plan

61 6 0
                                    


Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺👍🏻




Acilen bir plan yapmam gerek ama ne. Felix yanımda olsun istiyorum.Ayrilmasin istiyorum 7 yılın sonunda onu bulmuşken asla bırakmam gerekiyor. Anlaşılan o ki arkadaşı gerekiyor . Jeongini ınstagram'dan buldum. Hemen ona yazdım çünkü o da beni yazar olarak biliyordu . Felix sağolsun .

- merhaba jeongin seninle limon kafede bulusabilir miyiz?

- ne siz ünlü yazar hwang hyunjin degilmisiniz?

- evet seninle konuşmak istiyorum özel.

- anında orada oluyorum byby ve sizi çok seviyorum.

- tmm

Biraz resmi konuştum birşeyler anlamasın diye. Çünkü eğer çakarsa planı mahvedebilir.

Biraz zaman geçtikten sonra kafenin önünde duruyordum. Jeongine tam orada beni bekliyordu. Yanına doğru gidicekken beni gördü ve

J: nasılsın hyunjin iyimisin umarım felixime iyi bakıyorsun dur.

H: evet evet. Asıl konumuza gelelim ben-

J: şuan olmaz. Ünlü yazar ile görüşmem var ama onun resmi hiç yok nereden bulucam ben.

H: o benim jeongin.

J : ha güldürme beni lütfen.

H: bak instagramima

J : hassiktir lan harbi bu sennnnnn

H: jeongin hemen asıl konumuza gelelim tmmi.

J: tmm

H: geliyorum

J: yeter aq hamilemisin ikinicak misin ne geliyorumu

H: bu sen ve felix'in ağzına küfür iyi oturmuş ha.

J : yav yeter yav konuya gel sen hele

H: felixi yanıma almak istiyorum yardım et .

J: sapık misin oğlum sen ha söyle bana...

Üstüme doğru yürümeye başladı.  O an kesin sıçtım dedim . Ama bir anda sakinledi ve ciddi bir tavır aldı.

J: lan bir dakika sen benim gözüme tanıdık geliyorsun.

H: nereden ben seni hiç görmemiştim.

J: lan sen Stray kids konserinde felix'in arkasindan koşan çocuksun. Evet o sun .
Benim hafızam iyidir seni tanırım ben.

H: ohaaaa lan nereden aklında kaldı senin. Tamam evet o benim kabul lütfen yardım et

J: lan 7 yıl olmuş sen hala mı onun peşindesin. Sapık değilsin değilmi?
Yoksa aşık mı oldun bizim saf ,salak felixe.

H: evet lütfen yardım et .

J: hayır olmaz.

H: neden ama nedennnnnnn?

J: o zaman ilk yazdığın kitabı ben okumak istiyorum.

H: tmm hatta ilk baskısı senin olsun.

J : anlaştık.

H: eeee ne yapicaz şimdi.

J : bak şimdi benim bir isim var diyip 1 aylığına Türkiye'ye tatile gitmek istiyorum diyicem. Sen ise felixle beni uğurlamaya geliceksin. Ve sonra Felix ile kendi evine gidiceksin.

H: tmm. Ama ya k ndi evine gitmek isterse .

F: istemez o evde tek kalamaz boşuna mı ben her zaman ondan önce evde oluyorum saniyorsun.

sen benimsin meleğim + 18/ Hyunlix FiciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin