Beğenip yorum yapın 🥺👍🏻
Evet işte felixten mesaj gelmişti (*˘︶˘*).。*♡
___________________________________________01:32
Lee_yonbokki
Yarın müsaitsen limon kafede buluşalım mı? 😊
___________________________________________
Evet artık anlaşıldı benim kaderim oldu bu çocuk onu anladım ben .
Yanlışlıkla uykunun kollarına gitmiştim.
✨✨✨✨✨✨
Felixin ağzından 🐥
Sabah uyanmıştım acaba mesajımı neden hala görmedi. Acaba arabada çok mu görgüsüzlük yaptım. Galiba artık görüşmek istemiyor.Offfffff akılsız kafam akılsızzzz. O da ne tlf mesaj geldi.
___________________________________________
10:12Hyunjin_hwang
Olur buluşalım saat 12 de .😊
___________________________________________
Hemen hazırlanmam gerekiyor hemen ne giysem acaba bilmiyorum ki olmaz yada gitmesem mi ? Aaaaaahahhhhh ne yapicam yaa sinirden gülüyorum. Neyse Felix sen yaparsın hemen git ve güzel bir şeyler giy dolabı açalım. İlk buluşma biraz rahat ve idiali giyinelim ki hafif göze çarpsın ve çok da resmi durmasın buldum bile aferin Felix sen ne kadarda zekisin yaaa seni çok seviyorum. Bende kendimi seviyorum kendim .
Tam kendi kendime sarılmış konuşma yaparken kapıda deliymişim bakışı atan jeongini gördüm...
F: Aaaa ne vardı ni için geldin .
J : lan sen onunla mi buluşucaksin.lan daha dün tanıştın mankafa bu ne rahatlık lan.
F: işte şimdi gidiyorum ki tanışmak için.
J : mantıklı. Tamam sus yeter ama egerki birşey olursa beni ara . Tabi tlf yine arabamda kalmazsa değilmi canımmm.
F: tmm git lan yeter anladık.
Üstümü giyinmiş ve jeongini bekliyordum. Ama o her zamanki gibi ne yapıyor kendini süslüyor.
F: bak senin şimdi amına koydum sen dur.
J : Felix dur tmm lütfen gelmeeeeeee!
Jeonginin ensesinden tuttuğum gibi arabaya bindirdim. Anlam veremiyorum. Benden korkuyorsan ben neden bazen senden korkuyorum. Ama gerçi sınırlı olduğunda da korkulmayacak gibi de değil. Tam düşüncelere dalmışken...
J: heyyyy aşık prens bana bak nereye diyorum
F: ha ne aaa evet limon kafeye gidiyoruz .
J: tmmdir rota oluşturuldu. Birazda sen sur diyicemde ehliyetin yok değilmi.
HahahhaahhahabhaahahF: çok komik değilmi. Mal .
J : Hafi gidelim baby let's gooooooooo
Kafenin önüne gelmiştik.Suan kalbim güm güm güm ediyordu. Tam nerede diye düşünürken okyanus deniz gibi kokan kokusu geldi burnuma.
H: hoşgeldin Felix.
F: hoşbulduk hyunjin. Yani hoşbuldum.
Jeongine baktığımda bana gel dercesine kaş göz işareti yapıyordu . Yanına gittiğimde.
F: ya neden böyle yapıyorsun bir çok iyi bir çok kötü.Anlamiyorum seniiii.
J: A- ama Felix senin üzülmeni istemiyorum yetimhanede birlikte büyüdük. Seni kaybetmekten korkuyorum.
F: oyyy kıyamam ben sana özür dilerim.
J: asıl ben özür dilerim tmm git ama eve erken gel tmmi tlf aldın mı? Şarjı full demi? Kötü birşey olduğunda ne yapacaksın.
F: seni ariyacagim.
J : ve bu arada ben çocuğa güveniyorum haberin olsun.
F: yaaa gel buraya (づ。◕‿‿◕。)づ
J : galiba çocuk bize bakıyor ne yalıyor bu mallar der gibi .
F: evet evet tmm neyse hadi byby.
J : ben kaçar.
Jeongin de gittiğine göre artık hyunjinin yanjna gidebilirim diye düşünürken arkamdaki şeye çarptım taş gibiydi ve büyük bir şeye derken ....
F: ayyyyghghhh bu neydi be .......
H: pardon özür dilerim:-O
F: önemli değil artık kafeye mi geçsek.
H: aaa evet evet. Gel hadi .
✨✨✨✨✨✨✨
Kafeye oturmuştuk ve sohbet köyü gidiyordu.
H: ve bende sonra işte stray kidsi tanıdım.
F: yaaa bende öyle tanıdım.
H: gerçekten mi? (≧▽≦)
F: evet hatta oradaki minho benim biasim.
H: oha benimdeeeeeeeee.
F: yaaa çok ortak yönümüz var .
Tam o sırada garson içeceklerinizi getirmişti.
G: buyurun efendim 2 tane americano.
Masaya içeceklerimizi koyduktan sonra tekrar sohbet ettik bu sefer konuyu değiştirdim .
F: eee hyunjin baban ne yapıyor senin şimdi. Bu kadar yakışıklı bir oğlanı tek büyütmek kolay olmamalı.
H: babam
Hyunjin biraz duraksadı galiba konuyu bok ettim gibi duruyor .
H: babam....babam...terk etmiş beni ben daha 1 yaşına bule girmeden önce.
F: yaaaaaaa ben....... Gerçekten bilmiyordum çok özür dilerim.
H: önemli değil Felix senin özür dilemen gerekmiyor.
F: gerçekten özür dilerim.
H: hadi konuyu kapatalım senin annen baban ne yapıyor.
F: benim annem babam öldü yoklar. Araba kazasında öldüler. Ben okula giderken çok sorun çıkartırmışım. Annemlerde beni okukdan erken alırlarmis. Bir gün tekrardan ağlayınca annemler gelmek zorunda kalmışlar.
O sırada ise işte bir polis rabasi ile çarpışmışlar ve beni o gün alamadılar.
Ondan sonra yolum yetimhaneye düştü. Zaten orada ben karşılaştım jeongin ile.H: yaaa ben çok özür dilerim.
F: hayır hayır hiç önemli değil.
H: Felix sana birşey söylemek istiyorum sen nelerden hoşlanırsın?
F: lunapark
H: başka
F: Ve kitaplar en çok kitaplarrrrrrrrr
H: peki en sevdiğin kitap nedir?
F: sen benimsin meleğim
Aşırı iyi bir kitap yaa gerçekten tavsiye ederim sana okumalı- lannnnn. Bir dakika bekleeeeeeeeeeeeeeeee.H: neden?
F: sen sen sen o sun !
H: kimim?
F : hwang hyunjin yazarrrrrrrr
H: evett bildin.
Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺 👍🏻
✨✨✨✨✨✨✨🐥🥟✨✨✨✨✨✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen benimsin meleğim + 18/ Hyunlix Fici
Vampir"Merhaba küçük melek sadece seninle küçük bir oyun oynamak istiyorum o yüzden benimle oynar mısın ? Mini fic ✨✨