gerçek

86 8 1
                                    


Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺👍🏻




Felixi eve bıraktıktan sonra bende ev yolunu tutmuştum.Tum hayatım boyunca hayalini kurduğu şey bugün gerçekleşmişti.

Aa evet şimdi siz merak ediyorsunu Felixi nereden tanıyorum daha doğrusu tanıdım.Durun anlatayım.

          
             Flashback ✨ ✨✨✨✨✨

7 yıl once

H: hadi ama geç kalıcak konsere bak egerki geç kalalım seni öldürücem.

N: tmm ya sakın ol geç kalmadık.

H: Niki beni dinle 1 yıldır bunun için para biriktiriyorum.Götümden ter aktı aq para için.

N: Biliyorum . Tmm artık geldik kapının önündeyiz ve giricez bitti tmm.

H: tmm hadi girelim sağ ayak ile üç ,iki,bir.

Biletleri görevliye gösterdikten sonra sıra numaramız yazan koltuğa oturmak için gidiyorduk. Tam o sırada yanımdan birisinin geçtiğini hissetim . Geçerken arkasından bıraktığı koku ahhh aşırı iyi. Narin ciceksi koku anlatılamaz derecede iyi. Kendimi cennette gibi hissettim.

N: hey ne oluyor sana hyunjin cevap ver.

Nikinin sarsmasi ile kendime gelmiştim.
O çocuğu bulmam gerekiyordu. Tam çıkacakken kolumdan Niki tuttu ve içeri soktu. Kafam çok karışmıştı . Acaba onu tekrardan girebilir miyim? Offff konsere gelmiştim ve şimdi ise kafam bok gibi olmuştu ama no problem şimdi o muhteşem Stray kids konserinin keyfini çıkarıcaktım.

Konser bitmeye gelmişti ve tekrardan o tanıdık koku. Bağıra bağıra karşımda silent cry söylüyordu. Bende dayanamadım ve eşlik ettim .

Konser bitmişti ve çıkışa doğru ilerliyordu.

N: hey girdun mü bangchanin kaslarını vay be ileride bende onun gibi kas yapmak istiyorum.

H: evet bende umarım bir gün.

N: hey senin neyin var .

H: hiçbir şeyim yok beni- bir dakiak bekle beni Niki al şunları

Nikiye elimdeki cüzdanımı skzoo mu ve lightstick verdikten sonra o çiçeksi kokulu çocuğun yanına gittim.

H: yaaa bir bakar mısınız?

Tam arkasını dönerken bir oğlan meleğimi aldı ve götürdü.

 

                     Flashback bitti✨✨

Eve gelmiştim yol boyunca heyecan merak içindeydim acaba benim hakkımda ne düşündü diye. Zaten arabaları çok seviyor . Onu biliyordum .
Çünkü Felixi her zaman görüyordum.
Ama o beni görmemişti. Her sabah americano almaya gelirdi. Ve ben çalıştığım yerde utançtan ölücek olurdum nikiye vermesini söylerdim.
Niki verirdi. Niki benim en iyi sırdaşım olmuştu. Ona çok şey borçluyum.

                 Flashback ✨✨✨✨✨

  

Bir gün Felixin kafeye gelip kahvesini beklerken ki konuşmasına şahit oldum.

F: evet evet diyorum yaa kitaplara bayılırım.O yüzden ileride yazar bir sevgilim daha doğrusu kocam olucak buna çok eminim gerçekten içimde öyle bir his var.

Ne yazar mı ? Ama benden olmazki o zaman ne yapmalıyım ne yapmalıyım offf kafayı yiyicem. Hyunjin kendjne gel çocuğum kendine gel. Yaparsın. Tam kendi kendime konuşurken Felix gitmişti. Hayır yaaaa ama olmazki daha ona doyamamışken . Aaa doğru yaa .

H: Niki! Niki!Niki!

N: Ne var müşteriler bize bakıyor.

H: Çabuk gel hadi benimle arka tarafa .

N: Ne oldu anlat bakalım gene ne duydun onu la ilgili.

H: yazarlardan hoslankyormus ilerideki kocasının yazar olmasını istiyormuş . Ne yapmam gerek benim\⁠(⁠^⁠o⁠^⁠)⁠/

N: wattpad bunu yükle ve yaz belki ünlü olursun oğlum daha ne .

H: gerçekten mi diyorsun .

N: tabi oğlum bana güven.

H: ooo iyiki varsın,varsın , varsın.(⁠つ⁠≧⁠▽⁠≦⁠)⁠つ

N: haha tmm tmm boğulacam şimdi.

       Flashback bitti ✨✨✨✨

Bu yüzden Felix sayesinde ünlü iyi bir yazar oldum. Ona da çok şey borçluyum.
Aaahhh artık başım çatlıyacak galiba gidip yatsam iyi olur. Umarım güzel bir gün olur benim için.

Üstümü değiştirip yatağa geçtim.Tam uykunun en tatlı yerindeyken mesaj sesi geldi. Bu felixtendi ve bana yarın buluşalım mı? Diye yazmıştı.

Beğenip yorum yapın 🥺👍🏻



✨🐥🥟

sen benimsin meleğim + 18/ Hyunlix FiciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin