide gül sıkıysa.

F: ama birden yapma şu hareketleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

F: ama birden yapma şu hareketleri

H: neyi Felix . Bana düzgünce söyle.

F: eee şey anla işte.

H: tmm artık yeter benim hediyem nerede çok merak ediyorum.

F: senin hediyen mi?  Çok mu istiyorsun?

H,: evet

F: al bakalım gözünü kapat.

H: hayır ben gözüm açık istiyorum yavrum.

F: a- ama öyle bir anlamı kalmaz ki.

H: tmm o zaman kapattım.

  F: ama dur beni rahat bırak ki bende hediyemi verebileyim.

H: tmm ver ama hızlı ol kokun gitmeden .

F: tmm bekle .

Hyunjinin ağzından 🥟

Felix bana ne hediye aldı çok merak ediyorum. Çünkü şuan aşırı heyecanlı ve kalbi çok hızlı atıyor. Umarım istediğin birşey olur.

Artık sıkıldım ve bunaldım. Her an arkamı dönebilirdim. Paket seslerj geliyor. Çan sesi geliyor. Acaba bana inek kostümü mü aldı . Sakin Felix ne olur yapma .

F: arkanı dön ama dur sakın üstüme atlama.

H: neden üstüne atlamayı düşüneyim ki
Artık bana doğum günü hediyemi ve-
OMG Felix galiba sana bir daha aşık oldum meleğim.

Felix şuan bana tam istediğim hediyeyi vermişti. Kendisini . Şuan karşımda hizmetçi kostümü giymiş ve cilveli cilveli duruyordu. Üstüne atlayıp önü öpmemek için zor duruyordum.

 Üstüne atlayıp önü öpmemek için zor duruyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Galiba şuan kendimden geçtim.

F: eee artık bir tepki ver sadece bu mu cok güzel olmamış mıyım. Ayrıca zaten bana aşık olmak zorundasın.

H: Felix gel buraya hemen dedim sana.

F: n-ne olduki beğenmedin mi ?

H: gel o zaman anlarsın.

F: t- tmm

Felixi hemen tutup kendime çektim . İncecik beli ve pürüzsüz süt gibi vücudu adeta bana gel beni sev diyordu. Felixi kendime çeker çekmez Felix ne olucagini anladı ve hemen kendini bana itti.

F: eee hyunjin bey seninle temizlik yapalım mı? Ne dersin buna .

H: ne temizliği o yavrum.

F: gel görürsün.

Felix bnei yatağa doğru itti ve üstüme çıktı kalçasını penisime doğru sürttü ve miyavlamaya başladı.

H: oo Felix sendede ne fantaziler varmış.

F: evet efendim isterseniz temizliğe başlıyalim. Önce ağızdan. Sonra göğüs. Karın kasları. En sonda küçük bey.

Şuan felix'in altında ve bu söylediği şeyler karşısında utançtan kendimi yemiştim. Ama en garip olanı şu ki hoşuma gidiyordu ve beni heyecanlandırıyordu.

Felix bir anda dudağıma kapandı. Hem kendisini sürtüyor hem de ağzımı keşfe çıkmış gibi öpüyordu. Yavaş yavaş boynuma doğru indi ve orayı emmeye başladı. Ben altında kendimden geçmişken boynumu sanki bir sekermiş gibi emiyordu . Yavaştan yavaştan aşağıya kaydı. Göğsüme geldi . Dairesel hareketlerle göğsümü yalıyordu. Göğsüm inip kalkıyordu. Kalbim çok hızlı atıyordu.

F: ooo hyunjin efendim bu daha başlangıç ne o korktun mu yada fazlamı ateş bastı.

H: f- Felix sana ne oldu bilmiyorum ama bu halin aşırı cesur ve aşırı sexy bundan sonra hep bunu isteye bilirim?

Cümlem biter bitmez karın kaslarimi öptü ve yaladı. Sanırım temizlik derken ne kasteddigini şimdi anladım. Beni kendimden nasıl gecirilicegini iyi biliyordu .

En son asıl yere geldi . Temizlik aşaması nasıl olucak çok merak ediyordum. Felix ayağa kalktı ve eşofmanımı yavaşça aşağıya çekti. Ve her çektikçe daha da bir cilve ve sexy hareketlerde bulunuyordu.

F: hyunjin neredeydi onlar dur buldum.

Daha ben neler demeye kalmadan hemen elinde ince bir kumaştan şerit halinde kesilmiş bir parça çıkardı. Bana kalk dedi ve gözüme bağladı.

Üstüme tekradan çıktı ve penisime soğuk bir sıvı döktü.

H: Felix bu ne !!

F: şşş korkma prenses .

Felix döktüğü sıvıyı dili ile yalamaya başladı . Sanırım kokudan bile anladım.
Karamel sosu dökmüştü.

F: olamazzzzz sos döküldü ben temizlerim...

Felix ağzına peniskmi her aldıkca ben daha fazlasını istiyordum. Ve felix'in sosu temizlemesini bekledim .

F: temizlendi sosda çok güzeldi ve insanın iştahını açıyor. Olamaz bir daha dökülüyor ne yapsa-

H: sıra bende meleğim..

F: hmm zar sana döndü demek.

H: meleğim seninle bir oyun oynamak istiyorum oynayalım mı?

F: ben varım oynayalım bakalım.

Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺 👍🏻

✨✨✨✨✨✨🥟🐥✨✨✨✨😍

sen benimsin meleğim + 18/ Hyunlix FiciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin