Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺👍🏻Tam kumandayı alacakken Felix döndü ve dudaklarımız birbirine değdi. Felixa'nın şoku ile donakaldı.
H: aaa çok özür dilerim gerçekten öyle yapmak istemedim. Kumandayi alicaktim.
F: a- AA evet evet anladım önemli değil.
Felix ile bir film kararlaştırıp açtık ve izlemeye başladık aradan 2 saat geçti ve çok uykum gelmişti. Yan tarafıma döndükten sonra felix'in uyuduğunu gördüm. Üşümüştür diye üstüne yorgan örtmek istedim. Örtüyü örttüm tam yanına oturayım dedim Felix beni kendine çekti ve" beni bırakma olurmu."
Diye sayıkladi.Felixin ağzından 🐥
Hyunjin beni öptüğünde kalbim yerinden çıkacak gibi oldum . Kalbime söz geçirmez olmuştum. Ve hayatımda hoşlandığım veya sevgilime temas bile etmez iken ve hatta temas ettiklerinde bağırıp çağırdığım bir şeye hyunjin yapınca bir şey diyemedim çünkü onda kötü niyet hissetmedim. Bu çok garipti sanki kalbim vücudum bunca yıldır onu istiyordu. 24yıldır sanki onu arıyordu.
Bu çok garipti.✨✨✨✨✨✨✨✨
Biraz daha film izledikten sonra uykuya dayanamadan o kollara kendimi bırakmıştım. Ve rüyamda hyunjinin beni bırakıp gittiğini görmüştüm. Dayanamıyordum .
Hyunjinin ağzından 🥟
Felix bir anda bırakma lütfen diye ağlamaya başlamıştı ne yapacağımı bilemedim. Onu sallasam mı yoksa su ile mi uyandirsam arafta kalmıştım.sırada gözlerini açtı ve ...
F: hyunjinnnnnnnnn(〒﹏〒)
H: şşşşş tamam bekle sakın ol meleğim sakın ol.
F: bana bak lütfen beni bırakma tmmi.
Daha hala iç çekiyor ve gözü yaşlı bir şekilde bana bakıyordu .
H: tmm meleğim söz seni bırakmıyacağım.tmm bak buradayım.
F: neden sana böyle hemen bağlandım bilmiyorum ama sanki sana hep güveniyor musun gibi hissediyorum.
H: meleğim bende öyle tmmi ağlama şimdi sakın .
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Sabah olmuştu. Küçük civciv hala kucağımda bir bebek misali uyuyordu.
Onu kaldırmaya kıyamadığım için hareketsiz bir şekilde uyanmasını bekliyordum.Saat 10 olmuştu ve Felix yavaş yavaş kıvranıyordu. Uyku sersemi halinde dudağına ve alnına birer öpücük konudurdum.
Felix'in ağzından 🐥
Yavaş yavaş uykum açılıyordu kafamı kaldırdığımda hyunjin uyuyordu .Ve bu halde şimdi beli ne kadar ağrımıştır .
Ayy belide tutulmuştur.
Tam kalıcakken güzel dudakları gözüme çarptı. Kiraz gibi kırmızı ve dolgun acaba öpsem nereden anloyacak ki. Hafifçe kafamı kaldırıp dudağına doğru eğildim ve tüy kadar hafif ama bir o kadar ise tutkulu bir şekilde öpmüştüm.Bir anda hyunjinin gözü açılmıştı. Fuck uyumamışti. Numaramı yaptı bana o zaman . Ve şimdi suanki pozisyon hiç iyi değildi. Benim içinde onun içinde bence bu yolun sonu hiç iyiye gitmiyor.
Bir anda kendimi onun altında bulmuştum.nasil oldu hiç anlamadım ama beni öpüyor ve ben hiçbir şey yapmıyordum. yavaş yavaş karşılık vermeye çalıştım ama onun hızına yetişemiyordum.Nefessiz kalicam diye korktum bir an hemen başımı yana cebirdim ve nefes aldım.
Hyunjinin ağzından 🥟
Hemen uyumuş numarası yapmam gerekiyordu . Çünkü kucağimdaki civciv uyanıyordu . Gözlerini açtı ve kucağımda kıvranıyordu. Tehlikeli sularda yüzüğünün farkında değildi. Ve son hamlesi de bu oldu. Dudağıma kuş kadar hafif ama bir okadar da tutkulu bir öpücük kondurdu. Ve artık şu bardaktan tasmisti. Onu koltuğa yatırdığım gibi üstüne çıkıp öpmeye başladım. Her ne kadar ilk başta karşılık vermeyecek diye korksamda bana ayak uydurmaya çalışıyordu. Ama bir yerden sonra Felix başını çekti ve nefes almaya çalıştı. Bu hâliyle bile aşırı tatlı gözüküyordu. Onu ısırıp yiyesim yada poste koyum cebime koyasım vardı.
Bana döndü ve...
F: yemek yiyelim mi ? Açlıktan ölüyorum galiba dedi.
H: tamam ne istersin.
F:bilmem
H: ramen olurmu?
Kafa salladi ama yanakları kıpkırmızı olmuş ve saçları elektriklenme yaşamıştı. Çok komik duruyordu.
F: özür dilerim sabaha kadar rahatsız olmuşsun dur.
H: hayır eğer konu sen ise rahatsız olmam ben.
F: (。♡‿♡。) gerçek mi?
H:( (((kafa sallar ve yemek yer))))
Yemeğimizi yedikten sonra onu evini bıraktım . Birakmazdan önce hemen bana yavru kedi gibi baktığını gördüm içim gitmişti. Onu çok seviyorum . Yanimdan ayrılsın istemiyorum . Bunu için bir plan yapmam lazım.
Lütfen beğenin ve yorum yapın 🥺 👍🏻
✨✨✨✨✨✨✨🐥🥟✨✨✨✨✨✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen benimsin meleğim + 18/ Hyunlix Fici
Vampiro"Merhaba küçük melek sadece seninle küçük bir oyun oynamak istiyorum o yüzden benimle oynar mısın ? Mini fic ✨✨