evlilik teklifi

47 6 0
                                    


Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺👍🏻

H: Felix sen benimle bir ömür geçirmek istermisin? Yani benimle yaşlanmak.

F: ben mi ? Seninle bir ömür mü?

H: e- evet ne olduki? İstemiyor musun?

F: h- hayır hayır istiyorum ama bir anda sorunca şok oldum. Yani o yüzden dedim ben .

H: yani kabul ettin . Ben öyle anladım.

F: evet evet evet kabul ediyorum benim prensim , kocam , dağ ayım, şapşik hyunjinim olmanı kabul ediyorum.

H: Felix şuan hemen evlenelim nikah dairesine doğru yürü.

F: dur dur bekle jeongini bekliyelim olurmu .

H: aaa evet unuttum. O zaman jeongin gelene kadar bekliyelim olurmu ne dersin hmm.

F: tmm dağ ayım benim.

H:bu nasıl kelime yaaa bu kadar mı ayıyım yaa?

F: şaka yapıyorum mantı yanaklım.

H: bu biraz daha iyi oldu bak.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Hyunjinin ağzından 🥟

Sonunda jeonginin geldiği gün gelmişti. Jeongini havaalanına almak için gidiyorduk. Felix yerinde duramıyordu. Çok heyecanlıydı. Havaalanı yazısını görür görmez Felix jeongin diye ağlamaya başladı. Sanki 40 yıl ayrı düştüler.

Havaalanına varmayı başardık. jeongin bavulu ile yanımıza doğru koşarak geliyordu . Felix yanımda yoktu. Karşıma baktığım anda Felix depar atarak at gibi koştu . Jeonginin üstüne atladı ve Jeongin ile yere yapıştılar. Gülmekten yerimde duramıyordum.

Jeongin ile ev yolunu tuttuk . Arabada jeongin bize nereleri gezdiğini anlatıyordu. Gaziantep, İstanbul, Ankara vb. Aşırı derece güzel yerlere benziyordu. Umarım bende gidebilirim birgün. Felix ile tabikideeeeee.

Eve geldik ve Jeongin eşyalarını yerleştirdi. İkinci defa evlerine geliyordum ve bu kadar net herşeyi görüyordum. Felix'in odasına girmek istedim. Felix ile jeongin mutfağa gitti ve kahve yapmaya başladılar.

Felix'in odasına girer girmez o çiçeksi kokuyu aldım ve içime çektim. Felix'in odasıda tıpkı kendisi gibi kokuyordu. İçeri girdim ve eşyaları incelemeye başladım. Felix'in küçüklük fotoğrafları vardı. Hiç bebeklik fotoğrafı yoktu. Sanırım o olaydan önceki anıları anne ve babası ile birlikte gitti. Felix'in yatağına oturdum. Komidini karıştırmak istedim. Orada bir günlük buldum. Tatlı ve küçük bir defterdi . Sayfaları karıştırdıkça felix'in tatlı ve bir o kadar şapşal hallerini öğreniyordum.

Günlük 📔

10 temmuz
Galiba bugün yeongdan ortaokulunda bir oğlan ile karşılaştım. Saçları öyle güzel ki beni benden alıyordu. Onu tanımayı çok isterdim. Ama yanına gitmeye utanıyordum.

Biraz daha karıştırdım ve ilerideki sayfaları okudum.

17 temmuz

Bugün sanırım onunla konusucam eğer konuşursam sana yazarım sevgili günlük seni seviyorum.

Sanırım bugün konuşamadım çünkü yanına sevgilisi geldi. Siyah saçlı ve çekik gözlü aşırı güzel duruyordu.

19 temmuz

Sevgili günlük o sevgilisi değil arkadaşıymış adı ise Niki . Çok sevindim  ve artık sanırım defter sen bittin yani günlük alınma. Umarım o çocuğu birdaha görebilirim. Ve çocuğunu adı ise hyunjin. Bekle beni hyunjin geliyorum gelecekteki kocam......\⁠(⁠^⁠o⁠^⁠)⁠/

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ben bu satırları okurken şok içinde kalmıştım. O ortaokul zamanındaki siviliceli ergen ve bir o kadar kendini asosyal tutan benimi sevmişti. Ben sok içinde kalmıştım. Bunu felixe söylemem gerekiyordu.

İçeri geçmiştim. Jeongin ve Felix kahkaha atarak geliyorlardı. Ben ise hala şok içinde kaderin bizi nasıl bir şeyin içine sürüklediğini bilmeden aşkımı düşünüyordum. Felix bana kahvemi vermişti. Ben düşünceli düşünceli içerken ....

F: ne.du hyunjin iyimisin?

H: iyiyim iyi

F: tmm sen bilirsin.

Akşam felixe bunu söylemem gerekiyordu.

Herşeyi jeongine anlatmıştık. Jeongjn ise mutluluktan ağlıyordu. Ve bize bakıyordu.

J: merak etmeyin kendi aramızda herşeyi halledicez. Merak etmeyin.

F-H : iyiki varsın jeongin.

J: rica ederim.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Akşam olmuştu. Jeongin yol yorgunu diye rahat bırakmak için evimize gelmiştik. İcikm içimi yiyordu ona söylemek istiyordum.

F: hyunjin film aç geliyorum. Türk filmi var . Çok güzel  ve komik. Ay lav yu diye aşırı komik. Aç geliyorum.

H: tmmm

Felix elinde eşyalar ile birlikte gelmişti. Filmi açtık ve izlemeye koyulduk. Şuan bu film aklımdakilwrin hepsini unutturmuştu. Film izledikçe komikliği artmıştı. Ama sonunda film bitti.

F: aşkım bana ne söylemek istiyordun.

H: aaa evet unuttum.

F: evet dinliyorum o zaman hatırladığına göre.

H: sen ortaokulda iken hiç birinden hoşlandın mı?

F: bunu neden sordun ki?

H: merak ettim ve söylemen için 30 saniyen var.

F: ama bak bu olmuyor ki ne 30 saniyesi yaaaaa.

H: 1-2-3-4-5-6-7-8-9.........

F: dur dur söylüyorum bekleeee tmm ..

Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺 👍🏻

✨✨✨✨✨✨✨✨✨🥟🐥✨✨✨✨

sen benimsin meleğim + 18/ Hyunlix FiciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin