neden söylemedin

65 7 0
                                    

Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺👍🏻







F: peki neden söylemedin bana daha önce yaaaaaa.

H: pek söylemek istemedim. Çünkü belki benden hoşlanmazsın diye.

F: bende diyorum ki neden bana dün 13 takipcili bir hesap ile istek attı. Gerçi senin sadece ismini biliyorum resmi Instagram hesabinda bile resmin yok hayranlarin seni merak ediyor . Vayyy heeeeeeeeeee.

H: evet .  sen dahi olabilir misin acaba Felix?

F: evet bazen derler dahi bana bunu bana ilk söyleyen sen değilsin.😏

H:Felix çalışmalarıma bakmak ister misin?

F: realy ayyy yani gerçekten mi?

H: evet istersen gösterebilirim.

F: çok isterim evet ama ya beni kandiriyorsan.

H: o zaman gel ve bak.

F: offf tmm yaaa amaaaaa egerki yanlış bir hareketin olursa senin ağzına sıça- yani seni pis ederim.

H: tmmdir anlaştık. Ama bir foto çekilelim  mi ? İlk Instagram fotom bu olsun olurmu?

F:nn- nee gerçekten mi? Olurrrrrr yani ohm ohm( öksürme) yani evet neden olmasın.

Yazar_hwang_ hyunjin ✅

Yazar_hwang_ hyunjin ✅

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️505.321.        🗨️55.293.   

Eve doğru yol almıştık . İlk defa onun evini görmüştüm .Dıştan çok güzel duruyordu.

H: geldik in bakalım Felix.

F: oooo aşırı iyiiiiiii

H: istersen senin üzerine yaparım .

F: ne dedin hyunjin.

H:yani şey istersen içeri girelim diyorum.

F: aaa evet.

Hyunjin ağzından 🥟

Onu ilk görüşümde ki gibi hala gözlerin hiç gülüyordu. Minik paytak paytak yürüyüşü ile asansörün önünde durduk. Hala meraklı gözleriyle etrafa bakıyor göz gezdiriyordu. O şu anda etraftaki güzel manzaraya bakarken ben de kendi en güzel manzaram olan felix'e bakıyordum.

Tıpkı bir melek gibi güzel ve yıldız gibi olan çilleri beni benden alıyordu. Ona bakmaya kıyamıyordum. Ve bir anda bana döndü ve dedi ki...

F: kaçıncı kat evin hyunjin

H: 11 kat

F: ooo çok yüksek yaaa.

H: neden sevmezmisin yüksek yerleri.

F: severim ama ne bilim düşerim felan .

Asansöre binmiştik asansörün içinde bile aynaya bakıp kendini düzeltirken ona baktığımdan bir haberdi. Sanırım felix'in bağımlısı olmuştum o çillerine bakamadan duramıyordum. Ben Ne ara bu kadar aşık bir adam oldum hiç bilmiyorum ama beni kendine iyi bağladı. Eve gelmiştik evin kapısına girer girmez şaşkın gözler ile etrafına bakıyordu etraftaki kitaplara posterlere.

F: ooo vaaaaa cidden aşırı iyi evin var .

H: istediğin olursa alman yeterli sormana bile gerek yok tmmi.

F: ooo teşekkür ederim ✨

H: rica ederim .

Ona yavaş yavaş yaklaşmak istiyordum çünkü eğer bir anda yaklaşırsan benden kaçacağından korkuyordum. Ona gerçek hislerimi en doğru zamanda söylemeyi bekliyorum umarım beni beklersin Felix beklemek zorundasın. Çünkü gerçekten seni üzmeyecek tek kişi ben olabilirim.

Felixsin ağzından 🐥

Hyunjin ile birlikte ev turu yaptıktan sonra karnımız acıktığından dolayı mutfağa geçmiştik.mutfakta bile bir insan yetenekli olabilir mi al benden de o kadar çok yetenekli. Yemek yaparken suratı. Mükemmel kolları aaaaa ben ne düşünüyorum yaaa hayır hayır, düşünme dur Felix kendine gel . Sen daha bu zamanki sevgililerinle ne temasta bulundun ne öpüştün . Neden şimdi böyle bir şey düşünüyorsun.

H: yemek hazır. Al bakalım bu sana buda bana.

F: sen bir şef olmalısın. Çok yeteneklisin.

Hyunjin ağzından 🥟

Bir anda yemeğe de almaya başladı ve ağzının her yerini sos yaptı. Şu an bir yavru kedi gibi karşımda duruyor kendimi tutamıyordum tatlılığından komikliğinden güzelliğinden.

F: neden öyle bakıyorsun yemeğini yesene.

H: yiyicem yemesine de önce yavru kediyi doyurmam gerek .

F: aaaa kedin mi vardi senin nerede?

H: işte burada.

Elime peçeteyi alır almaz ağzını sildim. Bana şok olmuş bir şekilde bakarken hiçbir şey söyleyemiyordu.

H: işte kedim burada nasıl beğendin mi Güzel çilleri de var aynı civciv gibi sarı saçları var.

F: b- ben silerdim ağzımı ne gerek vardı.

H:haha tmm hadi ye yemeğini kaldıralım.

F: evet tmm

H: yavaş yavaş boğulacaksın .

F: bana birşey olmaz.

H: onu anladım Felix ama gerçekten yavaş bir şekilde yemeği- Felix

F: aagaahhag öğğhh boğuluyorum aq yardım aaaaaa help me help me .

Hemen felix'in arkasına geçip ona baskı uygulayarak boğazındaki yemeği çıkarttım. Felix  bana bakarak ...

F: çok teşekkür ederim sana meleğim.

H: nee meleğim mi?

F: meleğim mi? Ağzımdan kaçtı ahhahabaahabbhaha  ne meleği cnm taş gibi adamsın hele bak şu kollara.

H: hahahhahah sen her zaman bu kadar komik  ve tatlı olmayı nasıl başarıyorsun.

F: bilmem.

Sofrayı topladıktan sonra film izlemek için televizyonun karşısına geçtik. Film olarak ne izleyeceğimize tam karar veremiyorduk ama son anda karar verdik ve izlemeye başladık. Ta ki dizinin ilk 10 dakikasından sonra sıkılmaya başlayana kadar.

F: bu ne ya bok gibi.

H: al benden de o kadar.

Diziyi değiştirmek için felix'in yanında oturan kumandayı almak için eğiliyordum.
Tam o sırada Felix dönünce dudaklarımız birbirine değdi.

Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺👍🏻

✨✨✨✨✨✨✨🥟🐥✨✨✨✨✨✨

sen benimsin meleğim + 18/ Hyunlix FiciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin